Gjest Gest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Av og til når jeg er på do og skal gjøre fra meg så kan jeg kjenne at det er en liten klupp/byll ved rektum åpningen. Det gjør ikke spesiellt vondt, men jeg kjenner den er der. Den sitter liksom akkurrat under huden rett før man er på vei inn åpningen. Og den kommer og går liksom, noen ganger det ikke noe der men plutselig er den tilbake. Noen som kan ha noe ide om hva det kan være?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Er en mann som lurer, kanskje greit å vite
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Av og til når jeg er på do og skal gjøre fra meg så kan jeg kjenne at det er en liten klupp/byll ved rektum åpningen. Det gjør ikke spesiellt vondt, men jeg kjenner den er der. Den sitter liksom akkurrat under huden rett før man er på vei inn åpningen. Og den kommer og går liksom, noen ganger det ikke noe der men plutselig er den tilbake. Noen som kan ha noe ide om hva det kan være? En hemoroide kanskje? Isåfall er det ikke noe farlig..
Gjest Gjest_student_* Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Av og til når jeg er på do og skal gjøre fra meg så kan jeg kjenne at det er en liten klupp/byll ved rektum åpningen. Det gjør ikke spesiellt vondt, men jeg kjenner den er der. Den sitter liksom akkurrat under huden rett før man er på vei inn åpningen. Og den kommer og går liksom, noen ganger det ikke noe der men plutselig er den tilbake. Noen som kan ha noe ide om hva det kan være? Høres ut som en hemorroide utfra det du beskriver. Det finnes ulike grader av dette, og dersom den oppleves som plagsom kan den fjernes enten ved sklerosering, strikkligering (strikk rundt halsen på den) eller total fjerning. Det kan også være en mariske (bindevev, antagelig arrvev etter hemorroider som har helet seg selv).
mgr Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 det kan være en hemorrhoide,eller en polyp. Det beste er å ta seg en tur til legen for å sjekke dette opp og evt utelukke noe alvorlig. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Du må gå til rumpedoktor. Det er ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå