Gå til innhold

hva gir dere til hunden deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_frida_*
Skrevet

hei:) jeg lurer litt på hva dere gir som godbiter til deres hund? har hørt at skinke er en fin ting og gi. menes da kokt skinke man kkjøper på butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinke er vel egentlig litt for salt? Vi gir matrester som ikke er for salt, krydret eller fett (hun elsker matrester, nesten uansett hva det er). Ellers kjøper vi tyggebein og hundesnacks til henne. Du får kjøpt både "langvarige" bein som de har en stund og småsnacks i biter hvis du vil gi noe ekstra godt. :)

Skrevet

Min hund får godbiter til hund. Tror de heter Go Biten:) Det finnes i flere smaker. Ellers så hender det også hun får pølsebiter el lign.

Gjest Gjest
Skrevet

For det meste går det i Frolic, det hender også jeg gir kylling eller leverpostei på tube.

Skrevet

Han får gjerne tørket reinkjøtt eller hvitost, og elsker begge deler. :)

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Vi bruker pølse, noe som heter chmacos(eller noe sånt) og noe som heter Bozita (men de er ikke så populære). Det som lukter værst funker alltid best;)

Skrevet

Min er en hund etter fiskepudding! :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Mine får pølser som gobiter under trening, men skinke kan funke like greit. SOM gobit, ikke som mat!

Ellers har de tyggebein og andre tyggesaker som de koser seg med hjemme.

Skrevet

Pølser, blodpudding, fiskepudding, kjøttboller, og lungemos er det jeg bruker mest av. Blander ofte noe av det også i en pose, så det blir litt mer variert og spennende for hunden.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Frolich er kjekke små biter, som ikke er for klinete å ha under trening. ELLERS BRUKER JEG tørr lever kjøpt i sverige eller vom.

Skrevet

hunden vår elsker fiskeboller... hehe...

da han fikk hull på magesekken fikk han barespise fikeboller og innmaten til hvit brød... og ris innimellom... så som vi har gått over til spesialfor for hunder med sensitiv mage og bruker noe diet milk med masse næring i, så får han fremdeles fiskeboller, for det er den eneste måten vi kan få han til å spise...

når han er tilbake til sin normalvekt begynner vi nok å avvende ham med fiskeboller siden det er litt for salt, men så lenge han er for tynn så feter vi han opp med fiskeboller:P

da han var syk fikk han ikke lov å spise godbiter, men nå gir vi han hundegodt en gang i blandt og leverpostei:P

Han får også avskjær fra kjøtt (rått altså), det er vel det han liker aller best! Skulle ikke tro at sener og fett var så godt... hehe

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet (endret)

Middagsrester og merke hundemat. Ikke first price eller rema mat, liksom. KUN merkefor, og middag, frokost ( brødskive )

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg gir hunden min tørket fisk. lukter ikke spesielt godt,men hunden min elsker det! :)

Skrevet

Vi har tørrfisken i fryseren så lukter det ikke så ille :)

Ellers digger hun fiskepudding, leverpostei, leverbiter fra Sverige, pølsebiter, lever og alt kjøttpålegg/kjøttprodukter + fisk.

Skrevet

Noen som har prøvd å gi popcorn? Jeg snakket med en fòrekspert,og hun sa at dette var et godt og sunt alternativ til snacks. Lite feitende i forhold til allslags middagsrester ol. som er fristende til å gi.

Da rekner jeg med at det er usaltet popcorn det er snakk om.

Skrevet

Garantert usaltet, ja. Jeg har ikke prøvd det. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vår elsker tørket blodpudding :) Ellers går det mye i de frysetørkede godbitene fra dyrebutikken (Provit?), men de er ganske dyre. Kjøper også doco/bozia, som er levergodbiter, og flere andre sorter fra dyrebutikken :)

Skrevet

Tørrfisk, griseører, og pølser og karbonader på trening :O)

Skrevet

Jeg belønner ofte med vanlig tørrfor når vi er ute og går tur jeg :)

Ellers bruker vi ofte Smackos , da disse lett kan deles opp i små biter. Siden hundene mine er små er det et "Must"

Skrevet

Min hund får kattemat fra Precept som treningsgodbiter. Veldig små biter, så jeg slipper å stappe han full under en trening. Er en stor hund, da, så ikke noen fare, men han blir så ukonsentrert av store biter - de skal tygges og smakes leeenge på. :P

Ellers kan det hende jeg lager et par porsjoner tørket lever hjemme, som han også kan få. Bein har han selvfølgelig alltid tilgang på inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...