Kreps Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Har en nydelig jente på 3 mnd, og de to siste dagene har hun hatt store varme roser i kinnene. hun virker i fin form ellers, er ikke for varm, og spiser godt. Er det noen som vet hva de rosene kommer av?
Lassie Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvis de rosene virker litt tørre kan det være eksem iallfall, det har min lilling.
thumbalina Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Kan være allergi av noe slag... Nevøen min får roser i kinnene når han har vært borti citrusfrukter, kiwi, ananas, melk eller egg...
Kreps Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Hun drikker jo bare melk, jeg ammer ikke, så hun blir ikke påvirket av mitt inntak. de to siste dagene har jeg tatt en ts maisgrøt pulver i melka på kvelden. kan det være dette hun reagerer på da?
thumbalina Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Hun drikker jo bare melk, jeg ammer ikke, så hun blir ikke påvirket av mitt inntak. de to siste dagene har jeg tatt en ts maisgrøt pulver i melka på kvelden. kan det være dette hun reagerer på da? ja eller melkeprotein kanskje? det er det nevøen min reagerer på i melka... han fikk Nutramigen mme i stedet for NAN pga dette... men kan også være maisgrøten ja.. kanskje prøve noen dager uten det? og hvis det ikke bedrer seg så kanskje prøve Nutramigen? Koster litt... men er like mye næring i det, så er i alle fall ikke bortkastet uansett.. kan være noe hjelpestoff i maisgrøten hun reagerer på... vanskelig å vite med små uutviklede tarmer..
Topaz Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Hun kan jo være en av de små som får tenner veldig tidlig da Mine har da fått varme røde kinn.
Kreps Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 nei det er ikke roser etter frisk luft, det er jeg ganske så sikker på Har også tenkt på tenner, selv om det er tidlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå