Tiarra Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #681 Del Skrevet 12. mars 2011 Thaks you! Din er og veldig fin, forresten! Typisk Amsterdam Nå må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mars 2011 #682 Del Skrevet 13. mars 2011 Thaks you! Din er og veldig fin, forresten! Typisk Amsterdam Nå må jeg si Det var derfor jeg valgte den. Sov du godt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #683 Del Skrevet 13. mars 2011 Det var derfor jeg valgte den. Sov du godt i natt? Ja, jeg sov godt Sov du godt? *** I dag har jeg bursdag. Hurra for meg selv Jeg ble vekket med bursdagsang og fikk et lite stykke bursdagskake med lys på i senga i dag. Det var kjempehyggelig! Så langt fikk jeg èn bursdagsgave som jeg liker veldig godt. Veldg søte øredobber. Fikk de av sønnen min. Jeg er spent på om og hva mer jeg får av de resten Senere på dagen skulle vi på Barnas ski dag som jeg meldte eldste sønnen (minste sa at han ikke vil gå på ski) for lenge siden. Og vi gledet oss til det alle sammen. Det er bussen som går rett under der vi bor som kjører direkte dit. Men så glemte jeg jo selvfølgelig at det var søndagsrute Vel der gikk vi glipp av årets Barnas ski dag, på ett blunk! Men vi gikk videre med resten av planen som var å feire seieren ved å spise på McDonalds. Vi gikk på Karl Johans Gate, og var overrasket over hvor mye mennsker det var der påen kald søndag. Vi lette etter om det var søndagsåpne butikker som hadde hansker, da Juniors hansker (de som ikke ble borte på skolen) gikk stykker. Men vi fant bare ull hansker. Jeg får nok sy sammen, sånn at han har noe å ta på til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. mars 2011 #684 Del Skrevet 13. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #685 Del Skrevet 13. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mars 2011 #686 Del Skrevet 15. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen som var Tiarra! Jeg hadde skrevet i boka mi at du har bursdag 20. mars av en eller annen grunn... Men nå er den feilen rettet opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #687 Del Skrevet 15. mars 2011 mia! Det var sikkert fordi jeg hadde festen den 20. mars i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mars 2011 #688 Del Skrevet 15. mars 2011 Det kan nok hende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. mars 2011 #689 Del Skrevet 16. mars 2011 Fikk du noe annet fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2011 #690 Del Skrevet 17. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #691 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Fikk du noe annet fint? Ingenting Jeg fikk et fint kort + et vakkert brev av kjæresten, da. Men ikke noe mer... Men han sa at jeg kom til å få sen bursdagsgave, tror han vil betale for en reise til Marokko til sommeren Søster sa at hun kom til å lage fest for meg når jeg kommer til henne, og da får jeg gave av henne Jeg håper det er gavekort/penger til spa Fortsatt reisefeber? Endret 17. mars 2011 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #692 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei nå tenker jeg mest på andre ting. Kommer nok tilbake igjen når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #693 Del Skrevet 19. mars 2011 La oss håpe at den ikke gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #694 Del Skrevet 19. mars 2011 Når jeg sier reisefeber så er det positivt altså. At jeg gleder meg så jeg kjenner det i magen. Vil du være med og se på månen kl 23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #695 Del Skrevet 19. mars 2011 Der ser du hvordan kultur kan påvirke språk Vi har et ord som har omtrent kan ordrett oversettes som reisefeber, men det betyr at man blir småsyk av å gruglede seg. Men så bra at det bare er positivt da Ja, jeg er med og ser på månen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #696 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg kjenner jeg er litt sulten nå, men vil ikke spise noe så sent. Hva gjør man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #697 Del Skrevet 19. mars 2011 Der ser du hvordan kultur kan påvirke språk Vi har et ord som har omtrent kan ordrett oversettes som reisefeber, men det betyr at man blir småsyk av å gruglede seg. Men så bra at det bare er positivt da Ja, jeg er med og ser på månen Hvis du er litt småsulten, kan du drikke vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #698 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg drakk kald grønnte jeg jeg hadde i koppen fra i sta, så nå er jeg ikke SÅ sulten lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #699 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det godt med kald te da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #700 Del Skrevet 19. mars 2011 Godt og godt, det var det første som jeg fant ved siden av meg og jeg var, ja... litt sulten, så Men den smakte faktisk helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå