mia83 Skrevet 3. januar 2010 #361 Del Skrevet 3. januar 2010 The Kitten skrev: Jeg gikk alene. Gikk ca 6 km, det var tungt for det var masse snø. Men det var kjempeherlig! broren min og jeg gikk også 6 km i snøen på 2.juledag. Det var jammen godt å få rørt seg litt. Har ikke gått tur siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #362 Del Skrevet 3. januar 2010 Du har fremdeles 362 dager igjen av året å gå tur på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #363 Del Skrevet 3. januar 2010 The Kitten skrev: Du har fremdeles 362 dager igjen av året å gå tur på. Det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 #364 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg gleder meg til å begynne på trening igjen, men fikk ikke plass på mandagstimen Men jeg trente step på tirsdag, det var herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #365 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan liker du det nye treningssenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #366 Del Skrevet 3. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #367 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg må handle i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #368 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også. Vi må ha mer toalettpapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #369 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg skal kjøpe: paprika, helmelk, isbergsalat, epler og cottage cheese. (Unnskyld, glemte norskregelen: hytteost). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 #370 Del Skrevet 3. januar 2010 The Kitten skrev: Hvordan liker du det nye treningssenteret? Det skal jeg svare deg på etter at jeg har begynt der. Trener fortsatt på det gamle. The Kitten skrev: Jeg må handle i morgen. Hva trenger du? mia83 skrev: Jeg også. Vi må ha mer toalettpapir Det er viktig, veldig viktig. *** Kanskje ringen min har kommet tilbake til butikken. Jeg fikk en til jul, og så var den for stor, så hadde dem ikke inne min størrelse, så de måtte få en ny en. Det skulle ta ei ukes tid, var der på mandag. Kanskje jeg skal vente en dag eller to til før jeg stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #371 Del Skrevet 3. januar 2010 Når begynner du på det nye da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #372 Del Skrevet 3. januar 2010 Trulta: Jeg ville ventet en dag eller to. Kjedelig å ta en tur forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #373 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er vel når du flytter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 #374 Del Skrevet 3. januar 2010 Februar en gang sikkert. Lurer på hva det koster å melde seg inn, jeg har ei vennine som går der. Får spør henne. Lurer på om instuktørene der er flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #375 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg synes det er sykt at de skal ta innmeldingsavgift.. man betaler jo nok for å trene der egentlig... det er en av grunnene til at jeg ikke trener på senter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #376 Del Skrevet 3. januar 2010 Min far reiser til Ukraina i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #377 Del Skrevet 3. januar 2010 Du får be han om å kjøpe med en souvenir til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 #378 Del Skrevet 3. januar 2010 mia83 skrev: Jeg synes det er sykt at de skal ta innmeldingsavgift.. man betaler jo nok for å trene der egentlig... det er en av grunnene til at jeg ikke trener på senter. Jeg betalte ikke noe sånt der jeg trener nå. Jeg har avtalegiro der. The Kitten skrev: Min far reiser til Ukraina i morgen. God tur, Kattepappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #379 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg begynner å bli søvnig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #380 Del Skrevet 3. januar 2010 Måtte du ikke betale innmeldingsavgift da du meldte deg inn? Har hørt at det er opptil 800 kr i innmeldingsavgift på en del sentre. I tillegg betaler man månedsavgift. Det er noen av sentrene som har "tilbud" innimellom med fri innmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå