Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg sluttet med yasmin for 8 uker tilbake. Har i ettertid gått opp 2-3 kg uten at det har vært noen grunnlag for det (har vært superflink i matveien og i treningen). Har hørt om å gå opp i vekt når man begynner på pillen, men når man slutter skal man da ikke det?
Gjest tyttebær Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Eg har rast opp i vekt etter eg slutta på p-pillen! Men det er vel forskjellig frå person til person!
Pjukset Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har slutta på ppiller to ganger, begge ganger synfase. Gikk ikke opp i vekt.
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Eg har rast opp i vekt etter eg slutta på p-pillen! Men det er vel forskjellig frå person til person! Å huff Det er jo skikkelig snåle greier
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Noen få gjør det, pga at hormonprevensjon kan føre til kvalme og jevnt over redusert humør og dermed redusert matlyst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå