Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg visste ikke at kampen gikk så tidlig, så jeg rakk ikke å se den. Men jeg er faktisk skuffet over bronse.. de skulle vært i finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge spilte bra i dag, Mia!

tror det er den 3 kampen jeg har fått sett.

Det er bra at de spilte bra i dag da! De skulle spilt bedre mot Russland også men.. Man kan jo ikke vinne hver gang.

Ikke glem denne tråden. Vi har jo et mål her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Russlandkampen var trist, det virket nesten som om dem ikke hadde lyst til å vinne.

Men Norge fikk jo 2 stk på all star laget, Linka og Camilla Herrem. Det er jo kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russlandkampen var trist, det virket nesten som om dem ikke hadde lyst til å vinne.

Men Norge fikk jo 2 stk på all star laget, Linka og Camilla Herrem. Det er jo kjekt!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste år så er det i EM i Norge og Danmark!! Det blir kjekt, det går det hvertfall på et annet tidspunkt på dagen, og det kommer til å bli mange folk på kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år så er det i EM i Norge og Danmark!! Det blir kjekt, det går det hvertfall på et annet tidspunkt på dagen, og det kommer til å bli mange folk på kamp.

:jepp: det blir bra! :) Er det ikke noe håndball på nyåret? :sukk: jeg synes det er alt for lite jeg.. bare en gang i året liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: på pusen som hoster!!

Det er EM eller VM for herrer i januar. Tror det er EM. Da går det på litt mer folkelig tidpunkt også, men ikke damene. Ser dem stort sett en gang i året, og det er i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...