Gå til innhold

Jeg slår barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott at du innser problemet, og ønsker å gjøre noe med det! :klappe: Det er tøft gjort av deg. Nå gjenstår å ta det et skritt videre, og søke fagkyndig hjelp.

Signerer forslagene om å snakke med helsesøster, fastlege eller barnevern. Barnevernet ønsker ikke å ta barna ifra deg, de ønsker nok å hjelpe dere slik at du mestrer problemene dine, og at barna kan ha det trygt og godt hos deg. Lykke til! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barne sitter på rommet sitt i 7 timer uten at du vet hva barnet i det hele tatt gjør der?

Sier vel at barnet er livredd og ikke tør å komme ut?

Og hvorfor har ikke du prøvd å gå inn og snakke med barnet.

Her er ikke fokuset på om du kan beholde barna eller ikke, det er snakk om at barna skal slippe å bli skadet, muligens for resten av livet av dette.

Hva er viktigst?

Og barnevernet setter pris på om du tar kontakt og ber om hjelp,

det er vel verre dersom du blir meldt til barnevernet pga dette?

Gjør dette for barna dine!

Skrevet
Dersom dette er seriøst.. Du ødelegger ungene dine.. Du burde ALDRI hatt omsorg for barn!! jeg fatter ikke hvordan noen kan være så slem mot unger... Håper barnevernet blir koblet inn..

Denne kommentaren var vel i hardeste laget, gjest!

Det finnes ingen unskyldning for å la sin egen frustrasjon gå utover barna, men man må alltid huske på at mamma og pappa er de retteste perosonene for ungene så langt det lar seg gjøre..

Snakk med fagpersonell, noen du har god kjemi med.. Du kan få hjelp med deg selv, med ungene, slik at dere alle kan leve under samme tak.

Man skal ikke skjemmes, du har i det minste en samvittighet som sier deg selv at dette er GALT. Og har lyst til å gjøre noe med det..

Gjør det snarest, for deg selv og ikke minst for dine barn..

Gjest Gjest_mh_*
Skrevet

"Vil jeg miste barna?" <- Det spørsmålet kommer alltid! Men hva pokker er viktigst av å få beholde barna, eller at barna har det bra? :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet
"Vil jeg miste barna?" <- Det spørsmålet kommer alltid! Men hva pokker er viktigst av å få beholde barna, eller at barna har det bra? :kjefte:

å få beholde barna og at barna har det bra nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...