Tiarra Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #641 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det høres fantastisk ut! Jeg håper du koste deg kjempemasse og nøt vært sekund! Er kjæresten din marokkaner? Hvor i Marokko er han fra i så fall? Vil gjerne se bilder. Drakk du marokkansk mintte? Det er veldig, veldig, veldig godt. Maten i marokko er også veldig god. Jeg vil tilbake dit. , TK! Ja, jeg gjorde og det. Ja kjæresten er Marokkaner, han er født i Casablanca, men har vokst opp i Sale nabobyen til Rabat. Jeg drakk mintte, selvfølgelig! Mat var kjempegodt. Svigermor laget tajine til oss, det var goft Jeg vil og tilbake! Endret 4. oktober 2010 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. oktober 2010 #642 Del Skrevet 4. oktober 2010 , TK! Ja, jeg gjorde og det. Ja kjæresten er Marokkaner, han er født i Casablanca, men har vokst opp i Sale nabobyen til Rabat. Jeg drakk mintte, selvfølgelig! Mat var kjempegodt. Svigermor laget tajine til oss, det var goft Jeg vil og tilbake! Hva er tajine? Jeg har vært i Sale. Men har bare kjørt gjennom da, så fikk ikke sett så mye. Pappa har vært i Casablanca, og han sa det var nydelig der. Til han ble jaget av rotter. . Han er livredd for rotter. Først så han en film som heter "Rottenes hevn" som barn, og deretter ble han jaget av en flokk rotter i 20-årene. Hvordan går det ellers med skole og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #643 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er tajine? Jeg har vært i Sale. Men har bare kjørt gjennom da, så fikk ikke sett så mye. Pappa har vært i Casablanca, og han sa det var nydelig der. Til han ble jaget av rotter. . Han er livredd for rotter. Først så han en film som heter "Rottenes hevn" som barn, og deretter ble han jaget av en flokk rotter i 20-årene. Hvordan går det ellers med skole og sånt? Jeg og hater rotter. Men jeg er mest redd kakkelakker da. Kjæreste ble nærmest fortvilet over min reaksjon da jeg så kaklakker i Agdal, Rabat Tajine er en Marokkansk gryte. Man kan velge mellom kjøtt kylling eller lever. Retten har arvet navnet sitt av selve redskapet som brukes til å lage. Legger ved et bilde. Går bra på skole, mye lesing. Tar pause fra lesing akkurat nå Hva med deg? Hva synes du om tatoveringen min, forresten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. oktober 2010 #644 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det så godt ut. Tattoveringene var kjempefine. Ting går bra med meg, men er litt rastløs for tiden. Skal heldigvis en liten tur vekk snart. Skal til Tallinn 20-24 oktober med ei venninne. Faen! Nå kom jeg på at jeg har glemt å spørre sjefen min om jeg kan få fri de dagene. Kan du minne meg på å gjøre det i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #645 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det så godt ut. Tattoveringene var kjempefine. Ting går bra med meg, men er litt rastløs for tiden. Skal heldigvis en liten tur vekk snart. Skal til Tallinn 20-24 oktober med ei venninne. Faen! Nå kom jeg på at jeg har glemt å spørre sjefen min om jeg kan få fri de dagene. Kan du minne meg på å gjøre det i morgen? Du må nok be om fri om du skal reise Skal prøve å minne deg på det, ja. Men på en betingelse: At jeg får være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. oktober 2010 #646 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du må nok be om fri om du skal reise Skal prøve å minne deg på det, ja. Men på en betingelse: At jeg får være med Selvsagt skal du få være med. Vi flyr Bergen-Oslo-Tallinn, så da plukker vi deg bare opp i Oslo, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #647 Del Skrevet 4. oktober 2010 Selvsagt skal du få være med. Vi flyr Bergen-Oslo-Tallinn, så da plukker vi deg bare opp i Oslo, ok? Deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober 2010 #648 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tiarra!! Så koselig at du er tilbake igjen! Maten så veldig god ut! Og tatoveringene var kuule Jeg vil også reise snart.. Utenlands altså.. er jo snart 2 måneder siden sist.. kjennes om en evighet siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #649 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tiarra!! Så koselig at du er tilbake igjen! Maten så veldig god ut! Og tatoveringene var kuule Jeg vil også reise snart.. Utenlands altså.. er jo snart 2 måneder siden sist.. kjennes om en evighet siden.. søta! Det er koselig å være tilbake og Det blir sikkert en utenlands reise på deg snart også, skal du se! Jeg vil reise igjen jeg også, men tror ikke det blir snart. PS. Håndsriften i kortene er ikke så gid, jeg skrev fort. Måtte forte meg før dem stengte postkontoret. Håper dere liker de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. oktober 2010 #650 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg gleder meg til å få kort! Har forreten funnet ut at jeg vil smake bjørnekjøtt i Tallinn. Tror dere bjørnekjøtt er godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2010 #651 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg gleder meg også til å få kort! Bjørnekjøtt er sikkert godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. oktober 2010 #652 Del Skrevet 12. oktober 2010 for kortet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #653 Del Skrevet 14. oktober 2010 ringte meg i dag og sa at jeg har fått et halvt postkort... Er det fra deg tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. oktober 2010 #654 Del Skrevet 15. oktober 2010 ringte meg i dag og sa at jeg har fått et halvt postkort... Er det fra deg tro? :klø: Et halvt postkort faktisk! Det er ikke fra meg. Kanskje jeg sender deg to postkort fra Tallinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. oktober 2010 #655 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg mente at det er fra Tiarra. Jeg vil gjerne ha postkort fra Tallinn! Jeg vil også tilbake dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. desember 2010 #656 Del Skrevet 12. desember 2010 Ett halvt kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2010 #657 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja det var revet i to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #658 Del Skrevet 4. januar 2011 Godt nyttår Tiarra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. januar 2011 #659 Del Skrevet 10. januar 2011 Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. januar 2011 #660 Del Skrevet 12. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå