Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Så godt å være ferdig på skolen! :)

Kjenner til det der med bekymringer. Man bekymrer seg ofte unødig.. :troest:

Ja, det er deilig, det! :)

Hvordan går det med deg, mia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda her går det bra :) For øyeblikket iallefall. Som deg så har jeg en tendens til å bekymre meg, men jeg satser på at det går bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God overstått pinse, TK!

Takk, trulta! Det går fint fint, her :) Hva med deg? Lenge siden jeg hørte fra deg, eller var det meg som ikke er så aktiv her? :klø:

:klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på ezticker.com har de en del å velge mellom. Eller families.com eller hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på ezticker.com har de en del å velge mellom. Eller families.com eller hva det er for noe.

Takk, snupp! Skal prøve det :)

I dag skal jeg på den britsike ambassade, er ganske spent på om jeg har fått visum. Jeg fikk de to gangene jeg dro til London, men man vet aldri. Hvis jeg får, skal vi reise om 10 dager. *glede seg*

Men først det skal jeg på treningen.

Jeg har begynt å trene regelmessig igjen og det er faktisk ganske deilig. Og det gir god følelse i etterkant :)

Jeg skal også hente noen ansiktskremer jeg bestilte for en måned siden. Gleder meg til jeg skal begynne å bruke de :jepp:

Ha en strålende mandag, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det må jeg i alle fall, siden jeg ikke er norskstatsborger. I og med det ikke er et schengen-land (vet ikke hvordan det skrives) må jeg ha visum.

Vi drar på torsdag. Here we come, London! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du dratt til London og så har ikke jeg fått sagt god tur?

Kos deg kjempemasse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Hallooo! Jeg er endelig hjemme! Juhuuu. :hoppe: :hopp: Kom hjem fra London den 10. juli. Siden da har jeg hatt det veldig veldig travelt at jeg ikke har vært noe særlig på nett. Jobbsøking, studie-bytting, gutt som har brukket arm, og og og....

Det har også skjedd en stor forandring i livet mitt som jeg er velgig glad for, men som jeg er utrolig nervøs over. :)

Hvordan har dere hatt det? Hva skjer? Nytt? Gammelt?

Stor :klem: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI.. vil du si noe mer om den store forandringen?`På PM kanskje?

Jeg skal til London nå på mandag! :hoppe: Da er det din tur til å få kort! :jepp:

Sønnen min brakk armen da vi var i Hellas i fjor han.. slitsomt.. Og særlig når det skjer i utlandet.

Hvordan går det med armen til sønnen din nå? Er den bedre?

Hadde du det fint i London?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: mia! Ja, det kan jeg vet du :) På PM, altså ;)

Ja, det er veldig slitsomt, han brakk armen på annen uke vi var i London. Var litt urolig først for de så ikke klart at det var brudd og evt. hvor det var. Men han fikk gips for det. Måtte ta nytt bilde da vi kom gjem og han fikk enda en gips. Han har nå fjernet det, armen var skjev (pga gips) til og begynne med, men etter mye trening er han mye bedre nå. :jepp:

Så gøy at du skal til London da! :) Min søster kommer fra London på mandag, hehe. Det har hatt planer om å besøke Norge på lenge, men så glad jeg er i London dro vi til henne i stede, men ungene vil komme å ha det gøy her. De synes det er stas at de får lov å leke ute alene, noe de ikke får i London.

Du må kose deg masse i London! Jeg gleder meg til å få kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Og :helen: for PM. Har svart der! :jepp:

Kjipt å brekke noe i utlandet ja.. Hvordan klarte han det da? Min sønn falt ned fra et lekestativ da han brakk armen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: selv :) Svarte tilbake på PM.

Sønnen min skulle nemle være "spiderman" og klatret på en vegg hjemme hos søstren min mens jeg var på do. Da jeg hørte han gråte visste jeg med en gang at han brakk noe. Det var vondt, gråt selv. Var første gangen noen av dem brakk noe. Har heller aldri brukket noen steder. Hvordan går det med sønnen din nå? Og hvor i armen brakk han? Min brakk rett over albuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min brakk nede ved håndleddet. Brudd i det ene benet og brist i det andre. Men det grodde så fint så, og han merker ingenting til det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...