The Kitten Skrevet 22. mars 2011 #721 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har også bursdag 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 22. mars 2011 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #723 Del Skrevet 22. mars 2011 Det skal jeg huske! Det er notert nå. Den eldste broren min har også bursdag 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. mars 2011 #724 Del Skrevet 22. mars 2011 To venninner av meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mars 2011 #725 Del Skrevet 23. mars 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #726 Del Skrevet 23. mars 2011 God morgen Har du sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #727 Del Skrevet 23. mars 2011 The Kitten skrev (På 22.3.2011 den 22.44): To venninner av meg også. Min lille søster og en venn av meg har også det. Det har bursdag samtidig, faktisk Bare han er mye eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 23. mars 2011 I går etter treningen satt jeg på Café Europa og leste. Jeg fikk lyst på en salat, de hadde lite utvalg av salater, men den jeg valgte var faktisk veldig god. Den het Lun kyllingsalat, det var med pinjekjerner. Etterpå dro jeg og handlet badehetter til guttene, de mista desres gamle hetter på skolen. Jeg kjøpte også premie til eldste fordi han fikk gode "karakterer" i kartleggingsprøven i engelsk. Minsten måtte jo selvfølgelig ha noe han også, (jeg fikk gode tilbakemelding om ham fra læreren) så han fikk en sånn bitteliten ting som han kan ha med i samlingen sin Og så printet jeg ut noen biletter for en venninne, hun er egentlig ikke venninne, tror vi er beslektet og begynner å gå lei av henne. Hun bruker meg sånn for absolutt ALT uten at jeg får noe tilbake. Jeg er så lei den konstante sutringen hennes om alt. Når hun ringer er jeg 100 & sikker på at hun enten vil at jeg skal hjelpe henne med et eller annet eller at hun har noe å klage over. Ikke vet jeg hvordan jeg skal si fra heller *** I dag er Tante Rød på besøk og jeg er redd jeg ikke kan dra på trening, på grun av smertene... Men jeg trente 3 dager på rad nå, så en dags pause tror jeg går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mars 2011 #729 Del Skrevet 23. mars 2011 Tante Rød er på besøk her også, men snart på vei bort. Hun er meget plagsom. Sånne venninner er slitsomme.. Vanskelig å vite hva man skal gjøre i sånne situasjoner.. Kanskje du skal ta igjen med samme mynt? Håper det blir en grei dag likevel Tiarra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 23. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. mars 2011 #731 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg synes faktisk det er så enkelt å ikke gjøre tjenester for slike folk. Bare si du ikke har anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mars 2011 #732 Del Skrevet 23. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #733 Del Skrevet 24. mars 2011 God morgen, dere I natt sov jeg MANGE timer! Jeg la meg rundt ni og sto opp klokken sju Føler meg ganske uthvilt. Nå har jeg time hos terapeuten min, så skal jeg på trening. Jeg har også lyst til å sjekke ut Monsoon som er nylig åpnet her i byen Den i London hadde mange fine jakker/kåper, er nysgjerrig på om de har de samme varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mars 2011 #734 Del Skrevet 26. mars 2011 Har Monsoon åpnet? Hvor da? Har ikke vært innom der noengang, men har hørt mye bra om butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #735 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Den er åpnet på Bogstadveien i Oslo. Ja, den har mye fint Endret 26. mars 2011 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mars 2011 #736 Del Skrevet 26. mars 2011 Dyr butikk eller? Sikkert dyrere her enn i London iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #737 Del Skrevet 30. mars 2011 To uker til LONDON! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. april 2011 Forfatter #738 Del Skrevet 4. april 2011 I dag hadde minstemann Han var hos pappaen sin i helgen, så jeg stelte i stand en liten mini fest for ham før han kom hjem fra skolen i dag. Han ble overrasket og ble glad Og etter minifeiringen dro vi å så på Aladin-forestilling, den VAR så morsom og fin Ellers har jeg vært og trent tidligere i dag. Det har vært en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. april 2011 #739 Del Skrevet 5. april 2011 med overstått til minsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 5. april 2011 Forfatter #740 Del Skrevet 5. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå