Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Har ikke sett den i butikken hvertfall.

Kan jo ønske meg gavekort.

Jeg har ønsket meg ett par øredobber og en boks til å ha te poser fra ei vennine.

Jeg må kjøpe gave snart, litt usikker på hva. Har tenkt på ett par ting.

Til deg selv? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Tusen takk for gratulasjonene! :hug:

Jeg fikk gaver, ja. Fikk to par øredobber som jeg likte veldig godt! Fikk sånn deiligluktene fanst dusjgele, sjerf fra C&A, Camamille flower tea, magnet Klyper til kjøleskapet, blomsterbukett * 2, 2 flasker vin og masse fine kort :rødme:

Og deiligduftende stareinlys fra naboen!!

Det var kjempehyggelig bursdag!

Men nå er jeg i Paris med barna! Glemte å si at jeg skulle reise :P Vi kom hit i går. Da var vi veldig slitne og trøtte fordi vi sto opp kl. 04. Og vi mellomlandet i Munchen, så vi gjorde ikke noe særlig. Men i dag dro vi til Eiffeltårnet (var første gangen for oss alle). Vi tok metroen rett foran hotellet vi bor i. Vi måtte bytte til en annen. Det er ikke så vanskelig å bruke metroen som det ser ut på kartet, hihi. Det var kjempelang kø for heisene til tårnet og vi måtte heller ta trappa, der var det også kø, men Moe kortere :) minsten måtte på do. Vi gikk og gikk og gikk, det tok omtrent 10 trapper (var sikkert mindre men det føltes sån :) ) før vi kom ti FØRSTE etsj!!! Vi tok lunsj pause der før vi forsatte og måtte ta heisen ned. Vi vandret på gatene i nærområdet og så spiste vi på en restaurant. Så spasserte vi litt til før gutta fa seg:) I morgen skal vi tilbake ditt for vi må gå langs seinelva og spise pannekaker der :) det er veldig mulig vi tar en tur til Disneyland!

Det var et nesten detaljert referat :haha:

Ha en god søndagslveld videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også et gavekort til en cd-butikk og et påskeegg:) sjerfet er fra A&C og ikke C&A ( a la fransk/tysk-butikkkjede).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er her igjen Tiarra! :klem: Herlig med Paris da! Venninna mi og jeg gikk også trappene. 668 trappetrinn :) Fin trim det. ;)

Håper dere koser dere i Paris! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet postkort til mia, trulta og kitten, men da jeg skulle hente adressene fra inboksen. Ille ikke iphonenen min ikke åpne den! Skikkelig dumt. Skal finne en vanlig PC i morgen så jeg får sendt de avgårde før vi reiser hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk mia! :klem:

Er helt enig med at det er fin trim, hehe. Kjente at kondisen sviktet og var helt andpusten! Gutta var selvsagt mye sprekere enn mor! Tenk om jeg følte meg skikkelig gamling da? I dag utforsket vi Paris med buss, så gikk vi store deler av dagen. Seinen er en fantastisk utsikt og pannekakene et er deilige (særlig med honning). Vi havnet på museet National de la Marine! Lillemann som ville dit :) Det var mye antikk og fine gamle båter og mallerier å se på. Men der han ville helst måtte vi ha ekstra billett til og da hadde vi allerede lagt fra oss sekkene i garderoben, hadde lommeboken i min. Blei litt lek seg, men ble fort glad da jeg minnet på at vi skulle til Disneyland i morgen :)

Kjenner at vi gjerne kunne vært her litt lengre, men vi får glede oss til flere turer hitover :)

Klem, T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få kort! :hoppe: Jeg og ei venninne kjøpte pannekaker med sukker på vi. Kjempegodt! Du mener fra de bodene som står rundt omkring?

Jeg vil også tilbake til Paris :) Håper dere koser dere i Disneyland! Hvor gamle er guttene?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få kort! :hoppe: Jeg og ei venninne kjøpte pannekaker med sukker på vi. Kjempegodt! Du mener fra de bodene som står rundt omkring?

Jeg vil også tilbake til Paris :) Håper dere koser dere i Disneyland! Hvor gamle er guttene?

:klem:

Ja, det er de bodene jeg mener. Med sukker høres også godt ut :) Så noen spiste med sjokolade og banan. Gutta spiste med jordbærsylterøy :) De er 6 (om få dager) og 7:jepp:

Nå skal vi spise frokost og gjøre oss klare!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Da var vi tilbake til Norge! Sitter på bussen fra fleæyplassen. Det skal bli deilig å komme hjem :)

Jenter: sendte ikke kortene fra Paris fordi jeg fikk ikke tak i en pc i går. Mest fordi dagen ble veldig kort og vi rakk ikke mye på Disneyland heller. Vi kjøpte billetter til 2 parker (studio og park) men vi rakk bare den ene. Men det var nok i følge guttaboys :) Men De vil klart tilbake dit igjen:)

Postkortene kan jeg gjerne sende herfra hvis dere vil da? ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Da var vi tilbake til Norge! Sitter på bussen fra fleæyplassen. Det skal bli deilig å komme hjem :)

Jenter: sendte ikke kortene fra Paris fordi jeg fikk ikke tak i en pc i går. Mest fordi dagen ble veldig kort og vi rakk ikke mye på Disneyland heller. Vi kjøpte billetter til 2 parker (studio og park) men vi rakk bare den ene. Men det var nok i følge guttaboys :) Men De vil klart tilbake dit igjen:)

Postkortene kan jeg gjerne sende herfra hvis dere vil da? ;)

Stor :klem:

Hei, Tiarra. :)

Jeg vil gjeren ha kort sendt herfra. :jepp: Alltid koselig med kort. :)

Du skal få påskekort av meg, men det blir sikkert litt forsinket. Jeg tenkte ikke på at de ansatte i posten sikkert også har ferie. :fnise:

Hvordan var Paris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har hatt en fin tur! Da har vi jo barn på samme alder vi da :) Syntes de det var kjedelig å være i en storby? Driver og lurer litt på hvordan det blir å ta med sønnen min til New York, men det tror jeg går kjempebra. Han har kjempelyst til å reise dit etter at han så film fra Toys r us blant annet. Går nok bra så lenge man stikker innom en lekebutikk i ny og ne ;)

Blir koselig å få kort! Det spiller ingen rolle om det sendes fra der du bor eller Paris. Hyggelig å få kort uansett! Det er en kjempefin tradisjon synes jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er sønnen din? Ja det var kjempefin tur, barna hadde ikke problemer med storbyen. Hadde vært vanskelig hvis jeg tok med de på shopping (eneste turen jeg ikke shoppa) men siden vi bare utforsket byen ellers og dro til Disneyland var det bare tipp topp :)

Ja, de blir fornøyde så lenge de får en leke eller 5, hehe. Mine synes at gave=leke. Det hjelper ikke om du kjøper riktig fine og ryreklær. Kopper og ting til soverommet, nei. Slike ting er liksom ikke gaver, hehe.

Når drar dere til New York? Høres artig ut med en new york-tur! Har lyst til å dra til USA i 2011.

Ha en fortsatt god påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Tiarra. :)

Jeg vil gjeren ha kort sendt herfra. :jepp: Alltid koselig med kort. :)

Du skal få påskekort av meg, men det blir sikkert litt forsinket. Jeg tenkte ikke på at de ansatte i posten sikkert også har ferie. :fnise:

Hvordan var Paris?

Hello Kitty:)

Paris var veldig gøy :jepp: Drar tilbake dit, bli med neste gang ;)

Jeg sendte parispostkort fra Oslo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er sønnen din? Ja det var kjempefin tur, barna hadde ikke problemer med storbyen. Hadde vært vanskelig hvis jeg tok med de på shopping (eneste turen jeg ikke shoppa) men siden vi bare utforsket byen ellers og dro til Disneyland var det bare tipp topp :)

Ja, de blir fornøyde så lenge de får en leke eller 5, hehe. Mine synes at gave=leke. Det hjelper ikke om du kjøper riktig fine og ryreklær. Kopper og ting til soverommet, nei. Slike ting er liksom ikke gaver, hehe.

Når drar dere til New York? Høres artig ut med en new york-tur! Har lyst til å dra til USA i 2011.

Ha en fortsatt god påske! :klem:

Sønnen min blir 8 år i november. Vi var i USA i mars i fjor, men sønnen vår var ikke med da. Vi har lyst til å dra til USA igjen i 2011. :nigo: Kanskje vi treffes i New York? :lol: Gleder meg til å få postkort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...