The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #201 Del Skrevet 11. desember 2009 Sender du postkort fra London også, Tiarra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2009 #202 Del Skrevet 11. desember 2009 Grusomt. Tro jeg så det på nyhetene, en passasjer på 37 i lastebil som døde..Forfærdelig! Er så mye sånn rundt juletider bestandig. Det var han ja... Men nå vil jeg heller tenke på noe hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #203 Del Skrevet 11. desember 2009 Dette var eksamensoppgaven til en venninne av meg: I dyreparken er det 4 aper, Arne, Bjarte, Charlie og Knut. Dyrepasseren har 10 bananer. Hvor mange bananer blir det på hver? Egentlig skal de løse det på en avansert måte. Ikke bare dele 10 på 4. Likevel var det en som løste den med å dele slik vi gjorde på barneskolen. Så skrev han nederst på oppgaven. "Jeg vet jeg kanskje skulle løst den på en mer avansert måte, men det burde i så fall vært presisert i oppgaven." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2009 #204 Del Skrevet 11. desember 2009 Dette var eksamensoppgaven til en venninne av meg: I dyreparken er det 4 aper, Arne, Bjarte, Charlie og Knut. Dyrepasseren har 10 bananer. Hvor mange bananer blir det på hver? Egentlig skal de løse det på en avansert måte. Ikke bare dele 10 på 4. Likevel var det en som løste den med å dele slik vi gjorde på barneskolen. Så skrev han nederst på oppgaven. "Jeg vet jeg kanskje skulle løst den på en mer avansert måte, men det burde i så fall vært presisert i oppgaven." Hva slags fag var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 12. desember 2009 Sender du postkort fra London også, Tiarra? Hvis du vil, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 12. desember 2009 Dette var eksamensoppgaven til en venninne av meg: I dyreparken er det 4 aper, Arne, Bjarte, Charlie og Knut. Dyrepasseren har 10 bananer. Hvor mange bananer blir det på hver? Egentlig skal de løse det på en avansert måte. Ikke bare dele 10 på 4. Likevel var det en som løste den med å dele slik vi gjorde på barneskolen. Så skrev han nederst på oppgaven. "Jeg vet jeg kanskje skulle løst den på en mer avansert måte, men det burde i så fall vært presisert i oppgaven." Vet du om han stod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. desember 2009 #207 Del Skrevet 12. desember 2009 Elias-potetgull er faktisk godt Det syns jeg også. To dager igjen til vi skal til London! Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #208 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Vet du om han stod? Jeg aner ikke, men jeg håper det for hans skyld. Endret 12. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #209 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvis du vil, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #210 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva slags fag var det? Et avansert mattefag, som jeg ikke klarer å huske navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. desember 2009 #211 Del Skrevet 12. desember 2009 Et avansert mattefag, som jeg ikke klarer å huske navnet på. Merkelig oppgave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #212 Del Skrevet 12. desember 2009 Merkelig oppgave.. De hadde lignende oppgaver som øvelse til eksamen. De fikk ikke karakter på dem, så noen av studentene laget veldig kreative løsninger. Oppgaven kunne f.eks være slik: Trillingene Anne, Anna og Annie skal dele ni kakestykker. Hvor mange kakestykker blir det på hver? Da skrev de f.eks: Anne er allergisk mot egg, så hun må få spesialkake. Anna blir hyper av sukker så hun får ikke kake i det hele tatt, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. desember 2009 #213 Del Skrevet 12. desember 2009 De hadde lignende oppgaver som øvelse til eksamen. De fikk ikke karakter på dem, så noen av studentene laget veldig kreative løsninger. Oppgaven kunne f.eks være slik: Trillingene Anne, Anna og Annie skal dele ni kakestykker. Hvor mange kakestykker blir det på hver? Da skrev de f.eks: Anne er allergisk mot egg, så hun må få spesialkake. Anna blir hyper av sukker så hun får ikke kake i det hele tatt, osv. Høres ut som morsomme eksamener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #214 Del Skrevet 12. desember 2009 Slike eksamner vil jeg ha. Hva skal du i kveld, Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. desember 2009 #215 Del Skrevet 12. desember 2009 Jobbe.. i morgen tidlig også. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #216 Del Skrevet 12. desember 2009 I kveld har jeg ikke gjort noen ting. Faktisk skal jeg ikke noe i morgen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. desember 2009 #217 Del Skrevet 13. desember 2009 i morgen er det håndballkamp på tv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. desember 2009 #218 Del Skrevet 13. desember 2009 GOD TUR TIL LONDON TIARRA! KOS DEG MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 13. desember 2009 Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. desember 2009 #220 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skal besøke min bestemor i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå