Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

:jepp: Det må du huske, Mia. Det minte meg på at jeg må få sendt muldyret til deg i dag. Jeg holder stadig på å glemme det. Regner med det er greit å få det før du reiser til Island. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det må du huske, Mia. Det minte meg på at jeg må få sendt muldyret til deg i dag. Jeg holder stadig på å glemme det. Regner med det er greit å få det før du reiser til Island. :jepp:

Muldyr du liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Og tusen takk for at dere er dere! Jeg er glad for å ha dere som nettvenner som alltid er der! Ting går sin gang nå og jeg aksepterer som de er. Det har vært litt av en prosses, men jeg er glad for at jeg har slått meg til ro med tanken (hvert fall for nå).

trulta_: Fikk du nyttårskortet først nå? For en treig post!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Og tusen takk for at dere er dere! Jeg er glad for å ha dere som nettvenner som alltid er der! Ting går sin gang nå og jeg aksepterer som de er. Det har vært litt av en prosses, men jeg er glad for at jeg har slått meg til ro med tanken (hvert fall for nå).

Hei! :klem: Så hyggelig å se deg her igjen! Håper alt går bra med deg! Vi er her for deg hvis du vil prate om noe! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Bedre sent enn aldri vettu :)

Kjekt å se deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem: Så hyggelig å se deg her igjen! Håper alt går bra med deg! Vi er her for deg hvis du vil prate om noe! :klem:

:vinke:

Som Mia sa, vi er her hvis du vil prate om noe. :hug:

:jepp:

Bedre sent enn aldri vettu :)

Kjekt å se deg igjen :klemmer:

Tusen takk dere!

Dere er supre, god jentene mine :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Koslig at du er her altså.

Hvordan står det til?

:helen: jeg synes også det :)

Det går bra nå takk:) Hva med deg? Hvordan går det med jobbsøkingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ledige jobber som det jeg er, skuffende. Hadde vært godt å begynne i en ny jobb, men men jeg får vel bare holde ut her jeg er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ledige jobber som det jeg er, skuffende. Hadde vært godt å begynne i en ny jobb, men men jeg får vel bare holde ut her jeg er da.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...