Troyamin Skrevet 4. april 2009 #21 Skrevet 4. april 2009 hei:) jeg lurer litt på hva dere gir som godbiter til deres hund? har hørt at skinke er en fin ting og gi. menes da kokt skinke man kkjøper på butikken? Som godbit så kjøper jeg gjerne frysetørket vom på europris. Skal vi trene inn noe spesielt (driver med lydighet/spor) så kjøper jeg okselever hos slakteren, kutter den i små biter og steker det nesten helt gjennom. Da synes bikkjene de smaker og lukter best. Selv hater jeg lukten, men hva gjør man ikke for hundene? Hehe. Okselever kan man også kutte opp i biter og steke på svak varme i stekeovnen. Da blir det nesten som frysetørket lever. Husk at leveren absolutt ikke må saltes/krydres.
Edie Skrevet 4. april 2009 #22 Skrevet 4. april 2009 Vi gir tørket levergodbit etter bæsjing og hun må ta en pille annenhver dag som blir gitt i leverpostei. Hun har et tyggebein og får det vanlig foret sitt som godbit hvis det er noe spesielt, f.eks. etter kloklipp.
Gjest KN Skrevet 22. september 2009 #23 Skrevet 22. september 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 29. september 2009 av Phaedra
kissmequick Skrevet 22. september 2009 #24 Skrevet 22. september 2009 Pleide å tørke lever / blodpudding etc med min gamle hund. Ute, og på trening og sånt brukte jeg ofte en tube skinkeost, fordi jeg ble lei av smuler i alle lommer. Enkelt og greit, dytt inn i munnen, en sprut er nok >.> Nå skal det sies at hodet hans var i håndhøyde da
Gjest Nattvette Skrevet 22. september 2009 #25 Skrevet 22. september 2009 hei:) jeg lurer litt på hva dere gir som godbiter til deres hund? har hørt at skinke er en fin ting og gi. menes da kokt skinke man kkjøper på butikken? Griseører, grisehaler, tyggebein, matrester, dentastix, tørka fisk, rå fisk, pølser, karbonader, hundemat på boks, hundesnop (sånne små firkanta biter med forskjellige smaker som biff og lever osv), skiver, skinke-biter, leverpostei, etc... Gav litt vom før, men eine bikkja blei skikkelig dårlig i magen av den og sprutlakkerte gulv og vegger (og annet som var i nærheten) med rennende avføring som såg mest ut som svart gjørme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå