Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
001.gif021.gif010.gif002.gif019.gif019.gif002.gif

:vinke: NoAngel! Det var et flott tog! Har nesten lyst til ha det som profilbilde :) Hvordan var bryllupsfesten?

:rope: Tiarra!

JAAAAA, mia!

:snurt: Jeg trenger faktisk ikke at folk bare forsvinner nå.

Sorry kattungen!

Det var ikke meningen å bare forsvinne, det er en del ting som foregår i privaten som gjør det vanskelig for meg å være sosial om dagen :(

Men jeg burde stikke innom å si hei til flotte dere!

London var bra! Jeg har familien min der så det var mye besøk. Enten dro jeg for besøke eller omvendt. Det var kjempehyggelig :) Jeg har ikke vært på turiststedene og det var egentlig veldig greit. Men jeg har vært på shopping! Jeg har kjøpt 7 gensre og et par støvletter og masse smykker. Jeg har også kjøpt en Guess-veske + lommebok. :)

Det var veldig galdt i London også. Det snødde en del. De er ikke vant med snø, så transporten var dårlig noen ganger. Ellers er byen svær at det nesten er umulig å gjøre flere ting på en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: NoAngel! Det var et flott tog! Har nesten lyst til ha det som profilbilde :) Hvordan var bryllupsfesten?

JAAAAA, mia!

Sorry kattungen!

Det var ikke meningen å bare forsvinne, det er en del ting som foregår i privaten som gjør det vanskelig for meg å være sosial om dagen :(

Men jeg burde stikke innom å si hei til flotte dere!

London var bra! Jeg har familien min der så det var mye besøk. Enten dro jeg for besøke eller omvendt. Det var kjempehyggelig :) Jeg har ikke vært på turiststedene og det var egentlig veldig greit. Men jeg har vært på shopping! Jeg har kjøpt 7 gensre og et par støvletter og masse smykker. Jeg har også kjøpt en Guess-veske + lommebok. :)

Det var veldig galdt i London også. Det snødde en del. De er ikke vant med snø, så transporten var dårlig noen ganger. Ellers er byen svær at det nesten er umulig å gjøre flere ting på en dag!

:vinke: Så kjekt at du stakk innom for å vise deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...