Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 blodtrykket mitt har steget fra 120/60 før svangerskapet til 120/90 nå 6 månder etter fødsel, grunn til bekymring? er 26..
sweetdana Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Blodtrykket ditt er jo ikke høyt, men undertrykket har jo steget litt. Anbefaler deg å følge med på trykket. Kanskje måle på nytt om en liten stund. Blodtrykk er jo også veldig situasjonsbetinget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå