Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Hva mener legen når h*n sier at h*n skal ta en full kroppslig sjekk? Hva innebærer det?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Hva mener legen når h*n sier at h*n skal ta en full kroppslig sjekk? Hva innebærer det? Spør legen, han/hun bør vite det.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Ja, det vet jeg.. Men sist sa h*n det før jeg skulle gå, at neste gang skulle h*n ta en full kroppslig sjekk på meg.. Glemte helt å spørre hva det innebar, derfor lurte jeg på om noen her kan svare meg på det.. Er det måling av blodtrykk, puls, lytting, eller er det mere?
angeleyes Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ja, det vet jeg.. Men sist sa h*n det før jeg skulle gå, at neste gang skulle h*n ta en full kroppslig sjekk på meg.. Glemte helt å spørre hva det innebar, derfor lurte jeg på om noen her kan svare meg på det.. Er det måling av blodtrykk, puls, lytting, eller er det mere? Hvis du ikke har noen spesielle plager eller arvelige sykdommer i familien ville jeg tro at det innebærer: - blodtrykk - blodsukker - spørsmål om kosthold, aktivitet og om du opplever noen plager - puls Det jeg kom på i farten.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Væt forberedt på GU slik at du ikke blir overrumplet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå