Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Heia sjøl, meta!!!

Jeg skal stå på nå i innspurten å gjøre alt for at mensen ikke skal komme :o - hmmm.... hvordan fikser jeg det tro? Gå skikkelig sakte, ikke hoppe opp og ned, ikke løpe.... tror dere den holder seg unna uansett da. Og så får jeg tenke blått. Er litt optimist også da - lenge til onsdag synes jeg.... :sjokk::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!!!!!

Superspent fremdeles jeg :blunke:

JAsså så du har ikm på Onsdag?? Det har jeg også!!!!!!!!!!!! Så superkult dersom vi kunne testet positivt begge to :Nikke: Har ikke tenkt til å teste før helgen dersom det ikke skulle skje noe i morgen, krysser alt jeg har for det! Men da gjenstår det bare å se hvor lenge jeg klarer å være fornuftig og vente..... Kjenner jeg meg selv rett så blir det vel testing torsdag morgen dersom "the unspeakable" ikke viser seg... men intensjonen er å vente til Lørdag!!

Gleder meg til oppdatering på testresultatet ditt i morgen tidlig :blunke:

Ps. Jeg har forresten ingen tegn jeg heller, hverken på graviditet eller "the unspeakable"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at vi har IKM samme dag, bizzy - det er I MORRA altså. No news is good news :lol:

Jeg er like spent som deg på både deg og meg.... kanskje jeg tester i morra, kanskje ikke - har ikke lyst til å bli skuffa. Positiv EL-test for 12 dager siden - æsj det er litt kort tid siden da - så hvis fasen er 14 dager, så er kanskje IKM på torsdag... blir helt tullete av denne regninga jeg.

Har hatt en pyton dag på jobb og er nedlessa i jobb hele kvelden - noe annet å tenke på iallfall. Mannen synes jeg er helt sprøtt opptatt av hvorvidt jeg får mens eller ikke denne måneden. Men jeg vet jo at vi klaffa i fht EL-test (tror jeg da) og da er det jo veldig ekstra spennende...

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg bare og tror jeg får mensen hele tida og flyr på do og sjekker - sånn er det å være alene hjemme og skulle jobbe en hel kveld - og så trøkker jeg i meg m&m som vi kjøpte på turen, så jeg er nesten kvalm også - og da tror jeg jo plutselig at jeg er gravid. Og så spiser jeg litt mer m-er og blir helt overbevist om at når jeg føler meg så uvel, så må jeg jo rett og slett være gravid osv :ler::ler::ler: smart?

Takk for hilsen, Mayamor :lol: Koselig!

Argggghhh :murvegg: jeg må bare jobbe nå - og det ække no moro - og mannen er på pub og drikker øl med studiekameratene sine - og det høres mye kulere. Men jeg kan jo uansett bare sitte her og spise sjokolade og blir kvalm og overbevise meg selv om at jeg er besvangret :digge:

Nei, nå får jeg visst mensen igjen her (har faktisk fått mensen 10 ganger de siste to dagene - utrolig men sant - nå kommer'n sikkert snart på ordentlig også)

Hanni er litt tullete i hue :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler::ler::ler:

prøver meg på å gå sakte og ikke hoppe igjen - sånn at den holder seg borte - men enten er det sjokkisoverdose, eller så er det noe annet :evil: :evil: som gjør at magen er litt mystisk nå. Takk for skremming, Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene - dette er jo superspennende! Tror jeg dør på meg! Gleder meg til å se hva testresultatet ble!

*krysser fingrene, lukker øynene og håper alt på blått kryss!* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :ler::ler:

moro at mange følger med nå - og hver gang jeg har skrevet nå, tror dere kanskje at jeg har testa - men jeg avventer fortsatt situasjonen og er skråsikker på at mensen melder seg hvert øyeblikk. (Som dere skjønner skifter jeg veldig mellom å tro det ene eller det andre.) Ikke meningen å skape så mye blest om meg selv denne månden asså, men jeg må innrømme at den EL-testen gjorde meg litt gira. Når jeg har prøvd de neste 5 månedene, er jeg sikkert ikke så gira lenger :eeeh:

litt tullete i hue nå. Har gitt meg med jobbinga for i kveld, mannen er hjemme og jeg har tatt meg et bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kloke hoder - i dag har jeg prøvd å lage sånn avatar, men jeg fåkke til og er frustrert og lei av å være kjedelig uten bilde. Men jeg finner ingen bilder jeg kan bruke og arghhhh....er det noen avatarekspert blant dere søte, greie damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt i avatar-verden, Hanni??

Det er heelt sikkert noen som kan hjelpe...

Jeg følger med masse jeg også,

og gleder meg sammen mad alle andre til den

positive testen din imorgen :wink:

Tvitvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og nå sletta jeg det jeg hadde skrevet bare fordi jeg putta inn en sånn som hopper :(

postitiv test, ja :hoho: Jeg skjønner at jeg har skrudd forventningene i været.... hihihi... får se da vettu..

Hannis avatarverden er prega av at de sier at jeg bare kan ta ting som er 6KB - men åssen vet jeg at ting er det, og kan jeg ta fra nettet eller må jeg gå via hjemmeområdet mitt - må jeg zippe og åssen gjør jeg det da? Og hvor finner jeg sånne bilder som alle dere andre har? Jeg vil ikke legge ut bilde av meg selv - det er vel det eneste jeg kunne ha greid tror jeg. Jeg er skikkelig nek på detta her.... Jeg vil så gjerne se kul ut.... Nå kommer en hopper. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har et bilde fra nettet; Cameron Diaz... :wink:

Prøvde mange før jeg fikk til noen som var små nok.

Gikk på paint for å fikse litt av hvert med piksler og mb. Kan du Paint??

Du kan jo prøve å sende meg et bilde du vil bruke som avatar?!

[email protected]

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, så det hadde absolutt vært bedre om du hadde msn... Har du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fiksa meg msn i dag, Lillen - for jeg skjønner at alle dere andre prater sammen og sånn der - også tenkte jeg at jeg også kanskje kunne snakke med dere kanskje :wink: tenkte jeg da... :flau: (litt sjenert da)

jeg tenkte meg at jeg måtte drive og styre sånn med bilder, ja...

prøver litt til før jeg legger meg - trøtt nå... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, har du testet ennå?

Er bare pittelitt spent på dine vegne skjønner du :blunke:

Krysser det meste for snarlig positiv oppdatering :tommelsmil:

*Klem*

Ps. ehh, jeg hadde vist talt feil jeg..... har ikm i morgen i stedet :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.