Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vær så god, TK! :)

Alt bra ellers? Her er det knall vær! Blå himmel og skinnende :sol:

På onsdag var jeg tilbake til skolen, første forelesning etter påsken og siden jeg "sluttet", det føltes veldig bra å være på skolen igjen. Jeg tenker å ta to fag resten av semstret, og utsette de andre fagene. Tror det funker bra:-)

Etter at jeg har vært på skolen, møtte jeg en fyr jeg hadde møtt på internett :) Han virket veldig ålreit. Vi ble enige om å møtes igjen, noe vi gjorde allerede samme dag.

På fredag, hadde jeg en lang samtale med farmoren til barna mine om barna. Jeg er glad for å ha hatt den samtalen. Så møtte jeg "P" på ettermiddagen. Det var hyggelig:-)

I går, etter å ha vært ute i sola sammen med P hele dagen, var jeg på bursdagsfest til en skolevenninne. Det var synnsikt gøy! Det var temaselskap -mummumidalen. Jeg var mummi-mamma.Men hufsa var morsmmest å se på, hehe. det var første gangen jeg dro på en "homofil-utested" igår. Det var synsikt mange mennesker der. Og så var musikken uvanlig høy, ellers var det hyggelig. Hyggelige mennesker:) Men en venninne og jeg måtte rusle videre og vi havnet i et annet utested som også var veldig hyggelig. Her var man ikke nødt til å rope høsy for at sidemannen skal høre deg, hvertfall;)

Jeg tok nattbussen for første gangen i natt. Det tok over en time fra byen til der jeg bor. Men det går bra for jeg sparte 400 kr :-)

Nå skal jeg :dusje: og så treffe P igjen. Vi skal spise middag sammen:) Det blir kos :)

Håper dere får en knall søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Nå ble jeg glad! :klem:

Joda jeg har det bra jeg. Tror jeg.. Litt småtteri hist og her, men jeg overlever. Skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen: trulta_ :) Det går så bra her! Sola skinner og jeg er småbetatt :rødme:

K82 og mia: Daten gikk superbra! Vi var sammen i går også, var på en konsert. Det var super koselig :)

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Så koselig at du er forelsket. :strix:

Med meg går det bra, men er lite nytt. Faktisk ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiarra skrev (På 15.4.2010 den 13.29):

:helen: trulta_ :) Det går så bra her! Sola skinner og jeg er småbetatt :rødme:

K82 og mia: Daten gikk superbra! Vi var sammen i går også, var på en konsert. Det var super koselig :)

Hvordan går det med dere?

Så bra. :bolledeig: :bolledeig: :strix:

Bra her egentlig, merker formen blir :bond: ( bra) av at været bedrer seg. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...