Tiarra Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #661 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Alle sammen! Hvordan går det med dere? Jeg har vært litt syk i det siste og var ikke mye på nett Mia og TK takk for kort! Mia: Var kortet fra meg revet i to? Det hørtes rart ut :klø: Endret 15. januar 2011 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2011 #662 Del Skrevet 15. januar 2011 Alle sammen! Hvordan går det med dere? Jeg har vært litt syk i det siste og var ikke mye på nett Mia og TK takk for kort! Mia: Var kortet fra meg revet i to? Det hørtes rart ut :klø: Tiarra! Jeg begynte nesten å bli bekymret for deg. Har du hatt svineinfluensa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2011 #663 Del Skrevet 18. januar 2011 Tiarra!! Kortet var revet i to ja! Men jeg skjønte hva som stod der da Hvordan syk har du vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #664 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Det var rart at kortet var revet i to! Håper at neste kort ikke går i stykker ....... Jeg har vært litt "under the weather" om dagen. Det går over noen ganger, og så kommer det tilbake og sånn går det hele tiden. Jeg har vært sykemeldt i over to måneder nå. Jeg har vært mye hjemme, har ikke lyst til å gjøre så mye, men jeg kjeder meg også. Det blir mye filmtitting, da. Men jeg fikk tid til å trene regelmessig da, og det er veldig positivt! Vi hadde planlagt å dra til London i vinterferien (forrige uke) men visumbehandlingen tok lengre tid enn vanlig. Fikk passet i posten først i går! Det var LITT forsent Men vi benytter sjansen i påsken. Tipper at det er mye bedre vær da. and Endret 1. mars 2011 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #665 Del Skrevet 1. mars 2011 Så herlig med Londontur i påsken! Visum for å dra til London? Det hadde ikke vi.. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 1. mars 2011 Så herlig med Londontur i påsken! Visum for å dra til London? Det hadde ikke vi.. Håper det går bra med deg! Ja, ikke sant?! Trenger visum fordi jeg ikke er norsk statsborger... Takk, håper det går bra med dere også. USA-tur høres kjempestaselig ut også Skulle øsnke jeg kunne reise dit, for da kunne jeg sett mammaen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #667 Del Skrevet 1. mars 2011 Du får spare penger så får du dratt vet du! Hvis du har plettfritt rulleblad da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. mars 2011 #668 Del Skrevet 2. mars 2011 Tiarra, jeg har tenkt på deg. for Londontur i påsken. Det høres kjempeflott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mars 2011 #669 Del Skrevet 7. mars 2011 Håper det går bra med deg Tiarra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #670 Del Skrevet 8. mars 2011 mine jenter! og gratulerer med dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2011 #671 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulerer med dagen som var til deg, Tiarra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. mars 2011 #672 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulerer med kvinnedagen som var i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #673 Del Skrevet 11. mars 2011 begge to! *** I dag var planen å dra på treningen kl. 10, trene i ca halvannen time, for å så sitte på Lille Oliven og ta en latte og lese litt i en bok i et par timer. Så skulle jeg handle litt. Hårbørste til meg og noen ting til lampe for barnerommet. Men en bekjent rinte i går og trengte tolkehjelp, så jeg var og hjalp henne mellom kl. 09 og 11. Så når jeg var ferdig på treningen, var klokka alt halv ett og jeg fikk være på Lille oliven bare i én time før jeg måtte dra å kjøpe de tingene. For jeg måtte være hjemme før halv fire, når barna kommer hjem Men det var koselig å sitte der og lese mens vårsolen som skinte gjennom vinduet, kilte på ansiktet Men boken jeg leste er ikke veldig hyggelig. En grusom historie om kidnapping. 3096 dager heter, den. Jeg kjøpte den akkurat i går. Huff, for en historie! Og igår kveld, kjøpte jeg flybiletter til londonturen til påsken! Det var deilig å bli ferdig med dét. Deiligere var det da jeg oppdaget at jeg hadde ekstra penger i kontoen min som jeg ikke visste hvor var fra. Fikk vite det i dag, da. Men fortsatt ikke regnet med at jeg fikk. En hyggelig overraskelse! Like hyggelig var ikke overraskelsen om at minste sønnen min kom hjem med nestenskallet hode! Far klippet det fine håret hans Gleder meg til påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. mars 2011 #674 Del Skrevet 11. mars 2011 Uffda.. Heldigvis vokser hår ut igjen. Herlig med ekstra penger og Londontur! Den boka, er det om Natascha Kampusch? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 12. mars 2011 Uffda.. Heldigvis vokser hår ut igjen. Herlig med ekstra penger og Londontur! Den boka, er det om Natascha Kampusch? Det gjør nok det Ja, gleder meg sånn Ja, boka om Natascha Kampusch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mars 2011 #676 Del Skrevet 12. mars 2011 Du bør skaffe deg ticker. Så kan vi alle telle ned til turene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #677 Del Skrevet 12. mars 2011 da har jeg lagd min aller første ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mars 2011 #678 Del Skrevet 12. mars 2011 da har jeg lagd min aller første ticker Den var kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #679 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hva med denne? Tenkte det ble litt for mye med den andre Jeg liker denne bedre Endret 12. mars 2011 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mars 2011 #680 Del Skrevet 12. mars 2011 Den var også veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå