Gjest hypokonderen? Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er så sikker på at jeg har livmorfremfall, men to gynekologer sier jeg ikke har det. Skal jeg stole på dem? Sikkert rart spørsmål men jeg var så sikker på at jeg hadde det at jeg ikke klarer å stole på dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Har du beskrevet ordentlig hvordan det så ut/føltes? Og har de forklart hva som skal til for at man definerer det som livmorfremfall? Jeg synes nok du bør stole på gynekologene når du har fått to til å uttale seg, samtidig er det jo ekkelt i ikke føle seg sikker.
Gjest hypokonderen? Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Ja, har forklart noenlunde. Men syns det har blitt værre etter at jeg var der. Skal til en ny gyn på mandag. Hvis hun sier alt er ok også så skal jeg slutte å tenke på det. Men jeg er stygt redd for at det er jeg som har rett her jeg..... :/
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Man har vel ikke alltid framfall hele tiden, i hvert fall sånn som jeg har sett det på dyr (uten sammenlikning forøvrig selvsagt). Skjønner at det bekymrer deg, håper du kan få en forklaring på hva det er
mbi002 Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Håper du får svar du klarer å slå deg til ro med da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå