lillen Skrevet 15. oktober 2003 #121 Del Skrevet 15. oktober 2003 *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 15. oktober 2003 #122 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dette er fryktelig spennende! Hanni, hvor er du???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 #123 Del Skrevet 15. oktober 2003 :klø: Ulidelig spennende det her! Oppdatering takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 15. oktober 2003 mens på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #125 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dere er veldig søte da, men jeg er skikkelig lei meg nå, for jeg hadde nok egentlig håpa og nesten trodd litt at det gikk også. Iallfall i dag morges da jeg ikke merka noe til noe, men etter lunsj Jeg er skikkelig deppa :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #126 Del Skrevet 15. oktober 2003 Og ikke fikk jeg til den avataren heller i går - selv om jeg prøvde - den er og blir 7KB :cry: for det også DUM DAG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 #127 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kjempesynd! Skjønner så altfor godt hvordan du har det Sender masse store klemmer :trøste: Og sterke formaninger til livmoren din om at neste gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 15. oktober 2003 #128 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det var synd! Men det er vel ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Og mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. oktober 2003 #129 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det var ÆSJ! Men neste gang... Og du kan jo være glad for at du har punktlig tante! :D Jej! Og så kan du regne ut lutealfasen... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #130 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk for trøst og sympati, Lillen, Eliza og Bizzy. Nå skal jeg dra på kjøpesenter og shoppe bare på trass. Jeg synes jeg fortjener det når alt bare er teit og dumt. og så skal jeg møte ei venninne, og jeg skulle ønske at jeg kunne si alt dette til hu, men det er jo hemmelig da... Og så har jeg lyst til å prate med mamman min om dette - men det er jo hemmelig da.... (Prater med mamman om det meste, men dette har jeg vært flink til å ikke snakke om) AU - dumme mensensmerter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. oktober 2003 #131 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #132 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk, Jinx Nå har jeg shoppa. Buksa jeg ville kjøpe, men som jeg syntes var for dyr på lørdag var plutselig på salg i dag - og det hjalp jo grådig mye da. Og så har jeg tatt et glass vin med venninna mi på kafe, og det hjelper også litt - så nå er jeg blid igjen. Har ikke sett mannen siden i dag tidlig, og håper han kommer hjem snart. Vi er ikke så mye sammen for tida - finner på ting med venner på hver vår kant, men det er viktig synes jeg da. Nå skal jeg surfe litt i dagbøker og sånn. og så regner jeg med at det blir dag 1 i morra, og da er det bare på´n igjen. Jeg skal investere mange hundrelapper i EL-tester i månedene framover iallfall! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #133 Del Skrevet 15. oktober 2003 Klarte det!!! Det ble ikke helt riktig bilde da - men plutselig klarte jeg å få det til. Nå veit dere hvem jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. oktober 2003 #134 Del Skrevet 16. oktober 2003 Se der ja.. Så det er deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 #135 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hey! Ble det dag 1 eller?? Visste ikke at du ikke hadde fått skikkelig mens enda! Du må ikke lure oss nå... Tenk om det bare er en menslignende blødning! Så flink du har vært med avatar! Hvilken bukse er det salg på, om jeg tør spørre?! Si det! JA! (har problemer med å finne bukser som sitter bra, som ikke koster en halv lønn, så du mååå si det!) Klems! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. oktober 2003 #136 Del Skrevet 16. oktober 2003 Mmm, viiiiin *lengte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. oktober 2003 #137 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ingen mens = håp... fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #138 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg sliter bare mer og mer med dataen her hjemme... Maskina er dum og henger seg opp hele tida. Jeg vil ha nyyyyy... :evil: Jinx - Ja, dere ble nok overraska over at jeg er en sånn superkjendis! Lillen - den buksa var en sånn Armybukseliknende sak fra Vero moda - satt ned fra 499 til 150 - fortsatt strålende fornøyd med kjøpet. Jeg var så sur i går at jeg skulle kjøpe den uansett, og så sparte jeg jammen masse penger!!! Kipa - ja, vin er godt. Tok et glass i kveld også Maya (og Lillen) - det er nok dag 1, ja. Helt tydelige menssmerter egentlig mens også - men jeg har skjønt at det jeg tror er dag 1 ofte ikke er dag 1 - dere skjønner hva jeg mener, så kanskje ordentlig dag 1 i morra - men dette er nok ingen festeblødning, selv hvor mye godvilje jeg legger til :cry: Men jeg har det bra asså, mye bedre enn i går. Gleder meg til helg, det skal bli avslappende og rolig denne helga. Og så skal jeg kjøpe nye svindyre Clearbluetester - nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 #139 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kremt... Jeg mente egentlig ikke festeblødning asså, for de er ikke store, men jeg mente gravid-mensen jeg! En mens-LIGNENDE blødning som kommer når du EGENTLIG skal ha mens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #140 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ååååå???? :o Hva er det for no, Lillen? Sånne visste jeg ikke om. Men dette er mensen altså, så jeg drakk det rødvinsglasset med god samvittighet. Men hva er forskjell på mensenlignende og mensen da? Kan man merke at det er det ene eller det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg