Gjest Anynom Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hey ! Jeg er singel,gutt, 16 år bare, og er skikkelig lei av å være singel ! Altså.. jeg er den typen som ikke går forbi deg og ignorerer deg drsom du mister noe på gulvet, jeg hjelper deg. Klisje-aktig eksempel, men det var det best jeg kom på. Slik er jeg også på skolen; vennlig og respektfull. Jeg gir kompliment på en meget "skjult" måte, hvor den jenta det er rettet mot merker det, ingen andre. Altså..på min skole er det utrolig mange plagsome fjortisgutter som kun er ute etter èn ting... og det som verre er, er at jentene faller for det !? Det er utrolig frustrerende å se at de/vi som faktisk respekterer og har lyst på en kjæreste fordi vi er virkelig forelsket i noen, vi blir oversett/sett på som "greie" gutter, intet mer. Jenter..hva skal til for å få litt oppmerksomhet ? Som ment ovenfor, er jeg ikke av typen som fester så alt for mye, jeg er der for å slappe av, ikke for å "hooke" opp med "fulle" fjortisjenter... Hva er det dere ser etter i en fyr ? Jeg er forsåvidt selvstendig og har god selvtillit, og er ikke redd for å snakke med jenter generelt.
Gjest Been there, done that, got nothi Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Den stilen der bør du legge om med en gang. Du drar ikke damer ved å bare være snill og grei dessverre. Sjekk ut boken "Alfa" av Jakob Løvstad Lykke til! Hey ! Jeg er singel,gutt, 16 år bare, og er skikkelig lei av å være singel ! Altså.. jeg er den typen som ikke går forbi deg og ignorerer deg drsom du mister noe på gulvet, jeg hjelper deg. Klisje-aktig eksempel, men det var det best jeg kom på. Slik er jeg også på skolen; vennlig og respektfull. Jeg gir kompliment på en meget "skjult" måte, hvor den jenta det er rettet mot merker det, ingen andre. Altså..på min skole er det utrolig mange plagsome fjortisgutter som kun er ute etter èn ting... og det som verre er, er at jentene faller for det !? Det er utrolig frustrerende å se at de/vi som faktisk respekterer og har lyst på en kjæreste fordi vi er virkelig forelsket i noen, vi blir oversett/sett på som "greie" gutter, intet mer. Jenter..hva skal til for å få litt oppmerksomhet ? Som ment ovenfor, er jeg ikke av typen som fester så alt for mye, jeg er der for å slappe av, ikke for å "hooke" opp med "fulle" fjortisjenter... Hva er det dere ser etter i en fyr ? Jeg er forsåvidt selvstendig og har god selvtillit, og er ikke redd for å snakke med jenter generelt.
Gjest Bekymringsfull Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hey ! Jeg er singel,gutt, 16 år bare, og er skikkelig lei av å være singel ! Altså.. jeg er den typen som ikke går forbi deg og ignorerer deg drsom du mister noe på gulvet, jeg hjelper deg. Klisje-aktig eksempel, men det var det best jeg kom på. Slik er jeg også på skolen; vennlig og respektfull. Jeg gir kompliment på en meget "skjult" måte, hvor den jenta det er rettet mot merker det, ingen andre. Altså..på min skole er det utrolig mange plagsome fjortisgutter som kun er ute etter èn ting... og det som verre er, er at jentene faller for det !? Det er utrolig frustrerende å se at de/vi som faktisk respekterer og har lyst på en kjæreste fordi vi er virkelig forelsket i noen, vi blir oversett/sett på som "greie" gutter, intet mer. Jenter..hva skal til for å få litt oppmerksomhet ? Som ment ovenfor, er jeg ikke av typen som fester så alt for mye, jeg er der for å slappe av, ikke for å "hooke" opp med "fulle" fjortisjenter... Hva er det dere ser etter i en fyr ? Jeg er forsåvidt selvstendig og har god selvtillit, og er ikke redd for å snakke med jenter generelt. Jeg synes absolutt ikke du skulle legge om stilen.. Om du vil finne noen som du kan trives med og ha det godt sammen med må du være deg selv og vente til du finner noen som respekterer og vil ha deg som du er! Er du ute etter ett helt enkelt forhold som kanskje ikke blir noe langvarig, da kan du kanskje legge om stilen, men da må du jo bli en du ikke er. Det må være opp til deg
Gjest nypose Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Kan du være så snill å ikke høre på den dusten som sa du skulle legge om stilen. Du høres ut som drømmetypen og du kommer til å gjøre ei/flere jenter til verdens heldigste. Du er suveren!!! Og det i en alder av 16? WOW!!! Blir helt fra meg av oppgitthet når jeg ser på paradis hotell og ser voksne gutter oppføre seg om 12 åringer. Ekkelt. Og det viktigste er at de er ikke lykkelige. De lever på løgn. DU lever på ekte greier! Så ikke bare vil du gjøre jenta di superlykkelig, du vil få et deilig liv selv også! Fortsett å vær deg selv. Jentene faller som fluer skal du se, når de finner ut hvor stygt de "tøffe" gutta behandler dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Kan du være så snill å ikke høre på den dusten som sa du skulle legge om stilen. Det er faktisk en liten sannhet i det å være snill ikke har alt for stor tiltrekknings kraft... Jeg var den den snilleste gutten i klassen opp igjennom alle skoleåra og hørte jentene si flere ganger til de andre gutta: Hvorfor er dere ikke like snill og hensynsfull som han? Ble jeg noe mer enn en venn av den grunn? noooooooo.. Fallt jentene de for de "mindre" snille gutta? jaaaaaaa...
Nika_83 Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Må signere de som sier at du IKKE skal legge om stilen! Det er kanskje tøft nå når du "bare" er 16 år og det virker som om alle jentene kun faller for de "tøffe" guttene.. Bare ha tålmodighet (vi tar til fornuft ) Jeg kan kun snakke for min egen del, men jeg var også av de jentene som falt for "tøffe" gutter når jeg var 16,17,18... men etterhvert så innså jeg at disse guttene var egentlig ikke noe for meg, så ex'n min og min nåværende kjæreste var/er såkalte "snille gutter"... Det er deres snillhet og ærlighet som gjorde at jeg ble tiltrukket av dem. Er 100% sikker på at du kommer til å finne jenter som kommer til å bli hodestups forelsket i deg for akkurat den du er så er det bare å ha tålmodighet.. for vi finnes der ute vi som helst vil ha de snille guttene Lykke til!
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Den beste mannen jeg noen gang har kjent traff jeg da jeg var seksten og han var atten. Han var snill og morsom og en utrolig flott fyr på alle måter. Dessverre hadde han en noe mer rampete lillebror... Den snille droppet jeg, og den rampete droppet meg. Enda, nå tjue år etter så tenker jeg på ham, og han er min What-if-guy, som jeg håper av hele mitt hjerte har det bra.
LD89 Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Blir bedre om et par år! ;D Ikke atte det hjelper deg nå, menmen.
Gjest Cipheria Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Kan du være så snill å ikke høre på den dusten som sa du skulle legge om stilen. Det er faktisk en liten sannhet i det å være snill ikke har alt for stor tiltrekknings kraft... Jeg var den den snilleste gutten i klassen opp igjennom alle skoleåra og hørte jentene si flere ganger til de andre gutta: Hvorfor er dere ikke like snill og hensynsfull som han? Ble jeg noe mer enn en venn av den grunn? noooooooo.. Fallt jentene de for de "mindre" snille gutta? jaaaaaaa... Spørsmålet blir då om man vil ha ei jente som likar å bli behandla som dritt. Men så kjem det jo heilt an på kva som meinast med "snill" og "slem". Der er ein mellomting av dørmatte og drittsekk.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Spørsmålet blir då om man vil ha ei jente som likar å bli behandla som dritt. Men så kjem det jo heilt an på kva som meinast med "snill" og "slem". Der er ein mellomting av dørmatte og drittsekk. Vel poenget mitt var jo at, iallefall i våres alder 16-20, så har det å være snill liten tiltrekknings kraft når du først møter nye personer, tror eg da.. Du ser alle guttene som har kommentert i i denne tråden ikke har kommet så veldig langt med å være snill, endå. Det blir sikkert bedre med årene som dere damer sier =) ikke vet eg, årene har ikke gått endå. Uansett, det er og har vært utrolig rart å være vitne til at de guttene som har kommet med litt på kanten, frekke, men litt morsomme kommentarer har kommet mye lengre på det. Det er vel det som kalles flørting =). Jeg tror nokk ikke de behandler damene "dritt" når de e med jentene sån sett (noen gjør), da ville ingen vært med de tenker no eg. Med slem mente jeg litt småfrekk og med snill mente jeg høflig i måten å snakke/være på. Dette er min erfaring(den kan være feil sån generelt) og jeg kan godt si at når eg begynnte å si litt småfrekke kommentarer fikk jeg en helt annen respons enn hva jeg hadde fått før. I løpet av 2 dager skjedde det mer på damefronten enn hva det hadde gjort iløpet av hele livet mitt(19 år). Grunnen til at det å være snill ikke har paid off er sikkert som damene sier at det NÅ, ikke er alt for tiltrekkende med slik oppførselen, det blir det når man er litt eldre. Det gadd ikkje eg å vente på.. Er fremdeles snill =) men er flinkere på flørtingen med litt småfrekke kommentarer..
Gjest nypose Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Det er faktisk en liten sannhet i det å være snill ikke har alt for stor tiltrekknings kraft... Jeg var den den snilleste gutten i klassen opp igjennom alle skoleåra og hørte jentene si flere ganger til de andre gutta: Hvorfor er dere ikke like snill og hensynsfull som han? Ble jeg noe mer enn en venn av den grunn? noooooooo.. Fallt jentene de for de "mindre" snille gutta? jaaaaaaa... Jeg ser jo trenden selv, så jeg forstår hva du mener her og i det siste innlegget ditt rett over her. LA meg ta meg selv om eksempel da. Jente, slank og sporty, langt lyst hår. På barne og ungd.skolen var jeg meg selv. Usminket og ujålete, glad og sprudlende. Men hadde ikke guttetekke, men mengder av kompiser. Videregående på et helt nytt sted. Første året var jeg meg selv. Men ble påvirket av den sterke populær-epidemien. Forandret meg, ble jålete(fake) og fikk gode venninner(fake) fordi jeg dro de fine gutta(FAKE). Gjett om jeg lykkeligere? Fyll, overfladiske gutter, ubeskyttet sex, angrepiller, utro mot bekjente med gutta dems, rykter, slankepress, festepress, såring av hele min mammas innsats for å gi meg oppdragelse og integretet. Denne fake meg selv har kostet meg dyrt i etterkant. For da jeg var ferdig med videregående og det intense popularitetsjaget ble oppløst var jeg blitt en slik jente. Og først nå, i en alder av 24 begynner jeg å bli meg sev igjen. Jeg virkelig HATER at jeg forandret meg. Jeg hater å ha dette med i bagasjen. Jeg har mistet de NYDELIGSTE guttene i etterkant, for di likte ikke jenta jeg var og jeg var ikke helt ferdig med å være fake ennå. Jeg sitter ofte å gråter med tanke på et par helt fantastiske gutter som jeg vet ville likt meg for den jeg er, men som aldri fikk seg meg, under fasaden. Og som nå har forlovet og giftet seg med andre snille ekte jenter. Så så mye var det der verdt. jg skulle ønske jeg fortsatte å være snn mot meg selv. Og håper trådstarter fortsetter å være tro mot seg selv. Hvordan skal verden bli, hvis vi gir etter for pop-kulturen og ikke gir noen motvekt. Du vil få damer, slik som du beskriver du er!!! Hold øynene fremover:)
Gjest jentekjenner Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Hey ! Jeg er singel,gutt, 16 år bare, og er skikkelig lei av å være singel ! Altså.. jeg er den typen som ikke går forbi deg og ignorerer deg drsom du mister noe på gulvet, jeg hjelper deg. Klisje-aktig eksempel, men det var det best jeg kom på. Slik er jeg også på skolen; vennlig og respektfull. Jeg gir kompliment på en meget "skjult" måte, hvor den jenta det er rettet mot merker det, ingen andre. Altså..på min skole er det utrolig mange plagsome fjortisgutter som kun er ute etter èn ting... og det som verre er, er at jentene faller for det !? Det er utrolig frustrerende å se at de/vi som faktisk respekterer og har lyst på en kjæreste fordi vi er virkelig forelsket i noen, vi blir oversett/sett på som "greie" gutter, intet mer. Jenter..hva skal til for å få litt oppmerksomhet ? Som ment ovenfor, er jeg ikke av typen som fester så alt for mye, jeg er der for å slappe av, ikke for å "hooke" opp med "fulle" fjortisjenter... Hva er det dere ser etter i en fyr ? Jeg er forsåvidt selvstendig og har god selvtillit, og er ikke redd for å snakke med jenter generelt. Du trenger ikke å bli et rævhol, men dagens kvinner marsjerer over menn som er høflige og snille. Det er trist men sant, men de er mer som menn i dag. En bør dermed behandle dem på en likeverdig måte, visst du behandler dem høflig og er grei så er du egentlig undertrykkende og fæl. Av andre igjen sees du på som svak og taperslig. Legg om stilen, ikke forvent at noen kvinne vil få intresse for deg om du nærmest er tøffelmatriale før dere i det hele tatt har møttes. Og tro meg, ikke hør på jentene her inne. De sier bare det som alle kvinner sier at de vil ha snille gentlemen, men hvor mange kvinner er egentlig ute etter det? Selvfølgelig kan du være snill, du må være snill, men du trenger ikke å oppføre deg noe særlig spesielt høflig eller noe i den duren, ingen setter pris på det lenger i dagens samfunn, desverre!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Du trenger ikke å bli et rævhol, men dagens kvinner marsjerer over menn som er høflige og snille. Det er trist men sant, men de er mer som menn i dag. En bør dermed behandle dem på en likeverdig måte, visst du behandler dem høflig og er grei så er du egentlig undertrykkende og fæl. Av andre igjen sees du på som svak og taperslig. Legg om stilen, ikke forvent at noen kvinne vil få intresse for deg om du nærmest er tøffelmatriale før dere i det hele tatt har møttes. Og tro meg, ikke hør på jentene her inne. De sier bare det som alle kvinner sier at de vil ha snille gentlemen, men hvor mange kvinner er egentlig ute etter det? Selvfølgelig kan du være snill, du må være snill, men du trenger ikke å oppføre deg noe særlig spesielt høflig eller noe i den duren, ingen setter pris på det lenger i dagens samfunn, desverre! Eg e ikke helt enig med det du skriver her. Eg tror at jentene vil ha snille gentlemen, problemet er bare at å være snill og høfflig alene ikke er spesielt tiltrekkende... Utforutsigbar, morsom, småfrekk virker av en eller annen grunn bedre, ingen aning koffor.. er egentlig ikke så mye logikk i dette . Det går ann å være snill og høflig og samtidig ha de egenskapene. Men snill og høflig aleine er eg enig i at du ikke kommer langt med før du faktisk er i et forhold tror eg da. Hvis du er høflig og grei så er du absolutt ikke undertrykkende og fæl, og du blir ikke sett på som svak og taperslig tror eg. Det er bare d at mange damer/jenter er vandt til at menn/guttar går bort til de. Hvis du da er snill og høflig er du akuratt som alle andre, du skiller deg ikke ut på en måte^^ hvis det gir noe mening og det er derfor eg tror det funker dårlig..
Gjest nypose Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Passe dumt å avskrive jenter som skriver ærlige svar her, til fordel for en mann. "visst du behandler dem høflig og er grei så er du egentlig undertrykkende og fæl. Av andre igjen sees du på som svak og taperslig" - dette er helt på viddene. Jeg ler meg skakk. "Det er trist men sant, men de er mer som menn i dag. " -du kaller deg kvinnekjenner, det er det tristeste. u har igjen å møte en kvinne skjønner jeg, og jeg håper u får møte ei en dag. Kanskje du skulle prøve å være høflig og deg selv, slik at de skikkelig bra kvinnene kan falle for deg?
Gjest gjest-jente Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 Du trenger ikke å bli et rævhol, men dagens kvinner marsjerer over menn som er høflige og snille. Det er trist men sant, men de er mer som menn i dag. En bør dermed behandle dem på en likeverdig måte, visst du behandler dem høflig og er grei så er du egentlig undertrykkende og fæl. Av andre igjen sees du på som svak og taperslig. Legg om stilen, ikke forvent at noen kvinne vil få intresse for deg om du nærmest er tøffelmatriale før dere i det hele tatt har møttes. Og tro meg, ikke hør på jentene her inne. De sier bare det som alle kvinner sier at de vil ha snille gentlemen, men hvor mange kvinner er egentlig ute etter det? Selvfølgelig kan du være snill, du må være snill, men du trenger ikke å oppføre deg noe særlig spesielt høflig eller noe i den duren, ingen setter pris på det lenger i dagens samfunn, desverre! Feil feil feil feil feil feil feil feil !!! Jeg savner mer høfflighet og menn som kan oppføre seg som gentlemen. Nærmer meg 30 og en av de viktigste kvailitetene jeg ser etter i en mann er at han er SNILL ! Tro meg, snart vil du finne en som setter pris på deg akkurat slik du er! Og som vil bli forelsket i deg akkurat slik du er ! Det finnes vel ingen annen måte ?!?! (ikke i min verden i alle fall :gjeiper: )
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #16 Skrevet 25. mars 2009 glemte å nevne det at snill og høfflig blir mer tiltrekkende når en blir eldre, som de fleste damer hinter til her =)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #17 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hei, Du høres ut som en skikkelig god gutt, utrolig moden for alderen! Fortsett slik. Slike typer som deg er det ikke mange av, så du kan være stolt av deg selv. En dag finner du den jenta du liker, det er jeg sikker på. Visse jenter er bare umodne som fy, det gjelder gutter også, men blant den mengden er det ei jente som søker kjærlighet hos en så snill gutt som deg. Det kan være en del bitcher der ute som kan prøve å manipulere deg siden du er så snill, men jeg tror du er tøff nok til å stå imot dem. Lykke til! Endret 25. mars 2009 av sunglasses
Gjest gjest-jent Skrevet 25. mars 2009 #18 Skrevet 25. mars 2009 ELDRE?? HVA?? he he, men ja du har nok kanskje ett poeng Falt nok mer for litt den tøffe typen før, men samtidig var kvaliteter som snill, høfflig osv. viktig for meg da også... Jentene finner nok fort ut at de såkalte "tøffe gutta" ikke er noe å spare på i lengden.
Gjest Gjesten med tidligere innlegg Skrevet 25. mars 2009 #19 Skrevet 25. mars 2009 Hei, Du høres ut som en skikkelig god gutt, utrolig moden for alderen! Fortsett slik. Slike typer som deg er det ikke mange av, så du kan være stolt av deg selv. En dag finner du den jenta du liker, det er jeg sikker på. Visse jenter er bare umodne som fy, det gjelder gutter også, men blant den mengden er det ei jente som søker kjærlighet hos en så snill gutt som deg. Det kan være en del bitcher der ute som kan prøve å manipulere deg siden du er så snill, men jeg tror du er tøff nok til å stå imot dem. Lykke til! Hvis innleggene ser ut som en forsøk på å manipulere så må eg beklage det er ikke intensjonen. Jeg er faktisk ganske positivt overasket over at alle damene som skriver her sier at våres måte å være på blir mer etterspurt når vi blir eldre, det gjør faktisk ganske godt =). Tingen e bare d at... det e jævlig lenge til xD .. Ts trenger absolutt ikke å forandre seg, 100% enig i det. Han lurte på hva han måtte gjøre for å tiltrekke seg damer, og det å være snill og høflig har desverre for oss ikke funket endå. Det bekrefter mange av damene her og, de gikk for de "tøffe" og "rampette", det er et faktum du ikke kan se bort i fra. Eg har ikke forandret meg, eg har faktisk bare lært meg kunsten å flørte =) og det tror eg han og må hvis han skal tiltrekke seg damer. Selvfølgelig kan han være heldig og finne en jente som søker kjærligheten hos en snill gutt, men dette er det ikke høye odds etter min erfaring. Av alle mine guttevenner, har dette bare skjedd med 1 og det var mer love with first sight... Anyways eg tror det å kunne flørte bra har mye å si for å kunne titrekke seg det motsatte kjønn.. Så hvordan skal man flørte med en dame?
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #20 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Gjest: Det innlegget var ikke rettet til ditt innlegg, so don't worry. Uansett, er enig i dine poeng. Det nytter ikke alltid å bare være snill og grei. Men kunsten å flørte er fin å kunne - det kommer man langt med. Endret 25. mars 2009 av sunglasses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå