Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Det høres fantastisk ut! Jeg håper du koste deg kjempemasse og nøt vært sekund! Er kjæresten din marokkaner? Hvor i Marokko er han fra i så fall? :)

Vil gjerne se bilder. :jepp:

Drakk du marokkansk mintte? Det er veldig, veldig, veldig godt. Maten i marokko er også veldig god.

Jeg vil tilbake dit. :sukk:

:klemmer:

:vinke:, TK!

Ja, jeg gjorde og det. Ja kjæresten er Marokkaner, han er født i Casablanca, men har vokst opp i Sale nabobyen til Rabat. Jeg drakk mintte, selvfølgelig! Mat var kjempegodt. Svigermor laget tajine til oss, det var goft :sikle:

Jeg vil og tilbake! :)

post-27362-1286177053,0048_thumb.jpg

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:, TK!

Ja, jeg gjorde og det. Ja kjæresten er Marokkaner, han er født i Casablanca, men har vokst opp i Sale nabobyen til Rabat. Jeg drakk mintte, selvfølgelig! Mat var kjempegodt. Svigermor laget tajine til oss, det var goft :sikle:

Jeg vil og tilbake! :)

Hva er tajine?

Jeg har vært i Sale. :opplyser: Men har bare kjørt gjennom da, så fikk ikke sett så mye. Pappa har vært i Casablanca, og han sa det var nydelig der. Til han ble jaget av rotter. :overrasket:. Han er livredd for rotter. Først så han en film som heter "Rottenes hevn" som barn, og deretter ble han jaget av en flokk rotter i 20-årene. :ler:

Hvordan går det ellers med skole og sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tajine?

Jeg har vært i Sale. :opplyser: Men har bare kjørt gjennom da, så fikk ikke sett så mye. Pappa har vært i Casablanca, og han sa det var nydelig der. Til han ble jaget av rotter. :overrasket:. Han er livredd for rotter. Først så han en film som heter "Rottenes hevn" som barn, og deretter ble han jaget av en flokk rotter i 20-årene. :ler:

Hvordan går det ellers med skole og sånt? :)

:skratte: Jeg og hater rotter. Men jeg er mest redd kakkelakker da. Kjæreste ble nærmest fortvilet over min reaksjon da jeg så kaklakker i Agdal, Rabat :ler:

Tajine er en Marokkansk gryte. Man kan velge mellom kjøtt kylling eller lever. Retten har arvet navnet sitt av selve redskapet som brukes til å lage. Legger ved et bilde.

Går bra på skole, mye lesing. Tar pause fra lesing akkurat nå:) Hva med deg?

Hva synes du om tatoveringen min, forresten ;)

:klem:)

post-27362-1286191759,9439_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så godt ut. :sikle:

Tattoveringene var kjempefine. :jepp:

Ting går bra med meg, men er litt rastløs for tiden. Skal heldigvis en liten tur vekk snart. Skal til Tallinn 20-24 oktober med ei venninne. :hoppe:

Faen! Nå kom jeg på at jeg har glemt å spørre sjefen min om jeg kan få fri de dagene. :klaske: Kan du minne meg på å gjøre det i morgen? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så godt ut. :sikle:

Tattoveringene var kjempefine. :jepp:

Ting går bra med meg, men er litt rastløs for tiden. Skal heldigvis en liten tur vekk snart. Skal til Tallinn 20-24 oktober med ei venninne. :hoppe:

Faen! Nå kom jeg på at jeg har glemt å spørre sjefen min om jeg kan få fri de dagene. :klaske: Kan du minne meg på å gjøre det i morgen? :pls:

:helen:

Du må nok be om fri om du skal reise :fnise: Skal prøve å minne deg på det, ja. Men på en betingelse: At jeg får være med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok be om fri om du skal reise :fnise: Skal prøve å minne deg på det, ja. Men på en betingelse: At jeg får være med :lur:

Selvsagt skal du få være med. :jepp:

Vi flyr Bergen-Oslo-Tallinn, så da plukker vi deg bare opp i Oslo, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Tiarra!! Så koselig at du er tilbake igjen! :klem:

Maten så veldig god ut! Og tatoveringene var kuule :jepp:

Jeg vil også reise snart.. :sukk: Utenlands altså.. er jo snart 2 måneder siden sist.. kjennes om en evighet siden.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tiarra!! Så koselig at du er tilbake igjen! :klem:

Maten så veldig god ut! Og tatoveringene var kuule :jepp:

Jeg vil også reise snart.. :sukk: Utenlands altså.. er jo snart 2 måneder siden sist.. kjennes om en evighet siden.. :sukk:

:helen: søta!

Det er koselig å være tilbake og :)

Det blir sikkert en utenlands reise på deg snart også, skal du se!:jepp:

Jeg vil reise igjen jeg også, men tror ikke det blir snart.

PS. Håndsriften i kortene er ikke så gid, jeg skrev fort. Måtte forte meg før dem stengte postkontoret. Håper dere liker de :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å få kort! :hoppe:

Har forreten funnet ut at jeg vil smake bjørnekjøtt i Tallinn. Tror dere bjørnekjøtt er godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bigfoot: ringte meg i dag og sa at jeg har fått et halvt postkort... :ler: Er det fra deg tro? :klø:

Et halvt postkort faktisk! :overrasket:

Det er ikke fra meg. Kanskje jeg sender deg to postkort fra Tallinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...