Gå til innhold

Tiarras bok

Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal jeg huske! Det er notert nå. Den eldste broren min har også bursdag 13. :opplyser:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To venninner av meg også. :)

Min lille søster og en venn av meg har også det. Det har bursdag samtidig, faktisk :jepp: Bare han er mye eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går etter treningen satt jeg på Café Europa og leste. Jeg fikk lyst på en salat, de hadde lite utvalg av salater, men den jeg valgte var faktisk veldig god. Den het Lun kyllingsalat, det var med pinjekjerner. :sikle:

Etterpå dro jeg og handlet badehetter til guttene, de mista desres gamle hetter på skolen. Jeg kjøpte også premie til eldste fordi han fikk gode "karakterer" i kartleggingsprøven i engelsk. Minsten måtte jo selvfølgelig ha noe han også, (jeg fikk gode tilbakemelding om ham fra læreren) så han fikk en sånn bitteliten ting som han kan ha med i samlingen sin :)

Og så printet jeg ut noen biletter for en venninne, hun er egentlig ikke venninne, tror vi er beslektet og begynner å gå lei av henne. Hun bruker meg sånn for absolutt ALT uten at jeg får noe tilbake. Jeg er så lei den konstante sutringen hennes om alt. Når hun ringer er jeg 100 & sikker på at hun enten vil at jeg skal hjelpe henne med et eller annet eller at hun har noe å klage over. Ikke vet jeg hvordan jeg skal si fra heller :(

I dag er Tante Rød på besøk og jeg er redd jeg ikke kan dra på trening, på grun av smertene... Men jeg trente 3 dager på rad nå, så en dags pause tror jeg går helt fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Tante Rød er på besøk her også, men snart på vei bort. :hoppe: Hun er meget plagsom. :ler:

Sånne venninner er slitsomme.. Vanskelig å vite hva man skal gjøre i sånne situasjoner..

Kanskje du skal ta igjen med samme mynt? :vetikke:

Håper det blir en grei dag likevel Tiarra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er så enkelt å ikke gjøre tjenester for slike folk. Bare si du ikke har anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God morgen, dere :)

I natt sov jeg MANGE timer! Jeg la meg rundt ni og sto opp klokken sju :jepp: Føler meg ganske uthvilt.

Nå har jeg time hos terapeuten min, så skal jeg på trening. Jeg har også lyst til å sjekke ut Monsoon som er nylig åpnet her i byen :) Den i London hadde mange fine jakker/kåper, er nysgjerrig på om de har de samme varene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Monsoon åpnet? Hvor da? Har ikke vært innom der noengang, men har hørt mye bra om butikken. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er åpnet på Bogstadveien i Oslo. Ja, den har mye fint :jepp:

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

I dag hadde minstemann :bursdag: Han var hos pappaen sin i helgen, så jeg stelte i stand en liten mini fest for ham før han kom hjem fra skolen i dag. Han ble overrasket og ble glad :hjerte: Og etter minifeiringen dro vi å så på Aladin-forestilling, den VAR så morsom og fin :)

Ellers har jeg vært og trent tidligere i dag. Det har vært en fin dag :jepp::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...