Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gruer meg til å begynne på jobb igjen i morra etter en ukes ferie. Er fortsatt i dårlig form, forkjøla, hoster. Har trøkka i meg masse vafler og sjokolade i kveld - og føler meg ikke kvikkere av det akkurat, men godt var det :wink:

Jeg funderer selvsagt mye nå, og synes det er fryktelig lenge til 16.10 som er IKM sånn ca - vi sier det iallfall. I mellomtida skal jeg gå rundt og føle etter om jeg kanskje er litt kvalm eller har ømme pupper.... Og det føler jeg helt sikkert - jeg har jo allerede innbilt meg en 5-6 svangerskap uten å ha ant noe om EL-klaff... Vet jo egentlig ikke det nå heller da..men jeg tror det... :roll: Ikke lett dette her. Er dessverre mer sliten enn uthvilt etter ferien pga småhangling og litt psykisk stress, jeg får prøve å ta det med ro noen dager selv om jeg har dødsmye å gjøre på jobb når jeg kommer tilbake. Ja, ja - jeg tror jeg skal legge meg snart. Kommer tilbake med info om når jeg blir kvalm da, jenter :sjarmor: sikkert i morra allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal vel lage noen barn ikveld også??

Det synes jeg...

Er det ikke dagen etter positiv el-test at det virkelig er el?

Lykke til med dagene mot ikm.

Dette svangerskapet skal ikke være innbilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lillen. Bra du engasjerer deg :D Det jeg lurer på imidlertid er at de testene viser LH (??)-stigning - stigning mot EL da eller? Og når er EL da? En dag etter? To dager etter? Veldig forvirrende må jeg si.

Nå må jeg virkelig gå og legge meg snart. Men det er kjedelig, og dette er nesten første gangen jeg gruer meg til å gå på jobb mandag - men jeg vet hvor mye stress det blir i morra fra klokka 07 og utover hele dagen :o :o :o Gi meg styrke! sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om el-tester, men foreslår at du spør inne hos Chiquita, som er gudinnen på dette området... :wink:

Eller inne på graviditet!

Lykke til imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Lillen. Jeg skal snike meg inn til Chiquita for gururåd. Jeg er enda ikke liksomkvalm, men jeg vedder på at jeg blir kvalm i morra eller no sånt. Uansett innflytting eller ikke. Er fortsatt ikke i slag etter forkjølelsen min, må jobbe nå en times tid, men snart skal jeg hoppe opp i badekaret - det hjelper alltid mot alt.

Arbeidsdagen var dessuten mindre slitsom enn fryktet, og det var jo bra - men fortsatt mye å gjøre. Men motet er litt bedre da :wink:

Liten dagsrapport fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt syk, og ikke samvittighet til å være hjemme fra jobb :( , men gjør vel ikke verdens beste jobb om dagen heller :roll: Vondt i hodet og hoster og i dag hadde jeg vondt i magen i tillegg også. Det er litt synd på meg :grine:

Men jeg er så glad for at den nye leiligheten vår har et badekar!!! Det har ikke jeg hatt i hus siden jeg var bitteliten. Det første jeg gjorde da jeg kom inn døra klokka halv sju i kveld var å tappe oppi vann og hive meg oppi. Det hjelper alltid det der. Jeg vil gjerne trene litt om dagen, men det er vel ikke så lurt når jeg er syk. Jeg føler også dessuten på meg at det er PMS på gang - ca en uke til IKM, og jeg er ganske sikker på at jeg får mensen. HVis ikke jeg selvsagt blir overbevist om at jeg er gravid i løpet av de neste dagene da - og det kan jo skje. Har "jegergraviddrømmer" hver natt nå, kanskje jeg tenker litt mye på det :klø:

Men uansett så skal jeg fortsette tv-kvelden jeg allerede har begynt. Har trøkka i meg masse delilig hjemmelaga pizza, og etterpå skal jeg spise cottage cheese med hjemmelaga syltetøy - det er utrolig godt :D

Kalde føtter nå.... må se :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom uke asså, men nå er den snart over :D

Skal lage middag til ei venninne i morra kveld, og på lørdag skal jeg på fest :hoppe:

Det blir nok moro.

Har litt sånn "fårmensensnartmage", men ellers ingen tegn. Er vel på dag 26 nå, og regner med at syklusen er på 31 dager som sist. Jeg skjønner at mange andre er mye mer aktive rundt EL-tid enn det vi er/har vært :( Men jeg kan jo fortsatt håpe at det har klaffa, hvis ikke gyver jeg løs på flere knalldyre Clearblue EL-tester - for da fant jeg den iallfall!

Men ikke kvalm (ikke hvis jeg innbiller meg en gang) og ellers ikke noe unormalt i det hele tatt. Æsj - jeg vil iallfall kjenne liksomtegn sånn at jeg kan håpe litt på ordentlig :-?

Nei, gidder ikke tenke mer på det. Må rydde huset litt nå før jeg slapper av for kvelden. Kanskje hoppe i badekaret i kveld igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var den gangen jeg ikke kjente noen tegn på at jeg var gravid at jeg faktisk var gravid... :roll:

Ikke meningen å gi deg forhåpninger, men det var nå sånn for meg.

8)

Takk for omtanke!!

Koselig!

Klem Magnhild

natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i helgen, på fest og med venninne- middag og alt.

Det er som Magnhild sier..når man minst aner det er man gravid, og når du nesten har gitt opp tanken littgranne...og vi var ikke særlig aktive engang den måneden det klaffa..., ser du er litt bekymra for det nemlig...

Klem fra Kipa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kipa og Magnhild for oppmuntring og fårhåpninger :wink: . I dag kjentes det pluteslig ut som om jeg skulle få mensen, litt sånn vondt i magen, og så gikk det plutselig over igjen.. hmmm.... Hadde koselig venninnemiddag i går, og skal snart gjøre meg klar til fest. Skal ikke drikke noe særlig tenkte jeg. Orker ikke å starte neste uke med å være sliten etter helga. Har jobba 4 timer i dag (enda jeg har fri i helgene) og må jobbe i morra også. Men ellers har jeg det fint.

Klipte håret for en uke siden, og enda jeg klaga på mandag så ble jeg like stygg på håret etter at de prøvde å fikse det. Jeg ser ut som en gammel kjerring, og egentlig vil jeg jo bare se hipp og kul ut. Har alltid hatt langt hår, og har klippa meg kort nå, men jeg ville da ikke ha kjerringsveis - hva fikk frisørene til å tro det?

Nå har jeg kjøpt hårskum og hårspray - så skal jeg styre til jeg ser tilnærma kul ut.

Nå henger nettet seg hele tida, så jeg får avslutte. Egentlig har jeg dårlig tid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske OK fest. Ikke noe er så festlig som å se menn i 30-åra løfte hverandre og brøle primalskrik i fylla. Jeg var ikke helt på det nivået i går for å si det sånn, men visse andre. Likevel hadde jeg det gøy. Jeg skulle ha jobba en hel del i dag. I stedet har jeg bare sløva og gått lang tur. Ikke noe er så lurt som å utsette arbeid til søndag ETTERMIDDAG :evil:

Men jeg skal sette meg ned nå snart, og så skal jeg være supereffektiv!

Har ingen PMS-tegn, er på dag 28 nå. Regner onsdag for IKM-dag, og hvis ikke noe skjer før onsdag tester jeg da. Jeg var jo syk rett før EL og måtte faktisk ta hostesaft, og nå leser jeg både her og der at det sikkert var lurt :wink:

Egentlig vil jeg jo bare teste nå for å finne ut, for hvis jeg er gravid - så får jeg jo sikkert svak strek eller no, men jeg skal ikke gjøre det altså, og i morra hiver sikkert menskrampene seg på magen min. Jeg vedder nesten penger på det.

Det var søndagsrapporten fra hanni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noen symptomer, Eliza. Flyr på do hele tida fordi jeg tror jeg har fått mensen bare :wink: Men foreløpig ikke noe farge noe sted....

Takk for lykkeønskning meta og Eliza. Jeg skal holde dere løpende orientert - men føler nok at mensen er på vei :( Og så er jeg pessimist :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HOHOHOHOHO :ler::ler::ler:

Så søte dere er.

Jeg krysser alt jeg har sjøl. Det er iallfall en viss sjanse ettersom jeg fant EL denne gangen - men nå har jeg lest alt om symptomer - og ikke ETT har jeg :cry:

Men jeg tester på onsdag hvis jeg ikke får mensen i morra - selv om IKM er på onsdag da - litt utålmodig sjøl..

:o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...