Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

The Kitten skrev:
Jeg gikk alene. Gikk ca 6 km, det var tungt for det var masse snø. :opplyser: Men det var kjempeherlig! :nigo:

broren min og jeg gikk også 6 km i snøen på 2.juledag. Det var jammen godt å få rørt seg litt. Har ikke gått tur siden da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til å begynne på trening igjen, men fikk ikke plass på mandagstimen :snurt:

Men jeg trente step på tirsdag, det var herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kjøpe: paprika, helmelk, isbergsalat, epler og cottage cheese. (Unnskyld, glemte norskregelen: hytteost).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev:
Hvordan liker du det nye treningssenteret?

Det skal jeg svare deg på etter at jeg har begynt der. Trener fortsatt på det gamle.

The Kitten skrev:
Jeg må handle i morgen. :opplyser:

Hva trenger du?

mia83 skrev:
Jeg også. Vi må ha mer toalettpapir

Det er viktig, veldig viktig.

Kanskje ringen min har kommet tilbake til butikken. Jeg fikk en til jul, og så var den for stor, så hadde dem ikke inne min størrelse, så de måtte få en ny en. Det skulle ta ei ukes tid, var der på mandag. Kanskje jeg skal vente en dag eller to til før jeg stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Februar en gang sikkert.

Lurer på hva det koster å melde seg inn, jeg har ei vennine som går der. Får spør henne. Lurer på om instuktørene der er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sykt at de skal ta innmeldingsavgift.. man betaler jo nok for å trene der egentlig... det er en av grunnene til at jeg ikke trener på senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  mia83 skrev:
Jeg synes det er sykt at de skal ta innmeldingsavgift.. man betaler jo nok for å trene der egentlig... det er en av grunnene til at jeg ikke trener på senter.

Jeg betalte ikke noe sånt der jeg trener nå.

Jeg har avtalegiro der.

The Kitten skrev:
Min far reiser til Ukraina i morgen. :opplyser:

God tur, Kattepappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du ikke betale innmeldingsavgift da du meldte deg inn? Har hørt at det er opptil 800 kr i innmeldingsavgift på en del sentre. I tillegg betaler man månedsavgift. Det er noen av sentrene som har "tilbud" innimellom med fri innmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...