Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Så bra! Min sin grodde også, bra. Og nå er skjevheten helt borte. Heldigvis :)

I dag skulle vi ta båden til Byggdøy, men det er ikke været for det. Det er meldt fint til helgen, vi får se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjøremål til dagen og sånt:

Nå har jeg vært og levert unga på aktivitetsskolen (SFO), de begynte i går. For minsten var det aller første dagen hans på aktivitetsskolen. Men det gikk så fint. Jeg tenker å hente han litt senere enn i går.

Først skal jeg spise frokost. (sen frokost? Ja, det er fordi jeg sto opp sent og så måtte jeg rekke å levere gutta før kl. 09:30)

Så må jeg rydde litt i leiligheten, stua ser ut som en lekerom :ler:

Og så skal jeg trene hjemme. Jeg bestilte ZUMBA fra TV-shop og har danset/trent med den tre ganger nå.

Så er det dusjing og forberedelse til jobb-intervju. Jeg håper det går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var intervju nummer to unnagjort. Jeg kommer til å høre fra begge i løpet av denne uken. Nå gjelder det bare å sitte og vente i spenning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Dette har skjedd i dag:

Jeg har fått begge jobbene :hoppe: :hoppe: og takket ja til den ene. Var ikke lett å bestemme seg da begge var gode på forskjellige måter. Men jeg var nødt til velge :) Lukusproblem kalles det :ler:

Det er dag 3 i Ramadan og jeg klarte og faste alle tre dagene helt fint:) Tror nesten at jeg kan spise opp alt mulig, men orkker ikke så mye når jeg først begynner å spise. De to siste årene hadde jeg ikke klart, men nå håper jeg jeg klarer hele måneden :jepp:

Guttene dro til pappa/farmor, og jeg måtte derfor dra til "kusine" for å spise iftar (det måltidet man spiser ved solnedgang etter at man har fastet hele dagen). Nå er jeg hjemme igjen og er alene. Gutta skal være borte resten av helgen. Savner dem alt! :trist:

Før jeg dro til kusine har jeg chattet med kjæresten i to timer det var en stund siden jeg så ham så det var ekstra hyggelig å se det vakre ansiktet hans, det samme mente han om meg :rødme: Vi skal skravle mer på telefon, han skal ringe etterpå :) Gleder meg masse til det :yvonne:

:goodbye:

Rettet småfeil i innlegget :)

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du muslim? Det visste jeg ikke. :)

Gratulerer så mye med jobb!! :klem: Luksusproblem som du sier, å velge mellom to jobber. Men så herlig!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du muslim? Det visste jeg ikke. :)

Gratulerer så mye med jobb!! :klem: Luksusproblem som du sier, å velge mellom to jobber. Men så herlig!! :nigo:

Ja, jeg er muslim :) Jeg er født muslim (det vil si mine foreldre var det) men jeg har ikke vært spesielt praktiserende.

:helen: for gratulasjon :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ikke noe spesielt. Skal ta det med ro siden Tante er på besøk. Jeg har litt vondt de første dagene og hun kom i dag.

Nå har jeg vært så flink at jeg gikk en tur (ca 1 time) i skogen. Jeg holdte på å gå meg vill :fnise: siden jeg skulle prøve ny sti. Men det gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg så trøtt at jeg sovnet rundt kl. 20/21. Og så har jeg sovet så lenge som til kl. 10:30. :fnise: Men jeg har fått vondt i hodet av det :(

Men i dag er det kjempevær her jeg bor, så det må utnyttes. Vet ikke enda hva jeg skal finne på, men ut i :sol: må jeg.

Men først vil jeg lese litt til teoriprøve som jeg vil ta til uka. :jepp:

:goodbye:

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg sniker meg bare inn og titter litt i dagboken din :) Lykke til med lesing til teoriprøven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg sniker meg bare inn og titter litt i dagboken din :) Lykke til med lesing til teoriprøven!

:velkommen: Frøken Smilla!

Så koselig at du kom innom :)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...