Gjest Revenka Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 På en langvegg har jeg et stort vindu, en verandadør og så et lite vindu. Skal kjøpe gardiner og aner ikke hva som egentlig vil passe. Bør man ha lik lengde? Problemet er at verandadøren og det lille vinduet er inntil hverandre. Bruker man da tre gardiner slik at man har noe i mellom døren og vinduet selv om det bare er 10 cm?
Gjest HB Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg synes du bør ha lik lengde på alle vinduene, og da ned til gulvet. Det ser mest ryddig ut. Vi har også verandadør ved siden av vanlige vinduer. Jeg ville i utgangspunktet ha gardin imellom, men de i butikken mente det var nok med en lengde på hver side. Jeg synes fortsatt det ser litt rart ut, men samtidig hadde det blitt for mye gardin som hadde vært i veien når vi bruker verandadøren dersom vi hadde hatt en lengde i midten også. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Enig med forrige, hele lengder er finest. Hvor mangle lengder man velger er vel en smakssak, men jeg ville nok gjort som hun over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå