Gjest GU_jente Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hei! jeg er ei jente på 25 år som bor i oslo. frem til i fjor har jeg kunnet ta GU på ungdomshelsetjenesten gratis, men dette tilbudet er ikke aktuelt lenger da jeg er for gammel. tenker nå å ta en full sjekk (alle tester, blodprøve osv), og har veldig lyst til å se en spesialist. vil ikke gå til fastlegen min (vet ikke engang om han kan gjøre dette?!). det jeg lurer på er; - må jeg gå til min fastlege for å få henvisning til gynekolog? - hva kan jeg gjøre for å unngå dette? - hvordan er det med ventetid? lang? - hvordan er det med priser offentlig vs. privat. og til slutt; - er det noen som vil anbefale meg en gynekolog her i oslo? Tusen takk for all hjelp! (for dere som måtte lure; kan jeg jo nevne at jeg ikke har noen store plager der nede utenom litt kløe nå og da og mer utflod enn vanlig. dette hadde jeg også i fjor sommer da jeg tok min siste sjekk. da var alt iorden! har fast partner.)
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Du kan gå på privatklinikk, det koster mer, det er kortere ventetid, og du slipper å få henvisning. Jeg vet ikke hva det koster for offentlige priser, jeg betalte 1000 kr for en time privat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå