Gå til innhold

Hjelp, jenter/damer ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet
Hey ! Jeg er singel,gutt, 16 år bare, og er skikkelig lei av å være singel !

Altså.. jeg er den typen som ikke går forbi deg og ignorerer deg drsom du mister noe på gulvet, jeg hjelper deg. Klisje-aktig eksempel, men det var det best jeg kom på.

Slik er jeg også på skolen; vennlig og respektfull. Jeg gir kompliment på en meget "skjult" måte, hvor den jenta det er rettet mot merker det, ingen andre.

Altså..på min skole er det utrolig mange plagsome fjortisgutter som kun er ute etter èn ting... og det som verre er, er at jentene faller for det !? Det er utrolig frustrerende å se at de/vi som faktisk respekterer og har lyst på en kjæreste fordi vi er virkelig forelsket i noen, vi blir oversett/sett på som "greie" gutter, intet mer.

Jenter..hva skal til for å få litt oppmerksomhet ? Som ment ovenfor, er jeg ikke av typen som fester så alt for mye, jeg er der for å slappe av, ikke for å "hooke" opp med "fulle" fjortisjenter...

Hva er det dere ser etter i en fyr ? Jeg er forsåvidt selvstendig og har god selvtillit, og er ikke redd for å snakke med jenter generelt. :sjenert:

Legg merke til at de kvinnene som svarer deg er godt oppe i åra. Om du ønsker et forhold før du blir 35 da kan det være en ide å endre seg... :lur:

Jeg husker det var en gutt som deg på min skole for mange herrens år siden. Alle jentene syntes han var så god, og han var jo høflig og korrekt på alle måter. Han var kjekk og hadde egentlig litt kvinnetekke også, men til dags dato (10 år etter gymnaset) har han enda ikke fått seg noe kjæreste, og har aldri hatt et forhold.

Han endret seg litt de siste åra på studier når jeg møtte han, han var blitt litt mindre høflig og litt mer "drittsekk". Merkelig nok hadde han da endelig klart å dra damer, selv om han ikke hadde noe forhold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er selvsagt individuelt. Ikke skrem den gutten nå, Guro! :P

Gjest Gjest med tidligere innlegg
Skrevet
Gjest: Det innlegget var ikke rettet til ditt innlegg, so don't worry.

Uansett, er enig i dine poeng. Det nytter ikke alltid å bare være snill og grei. :P Men kunsten å flørte er fin å kunne - det kommer man langt med. ;)

Um, ja eg så d no xD bitches som i jentar som ikke er snill^^ kjekt å drite litt på draget av og til =)

Gjest gjest-jente
Skrevet
Gjest: Det innlegget var ikke rettet til ditt innlegg, so don't worry.

Uansett, er enig i dine poeng. Det nytter ikke alltid å bare være snill og grei. :P Men kunsten å flørte er fin å kunne - det kommer man langt med. ;)

Neida, skjønte jo den! he he

Gjest nypose
Skrevet

Langt oppi treveåra. Jeg er nå bare 24 jeg da.

Gjest Been there, done that, got nothi
Skrevet

Å bare være snill og grei fungerer som sagt dårlig, men som en del andre også har påpekt så er det ikke snakk om å bli totalt drittsekk heller.

Trikset er å finne en gylden middelvei mellom å være seg selv (snill og grei) og ha en væremåte som tiltrekker jentene.

Jenters preferanser endrer seg over tid, men vil du virkelig vente til 2029 før du får dame?

Sjekk ut "Alfa" :lur:

Gjest gjest-jente
Skrevet

Hver sin smak, men jeg står nå på mitt jeg da, at man trenger ikke være drittsekk for å tiltrekke seg jenter. Men kan jo være du kan prøve å være litt mer flørtete, tøffere uten å være idiot !

Prøv deg litt frem, men pass på å vær deg selv under veis :)

Gjest nypose
Skrevet

Det er ikke noe greit å forandre seg slik. Da blir man fake. Og veldig opptatt av reaksjoner, oppmerksomhet, funker det om jeg gjør slik eller sånn. Det hele blir jo helt skjevt.

Det er kanskje den skjevheten som vises som usikkerheten og kan anses som uinteressant. Det tror jeg gjelder begge veier, velig usikker og avventende jente er kanskje heller ikke det som tiltrekker kriblefølelser.

Men det gjør ihvertfall ikke utspekulert falskhet heller. Vær deg selv og en tilfreds deg selv.

Gjest Gjesten med tidligere innlegg
Skrevet
Hver sin smak, men jeg står nå på mitt jeg da, at man trenger ikke være drittsekk for å tiltrekke seg jenter. Men kan jo være du kan prøve å være litt mer flørtete, tøffere uten å være idiot !

Prøv deg litt frem, men pass på å vær deg selv under veis :)

Tror også det er viktig å være seg selv, rett og slett fordi du ønsker en jente som faller for den du e.. Du sa sjøl du hadde go selvtilitt så da blir ikke det å gå bort til jentar noe problem ;) .. Tren deg på å flørte, hvis du har noen gode veninner som kan hjelpe deg litt e jo d knall =)

Gjest Anonym (skrivefeil først!)
Skrevet

Jeg har hørt flere ganger av jenter at jeg "ikke er som andre gutter". Er det positivt eller negativt ? :)

Jeg kan flørte med jenter jeg ikke er stormforelsket i, men så fort jeg blir forelsket, trekker jeg meg raskt tilbake.

Jeg vil ikke legge av meg stilen, jeg er meg selv, ei om ei jente liker såkalte "badasser".

Jeg har mest lyst på en kjæreste som jeg kan vise at jeg elsker. Du har vell sett de jentegreiene som går rundt på facebook ? Det som sier hvilken kjæreste de ønsker seg. Som f.eks noen som ikke omtaler dem som "hot" og "sexy". Jeg vil heller si at noen er vakker, fin eller "gorgeous". Jeg vil ha en jente jeg kan "spoile", uten at hun bare er etter penger, men faktisk blir glad av det jeg gjør.

Begynner mest sannsynelig på Allmenn neste år/termin. Der vil jeg forandre meg på en meget, meget liten måte. Være litt mer frampå, ikke være så sjenert. God ide ? :)

Gjest Gjesten med tidligere innlegg
Skrevet
Jeg har hørt flere ganger av jenter at jeg "ikke er som andre gutter". Er det positivt eller negativt ? :)

Jeg kan flørte med jenter jeg ikke er stormforelsket i, men så fort jeg blir forelsket, trekker jeg meg raskt tilbake.

Jeg vil ikke legge av meg stilen, jeg er meg selv, ei om ei jente liker såkalte "badasser".

Jeg har mest lyst på en kjæreste som jeg kan vise at jeg elsker. Du har vell sett de jentegreiene som går rundt på facebook ? Det som sier hvilken kjæreste de ønsker seg. Som f.eks noen som ikke omtaler dem som "hot" og "sexy". Jeg vil heller si at noen er vakker, fin eller "gorgeous". Jeg vil ha en jente jeg kan "spoile", uten at hun bare er etter penger, men faktisk blir glad av det jeg gjør.

Begynner mest sannsynelig på Allmenn neste år/termin. Der vil jeg forandre meg på en meget, meget liten måte. Være litt mer frampå, ikke være så sjenert. God ide ? :)

Syntes du har veldige gode holdninger eg ;) bortsett fra den med at du trekker deg tilbake når du blir forelsket. Eg og har hatt d sån. Det blir med engang mye vanskeligere når det er følelser inni bilde, men man kan jo ikkje gjøre så mye annet enn å stå på =) ellers skjer det ingenting....

Gjest Leana
Skrevet

Begynn på tangokurs da vel. Da får du vist en mandig, lidenskapelig og bestemt side av deg selv overfor jentene, samtidig som det er viktig med manerer og sånt, som du har.

Skrevet

Enig - tango for to, heter det jo. ;)

Det er positivt at jenter sier du ikke er som andre gutter. :) Men det kan også være at de oppfatter deg som for snill - det liker ikke alle jenter... Gutter/jenter må være litt rampete også til tider, det er helt lovlig altså. :P

Gjest nypose
Skrevet

Hei igjen..

I går kveld gikk jeg til sengs med laptop`en min og favorittfilmen min Dirty Dancing 2.

Den underbygger at vi vil ha den høflige, snille fremfor den røffe "kule". Haha!!

Merk deg at det Dirty Dancing 2, ikke 1. Eneren er dørgene kjedelig og gammeldags, men toern kan du vel komme deg igjennom, selv om du er gutt. Den foregår på Cuba og har til og med referanser til historien om diktaturet på øya.

Filmen er basert på Jennifer Greys egen historie da hun flyttet til Cuba med foreldrene sine.(hun som spiller "baby" i 1`ern!). I "behind the movie" forteller hun at gutten i filmen er basert på den gutten hun forelsket seg i i virkeligheten. Nettopp!

Og mine andre to favorittfilmer er Bridget Jones dagbok 1 og 2. Der vinner også den høflige, rolige typen dama. Haha!!

Og den er jo også basert på en sann dagbok, altså fra virkeligheten.

Yes!

Gjest Gjest med tidligere innlegg
Skrevet
Filmen er basert på Jennifer Greys egen historie da hun flyttet til Cuba med foreldrene sine.(hun som spiller "baby" i 1`ern!). I "behind the movie" forteller hun at gutten i filmen er basert på den gutten hun forelsket seg i i virkeligheten. Nettopp!

Og mine andre to favorittfilmer er Bridget Jones dagbok 1 og 2. Der vinner også den høflige, rolige typen dama. Haha!!

Og den er jo også basert på en sann dagbok, altså fra virkeligheten.

Yes!

Muhahaha... dama i Brigded jones er oppi 30+ åra, akuratt på den tiden damer begynner å falle for "snille" guttar som vi har funnet ut xD... Kunne ikke gi deg gleden av å ha helt rett :P ... Veit ikkje med dirty dancing though^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...