trulta_ Skrevet 10. mars 2010 #501 Del Skrevet 10. mars 2010 K! Men jeg har jo jobb, verre når du ikke har jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. mars 2010 #502 Del Skrevet 11. mars 2010 K! Men jeg har jo jobb, verre når du ikke har jobb. Ja, sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. mars 2010 #503 Del Skrevet 11. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg tillater meg å være meg selv og skrive tanker og følelser i min egen dagbok. Jeg har ansett at det ikke hjelper å late som om man har det bra selv om en egentlig er fortapt! Jeg har vært følelsesmessig ødelagt en periode nå og psykologen hjelper ikke. Det er aksnkje fordi jeg ikke er flink til å utrykke/ sette ord på tanker og følelser. Det er altfor mye og for stort ansvar. Jeg klarer ikke alene. Og tanken på å mislykkes er svært skremmende. Jeg gjemmer meg. Ser på dumme tv-serier. Date random menn. Men til syvende og sist sitter jeg med den vonde følelsen. Jeg vil ikke at folk skal vite at jeg sliter, og det er ekstremt tøft å være på skolen. Det er det fordi det føles som alle ser på meg og tenker "stakkars". Jeg føler meg annerledes. Utenfor. Ukkurat nå skulle jeg vært på skolen og hatt et av det mest spennende kursene på studiet, men sitter her og ser på Melrose Place i stedenfor. Og jeg tenker "jeg er en stor taper"! Måtte bare lufte ut litt. Endret 18. mars 2010 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mars 2010 #505 Del Skrevet 18. mars 2010 Min venn Bare skriv i dagboken din du, håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 18. mars 2010 Min venn Bare skriv i dagboken din du, håper det hjelper. Takk, kjære trulta_! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2010 #507 Del Skrevet 21. mars 2010 Så leit å høre at du ikke har det bra for tiden!! Jeg håper du finner ut noe som hjelper snart! Bare flott at du vil dele det med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. mars 2010 #508 Del Skrevet 22. mars 2010 Ha en super dag, Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2010 #509 Del Skrevet 22. mars 2010 Ønsker deg en fin dag Tiarra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk, god jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 22. mars 2010 Hadde forresten bursdag på lørdag Det var veldig gøy. Mange hyggelige venner. Fikk masse gaver. Og det var utrolig hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. mars 2010 #512 Del Skrevet 22. mars 2010 :blåse: *Gratulerer så mye med overstått* :blåse: :gave: :gave: :gave: :gave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2010 #513 Del Skrevet 22. mars 2010 Gratulerer så mye med dagen som var Tiarra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. mars 2010 #514 Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer med overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mars 2010 #515 Del Skrevet 23. mars 2010 Tiarra! Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. mars 2010 #516 Del Skrevet 23. mars 2010 Fikk du gaver på dagen din? Jeg har snart bursdag jeg og, har funnet to ting jeg skal ønske meg. Men må finne noe jeg skal ønske meg fra brodern, noe dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mars 2010 #517 Del Skrevet 24. mars 2010 Fikk du gaver på dagen din? Jeg har snart bursdag jeg og, har funnet to ting jeg skal ønske meg. Men må finne noe jeg skal ønske meg fra brodern, noe dyrt Du kan jo ønske deg ei lampe hvis du finner? Si at akkurat DEN lampa vil du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. mars 2010 #518 Del Skrevet 24. mars 2010 Men det er noen uker til jeg har bursdag. Jeg har lyst på Rosendahl vasen, men har aldri sett den i virkeligheten for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mars 2010 #519 Del Skrevet 24. mars 2010 Men det er noen uker til jeg har bursdag. Jeg har lyst på Rosendahl vasen, men har aldri sett den i virkeligheten for å si det sånn. Har de den på TilBords eller Glassmagasinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. mars 2010 #520 Del Skrevet 24. mars 2010 Har ikke sett den i butikken hvertfall. Kan jo ønske meg gavekort. Jeg har ønsket meg ett par øredobber og en boks til å ha te poser fra ei vennine. Jeg må kjøpe gave snart, litt usikker på hva. Har tenkt på ett par ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå