lillen Skrevet 16. oktober 2003 #141 Skrevet 16. oktober 2003 Det finnes jo de som ikke vet de er gravide, pga at de tror de har mensen! Men nå skal jeg holde kjeft, istedet for å få opp forhåpningene dine... :oops: Men vi får se imorgen...
hanni Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #142 Skrevet 16. oktober 2003 Tror ikke det er no sjans for forhåpninger, Lillen. Men du er søt som sier det du sier uansett Har kjent menssmerter siden klokka 15 i dag, og eier ikke paracet i huset, så jeg har bare gått rundt med vondt i magen. Trente med vondt også, men det pleier alltid være lurt synes jeg. Tror ikke at mensen bare blir borte i morra, men hvis den blir det, så skal jeg skrive det her Jeg kan bare bruke de kjedelige smileyene, for maskina henger seg og jeg må slå den av hvis jeg prøver å få fram de andre :evil:
hanni Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #144 Skrevet 17. oktober 2003 Ja, kjempeteit mens - meta. Dette er deinitivt DAG 2. Jeg skulle ut og kjøpe paracet nå, men det glemte jeg visst Så nå sitter jeg her fortsatt med kramper i magen. *spiser litt sjokolade* Glad det er helg, har en del jobbing foran meg - men skal prøve å slappe av også, med mannen. I kveld skal vi hjem til svigers, det blir koselig. Og så har jeg litt lyst til å begynne juleforberedelser snart, jeg :oops: Jeg gleder meg utrolig mye, men i år er første gang jeg skal feire hos svigerfamilien min - og det blir litt rart. Jeg kommer sikkert til å begynne å grine under julemiddagen :cry: Nei, nå skal jeg lese i noen dagbøker og prøve å få unna litt jobbing.
jolie Skrevet 17. oktober 2003 #145 Skrevet 17. oktober 2003 Ja, paracet! Det må være paracetamolbasert - husk det! Søte damer her på KG har fortalt meg om skumle 'nsaider' som finnes i ibux fx (ibuprofenbaserte? - litt usikker på den). Jeg kan gi deg linken jeg fikk en annen gang. For slike nsaider kan nemlig gjøre det vanskelig å bli gravid.. Sant altså. Og om du nå skulle være gravid, så kan du ta vindrikking med stoisk ro. Bebisen får ikke i seg eventuelle alkohyler før den begynner å dele blodomløp med deg, og det gjør den jo ikke før morkaken er ferdig og hjertet begynner å slå. Nøyaktig NÅR dette skjer og i hvilken rekkefølge etc vet jeg ikke, men rundt uke 6? Om det er når fosteret er 6 uker, eller når man er 6 uker på vei, se det vet jeg ikke heller.. Synd at mensen kom da.. Men bedre lykke neste gang! Vi synkrongravidiserer oss nå, vi som er igjen :D God helg!
lillen Skrevet 18. oktober 2003 #146 Skrevet 18. oktober 2003 Var det dette Jolie mente? Du bør holde deg unna disse medikamentene: Ibux, Albyl, Dispril, Globoid, Novid, Voltaren, Brufen, Confortid, Indocid, Naproxen, Ledox, Napren, Brexidol, Felden, Pirox. Les mer her! Ha en fin Lørdag, Hanni! :D
hanni Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #147 Skrevet 18. oktober 2003 Heisann :o :o Lillen og Jolie - hva dere vet!!! Jeg er imponert. Naproxen har jeg tatt før om åra mot menssmerter, men har slutta. Menssmertene er over - har bare smerte de to første dagene, og dette er dag 3, så jeg klarte meg uten noen paraceter denne gangen. (jeg er ikke gravid, Jolie - så jeg skal drikke rødvin i kveld også , ellers er jeg klar over det med at jeg kan drikke fram til jeg finner ut at jeg er gravid - selvsagt med måte da...) I kveld skal vi på kino, det blir hyggelig. Gleder meg til det. Og så god mat og vin hjemme etterpå. Hyggelig kveld hos svigerforeldrene i går. Føler at de venter på at jeg skal bli gravid, men jeg føler at alle venter på det egentlig Jeg må bli flinkere til å si "håh! Ikke på 2 år iallfall!!!" Ha en fin lørdagskveld, alle som titter innom her
Kipa Skrevet 18. oktober 2003 #148 Skrevet 18. oktober 2003 GOD helg!!! og om det er mulig kan du gjerne drikke litt rødvin for meg også.... Klem fra Kipa :kysse:
hanni Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #149 Skrevet 18. oktober 2003 Skal gjøre det Kipa, skjønner at du savner det :enig_animasjon:
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 #150 Skrevet 18. oktober 2003 Kanskje du kan drikke litt rødvin for meg også ?? En flaske kanskje ??
jolie Skrevet 18. oktober 2003 #151 Skrevet 18. oktober 2003 Det ser jammen ut til at Hanni skal bli litt drita i kveld Skål! :blunke:
hanni Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #152 Skrevet 18. oktober 2003 *venter på at maten skal bli ferdig* Skakke bli drita da, Jolie :fy: Var det på grunn av dette gliset at du lurte på det? Men en hel flaske, Jinx :o Det får jeg drøye til en fest. Det er bare mannen og jeg som skal kose oss med god mat som bruker så laaaang tid på å bli ferdig. Mannen leser avis, kona er kokke For et idyllisk 50-tallshjem.
jolie Skrevet 19. oktober 2003 #153 Skrevet 19. oktober 2003 Næh, men fordi du skulle drikke for så mange gravide damer med rødvinsabstinenser!
Jinx Skrevet 19. oktober 2003 #154 Skrevet 19. oktober 2003 Hm ... Hvordan er formen din i dag da tro ??
hanni Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #155 Skrevet 19. oktober 2003 Jinx - formen er bedre enn vanlig på en søndag. Det var en rolig hjemmekveld med et par glass rødvin og mye lørdagsgodt og potetgull Men jeg tok en slurk både for Jinx og Kipa. Nå har jeg vært og gått trilletur med en helt ny baby - jeg vil også haaaa Skal treffe mamman min etterpå, det blir koselig. Mannen skifter dekk på bilen. Han er flink. Jeg ser på repriser av Dasons creek - ikke så flink :oops:
hanni Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #156 Skrevet 19. oktober 2003 Koselig å møte mamman. Har fortsatt bare lyst til å si at vi prøver, og iallfall siden hu kommer innpå emnet hele tida. Jeg vet at hun venter.... Har noen av dere prøvere sagt til mammaene deres at dere prøver? Nå skal jeg legge meg. Er trøtt og sliten.
bizzy Skrevet 20. oktober 2003 #157 Skrevet 20. oktober 2003 Heisann Hanni! En liten hilsen fra meg :blunke: Ville bare si fortsatt lykke til *Klem*
meta Skrevet 20. oktober 2003 #158 Skrevet 20. oktober 2003 Hei Hanni! Jeg har sagt det til min mamma. Hun kommer av og til inn på temaet og jeg har litt vanskelig for å holde ting hemmelig for henne, så da ble det nå sånn. :oops: Men mannen vet ikke at hun vet og han ville nok blitt litt irritert hvis han visste tror jeg.. Håper det snart klaffer for dere. Lykke til
hanni Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #159 Skrevet 20. oktober 2003 Ja. Mannen min hadde også blitt sur hvis jeg hadde fortalt det... Jeg klarte å la være i går, vil jo egentlig at det skal være en overraskelse når og hvis det skjer da....
Eliza Skrevet 21. oktober 2003 #160 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg liker den positive innstillingen din Hanni (ref. innlegget i Bizzys dagbok)! Vi er en hel haug som SKAL bli gravide før jul, og det skal vi greie med glans! Begynner å bli litt dårlig tid da men... Pytt, pytt! Du ligger vel litt foran meg i syklusen din, så nå skal det bli spennende å se om vi du kan teste positivt først, og så jeg noen dager senere... Jeg har heller ikke fortalt mamma at vi prøver å bli gravide. Hvis vi ikke greier det i løpet av en 7-8 mnd. så kommer jeg nok til å fortelle det, for da kan det jo hende at det er noen arvelige greier som kommer inn i bildet. Men foreløpig er vi bare i prøveperiode 3, og jeg synes det er greit å holde det hemmelig enda. Har jo bare såvidt vent oss til det selv!
Anbefalte innlegg