Tiarra Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 10. desember 2009 Kan hende hun gikk på tur med kortene som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #182 Del Skrevet 10. desember 2009 Kanskje det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 10. desember 2009 Elias-potetgull er faktisk godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #184 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvem skulle tro det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 10. desember 2009 Du må ikke svare hvis det forvirrer deg og gjør deg ukonsentrert. Jeg skal IKKE svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #186 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal IKKE svare! Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. desember 2009 #187 Del Skrevet 10. desember 2009 Elias-potetgull er faktisk godt det er kjempegodt! Kitten: Tusen takk for det fine julekortet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2009 #188 Del Skrevet 10. desember 2009 det er kjempegodt! Kitten: Tusen takk for det fine julekortet! Vær så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. desember 2009 #189 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 11. desember 2009 Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg jobber med siste oppgave før juleferie, sm jo begynner på mandag for min del I dag har jeg avtale med et intervjuobjekt, og jeg håper jeg får tak i et til så jeg har flere kilder i saken To dager igjen til vi skal til London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #192 Del Skrevet 11. desember 2009 Flinke deg som jobber med oppgave. Du finner sikkert et intervjuobjekt til, den som leter den finner. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 #193 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg jobber med siste oppgave før juleferie, sm jo begynner på mandag for min del I dag har jeg avtale med et intervjuobjekt, og jeg håper jeg får tak i et til så jeg har flere kilder i saken To dager igjen til vi skal til London! Hva skriver du om? Hva slags intervjuobjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2009 #194 Del Skrevet 11. desember 2009 Uff jeg har helt vondt inni meg nå... en nabo av oss har omkommet i en ulykke i dag.. han satt på i lastebil.. Føler med familien, de må ha det kjempevondt!! Og så tenker jeg på at mannen min kjører jo også lastebil.. man er ikke trygg selv om man kjører lastebil.. huff... det er så fælt! Og de stakkars barna hans på 14 og 11 år... Blir liksom helt målløs.. vet ikke hva jeg skal si.. uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 11. desember 2009 Uff jeg har helt vondt inni meg nå... en nabo av oss har omkommet i en ulykke i dag.. han satt på i lastebil.. Føler med familien, de må ha det kjempevondt!! Og så tenker jeg på at mannen min kjører jo også lastebil.. man er ikke trygg selv om man kjører lastebil.. huff... det er så fælt! Og de stakkars barna hans på 14 og 11 år... Blir liksom helt målløs.. vet ikke hva jeg skal si.. uff.. Uff! Kjære mia! Det var forferdelig nyhet! Det er så fælt å høre om folk som dør i ulykker. Kjæresten til en venninne av meg døde i en motorsykkel ulykke i høst! Måtte han hvile i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva skriver du om? Hva slags intervjuobjekt? Skriver om miljøsertifisering. Har snakker med de som er bak dette og de som har ansvaret i bydelene, nå trenger jeg vanlige folk som kildesorterer avfall. Naboen ville stille opp, så det ordner seg Ville du være intervjuobjekt, Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #197 Del Skrevet 11. desember 2009 Uff jeg har helt vondt inni meg nå... en nabo av oss har omkommet i en ulykke i dag.. han satt på i lastebil.. Føler med familien, de må ha det kjempevondt!! Og så tenker jeg på at mannen min kjører jo også lastebil.. man er ikke trygg selv om man kjører lastebil.. huff... det er så fælt! Og de stakkars barna hans på 14 og 11 år... Blir liksom helt målløs.. vet ikke hva jeg skal si.. uff.. Herregud så trist! Det må være skikkelig fælt for barna hans, og det er ikke lett å vite hva man skal si i slike situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2009 #198 Del Skrevet 11. desember 2009 Tenk å få en så forferdelig beskjed! Og så like før jul da.. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort om jeg hadde mistet mannen min!! Får være veldig takknemlig for at jeg har han!! Man vet jo ikke hvor lenge man har hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #199 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er sant, og dessverre er det lett å glemme i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 #200 Del Skrevet 11. desember 2009 Skriver om miljøsertifisering. Har snakker med de som er bak dette og de som har ansvaret i bydelene, nå trenger jeg vanlige folk som kildesorterer avfall. Naboen ville stille opp, så det ordner seg Ville du være intervjuobjekt, Kristian? Oki. Jeg tror jeg er et dårlig intervjuobjekt om det emnet der..jeg sorterer ikke noe som helst... Men si ifra om du trenger å intervjue sånne "folk som meg" så stiller jeg opp. Tenk å få en så forferdelig beskjed! Og så like før jul da.. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort om jeg hadde mistet mannen min!! Får være veldig takknemlig for at jeg har han!! Man vet jo ikke hvor lenge man har hverandre.. Grusomt. Tro jeg så det på nyhetene, en passasjer på 37 i lastebil som døde..Forfærdelig! Er så mye sånn rundt juletider bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå