Gjest gullfisk Skrevet 24. mars 2009 #1 Del Skrevet 24. mars 2009 Heisan. Så et skjørt på tv her en dag, det var en dame som danset swing. Skjørtet var sånn at når hun snurret, så snurret det sånn _skikkelig_ opp, var tydelig at det var et skjørt som var MENT for å snurre:p Tror det var to lag, slik at når hun snurret, så man det underste laget, som hadde en annen farge. Er det noen som vet hva det heter, hvor jeg kan få kjøpt det, eller hvordan man kan lage det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 24. mars 2009 #2 Del Skrevet 24. mars 2009 Heisan. Så et skjørt på tv her en dag, det var en dame som danset swing. Skjørtet var sånn at når hun snurret, så snurret det sånn _skikkelig_ opp, var tydelig at det var et skjørt som var MENT for å snurre:p Tror det var to lag, slik at når hun snurret, så man det underste laget, som hadde en annen farge. Er det noen som vet hva det heter, hvor jeg kan få kjøpt det, eller hvordan man kan lage det selv? I butikker som selger danseutstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg mener å ha sett at HM har det, men jeg husker ikke hvor jeg har sett det... Det var et bilde fra vårkolleksjonen, et blått swingskjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 25. mars 2009 #4 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har et jeg har kjøpt hos H&M, de har de i både sort og blått.. H&M skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå