Spent brud Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Noen her som har prøvd en slags piller/tabletter for å få brunfargen frem? Så nettopp reklame på TV, men lurer på om det faktisk funker og om du blir brun eller oransj??
Gjest mubba Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Heihei. Jeghadde hørt det samme, og gikk for å kjøpe de... 440kr !!! :O men de var på tilbud og koster nå 300 på VITA. Evelle shield, vet ikke om det var de du har hørt om. Jeg har bare gått på de i 3 dager, tok sol i går. Hadde ikke solkrem, men tenke det skulle gå fint. eg har aldri blitt så rød, med så mye farge i norge eller etter solarium før, bare i Thailand!!! Kan ikke si med skkerhet at de funker helt ennå, men har veldig troa etter i går. kan legge inn her når jeg har gått på de i lengre tid =)
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 En ting er om de fungerer, en annen ting er hva de gjør med kroppen.. noen som vet hva slags virkningsmekanismer som ligger bak? Kjenner jeg blir litt skeptisk her...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Det er ikke betakaroten du tenker på da? Det er et naturlig stoff som bidrar til å få pigmentene i kroppen mer frem. Gulrøtter inneholder samme stoffet...
Passive Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 En bekjent tok betakaroten kosttilskudd i tre uker i tillegg til sol, med veldig bra resultat. Hun så ut som om hun nettopp hadde kommet hjem fra ferie i Thailand.
Gjest Jojojs Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 En bekjent tok betakaroten kosttilskudd i tre uker i tillegg til sol, med veldig bra resultat. Hun så ut som om hun nettopp hadde kommet hjem fra ferie i Thailand. Hørt at det er farlig å bruke dette! Kan framkalle sjukdom! Ville aldri ha kjøpt det!!!!
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Mener tydelig jeg så et progam på tv som frarådet sterkt å bruke tabletter og sprøyter for å få brun farge. Var noe med at det var utrolig skadelig for kroppen. Mener de sa det var kreftfremkallende. Holder meg til "natur" varianten å spiser mye gullerøtter. Soler moderat i solarium. Starter gjerne med bare 10 min og øker på ettervært opp til 1\2 t. + å bruke solkrem og fuktighetskrem etterpå. Ville aldri brukt noen tabletter eller sprøyter for å bli brun. En vet jo ikke med sikkerhet hva det gjør med kroppen på sikt.
Gjest mubba Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Sprøytene dere skriver om er ulovlig og kan være veldig farlig hvis man er uheldig. Det er absolutt ikke det det blir skrevet om her... Prøvde å søke etter bivirkinger, men ingenting å finne. Her kan dere lese om de og se hva de inneholder: http://www.evelle.no/contentServlet/evelle...eld_product.htm https://sunn24.secure.flexiweb.no/productview/19421520/ http://www.caredirect.no/helsekost/hud-har...d-evelle-shield
Passive Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Hørt at det er farlig å bruke dette! Kan framkalle sjukdom! Ville aldri ha kjøpt det!!!! Det var ikke sprøyter hun tok om du trodde det. Helt vanlige kosttilskudd fra apoteket sa hun, har ingen grunn til å tvile på henne. Men man skal så klart ikke proppe i seg hva som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå