Gå til innhold

dekke til foten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_solveig_*
Skrevet

Hvis dere har nylonstrømpebukse under tightsen eller buksa, dekker dere foten til med en sokk utenpå? Jeg har tidligere stort sett hatt sokker på i tillegg og har sett andre gjøre det samme? Men i trange støvletter er bare strømpebukse best, men i åpne sko hva gjør dere da?

Er det good eller bad taste å vise strømpebuksefoten for ei jente i begynnelsen av 20-årene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
Hvis dere har nylonstrømpebukse under tightsen eller buksa, dekker dere foten til med en sokk utenpå? Jeg har tidligere stort sett hatt sokker på i tillegg og har sett andre gjøre det samme? Men i trange støvletter er bare strømpebukse best, men i åpne sko hva gjør dere da?

Er det good eller bad taste å vise strømpebuksefoten for ei jente i begynnelsen av 20-årene?

Det kommer an på temperatur, anledning og hva jeg ellers har på.

Det som i hvertfall funker dårlig er knestrømper under tights hvor man ser en innoverbulk et sted like under kneet. Under tights funker bare strømpebukse evt. bare vanlige sokker.

Gjest dioxide
Skrevet

Jeg vil påstå at i åpne sko ser det aldri bra ut med sokker. (tenker da pumps o.l.)

Gjest Gjest_eddie_*
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om ikke jenter/kvinner forstår hvor mye bedre det ser ut med strømpebukse eller lange strømper enn sokker. Jeg har sett flere jenter som har på seg tynne strømpebukser og har sokker over som TS snakker om. Kan forstå det hvis det er veldig kaldt man da har man vel ikke på seg tynne strømper.

Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste menn når jeg sier at jeg vil se mer av strømpekledde føtter og ben denne våren, både til skjørt og bukser.

Og hold dere unna sånne nylonknestrømper for da tenker jeg på bestemor!

-Eddie

Skrevet

Helt enig at jenter i nylonstrømper er bedre enn med sokker. Hvis det er litt kaldt og du ønsker åpne sko/sandaler, hva med strømper uten tåforsterkningene? det finnes, og det er herlig å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...