Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Slemme tante! :kjefte:

Lykke til med teoriprøven! Krysser fingrene for deg! :klem:

:) Hun tror jeg har reist sin vei fo denne gang :fnise:

:helen:

Ellers, hva skjer om dan? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Hun tror jeg har reist sin vei fo denne gang :fnise:

:helen:

Ellers, hva skjer om dan? :klem:

:klappe:

Her skjer det lite egentlig.. men skal på jobbintervju på mandag.. spent på åssen det går da.. :nigo:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke mye her heller. Lesing til teoriprøve er det som skjer om dagen :) Skal ta prøven i morgen! Dette skal jeg klare!

Og så skal jeg begynne på den nye jobben min, eller det er bare møter da, men :nigo:

Masse lykke til på intervju! Det kommer til å gå så fint :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Hvordan gikk det på prøven? Er spent på å høre resultatet!! :jepp:

Jeg håper det går fint for meg også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Hvordan gikk det på prøven? Er spent på å høre resultatet!! :jepp:

Jeg håper det går fint for meg også.. :sjenert:

Jeg tok ikke den :( Jeg trodde at arbeidsdagen skulle bli kortere i og med at jeg skulle bare på ett møte, men kjefen syntes at jeg skulle bli kjent med de andre ansatte og delta i de møtene de hadde. Så det var en hel dag med bare møter. Et etter et.

Så jeg vet ikke når jeg får tid til å ta prøva.

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har ikke tatt prøven ennå. Det var 1. skoledag for sønnen min på mandag. Og igår var min, jeg begynte nemlig på en ny skole i en annen by enn den jeg bor i. Så derfor har jeg ikke hatt tid til den prøven og vet ikke om jeg får tid heller :( Skal jobbe tre dager i uken og to dager skal jeg studere. Kanskje jeg får tatt den i høstferien (for det får vi visst på den nye skolen ;))

Nå sitter jeg på en bussholdeplass og skal hjem til Oslo. Må reise tilbake igjen i morgen tidlig :dåne:

Men det har vært en svært spennende dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva studerer du? Er det lang reisevei? Spennende med første skoledag ja! Det gikk bra på intervjuet føler jeg.. :jepp: Så nå er det bare å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg skal bli lærer :jepp: Det er litt lang reisevei, men det er heldigvis bare noen få ganger vi skal være på skolen per år. Det er nettstudie :) I dag hadde vi vår føsrste undervisning/forelesning over nettet. Det var veldig spennende :)

Har du fått svar på intervjuet da, mia? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vet du hvilket trinn / hvilke fag du vil bli lærer i? Hvilket nettstudie tar du? Altså hvem holder det?

Det høres veldig spennende ut. :jepp:

Ha en kjempefin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli lærer for de minste, altså fra 1-7 :) Det er lærerutdanning på nett jeg går på. Høgskolen i Telemark har det tilbudet :)

Er ganske spennende, ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

:hallo: alle sammen!

Godt å være tilbake! Har vært i Marokko og besøkt kjærestens familie. Det var kjempedeilig der:) Veldig varmt og. Var i Marrakech først så Rabat, temperaturen var mellom 30 og 36 grader.

Jeg har sett på masse fine og eldgamle bygninger som er historiske. Jeg har tatt bilder med Gnawa-folkene (et av urfolkene som er kjent for den fine musikken og de fine instrumentene sine. Jeg har shoppet masse fine ting (vel, masse og masse... hadde bare håndbagasje, så jeg shoppet det jeg fikk plass til i sekken min :nigo:

Jeg har fått henna-tatovering, dere kan få se bilde hvis dere vil ;)

Det var syv utrolige dager!

Og ja, jeg sendte kort til dere ;)

:klem::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: alle sammen!

Godt å være tilbake! Har vært i Marokko og besøkt kjærestens familie. Det var kjempedeilig der:) Veldig varmt og. Var i Marrakech først så Rabat, temperaturen var mellom 30 og 36 grader.

Jeg har sett på masse fine og eldgamle bygninger som er historiske. Jeg har tatt bilder med Gnawa-folkene (et av urfolkene som er kjent for den fine musikken og de fine instrumentene sine. Jeg har shoppet masse fine ting (vel, masse og masse... hadde bare håndbagasje, så jeg shoppet det jeg fikk plass til i sekken min :nigo:

Jeg har fått henna-tatovering, dere kan få se bilde hvis dere vil ;)

Det var syv utrolige dager!

Og ja, jeg sendte kort til dere ;)

:klem::goodbye:

Det høres fantastisk ut! Jeg håper du koste deg kjempemasse og nøt vært sekund! Er kjæresten din marokkaner? Hvor i Marokko er han fra i så fall? :)

Vil gjerne se bilder. :jepp:

Drakk du marokkansk mintte? Det er veldig, veldig, veldig godt. Maten i marokko er også veldig god.

Jeg vil tilbake dit. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...