meta Skrevet 11. september 2003 #61 Del Skrevet 11. september 2003 Hei Hanni! Måtte sniklese litt i dagboken din. Gratulerer som relativt nybakt frue. Det er en deilig følelse. Vi giftet oss for fire måneder siden selv. Håper det klaffer for dere denne måneden :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. september 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 14. september 2003 Dag 27. Var på fest i går, drakk masse vin. Ble litt syk fredag, så sliten i dag både pga vinen og pga et eller annet virusgreier i kroppen. Men har hatt en hyggelig helg. Nå skal jeg sløve foran Robinson på tv3. Lage noe godt å spise, og spise sjokolade. Har gått ned noen kilo etter at jeg slutta å trene i sommer. Håper "musklene" kommer litt fort tilbake. Gikk ned før bryllupet også, så brudekjolen satt ikke helt fint. Irriterer meg over det når jeg ser bilder. Jeg måtte gå og hufse den opp hele dagen. ja, ja - blir jeg gravid, legger jeg uansett på meg :D 8) Vi får se hva som skjer. Gruer meg litt til mandag nå, men nå skal det jammen slappes av noen timer først. Go' søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2003 #63 Del Skrevet 16. september 2003 Fest ja... Drikke vin... Det er noe av det jeg ikke kan gjøre for tiden... Kos deg med det enn så lenge... Men på den andre siden... Så savner jeg det ikke heller... Lykke til med positivt resultat denne mnd.da... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. september 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 16. september 2003 Dag 29, lurer på hvor lang denne syklusen blir.... Satser vel på ca 36 som sist. Men da hadde jeg sikkert ikek EL rundt dag 18-19 som jeg egentlig følte på kroppen denne måneden. Eller kanskje jeg er gravid? Jeg skal teste den 22 hvis ikke noe skjer - men det er nesten en uke til, og da har det vel skjedd ting og tang. Det er bedre å være pessimist og bli overraska enn å være optimist og bli skuffa... ehh...Testen ligger klar her uansett... Har trent og har en ferdigpizza i ovnen. (Se logikken i det den som kan - men kose meg skal jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. september 2003 #65 Del Skrevet 17. september 2003 Hei Hanni! Siden du ikke tør være optimist, kan jeg være optimist på dine vegne :D Kanskje det hjelper? Nå er det bare 5 dager igjen til testing. Det går sikkert veldig fort (not :-? ) Lykke til! :D De sier forresten at det hjelper med litt lett hopping, så da ser jeg ingen annen råd enn at jeg får hoppe litt i dagboken din :hoppe: :hoppe: :hoppe: Se der. Da fikk jeg trent litt jeg også :D fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. september 2003 #66 Del Skrevet 17. september 2003 Heisann Hanni! Blir med Meta å hopper litt i dagboken din jeg også!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Sånn, skal se det hjalp :blunke: Lykke til den 22. Litt synd egentlig at jeg ikke er hjemme neste uke, får jo ikke oppdatert meg på dagboken din før den 29. Men jeg får heller tenke på deg når jeg er i :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 17. september 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 17. september 2003 HIHI :D Så søte dere er når dere hopper. Jeg synes jeg så en liten bloddråpe i dag, og det bare på dag 30. Må jo i så fall være tidenes korteste hannisyklus. Men jeg tror jo at jeg har festeblødninger hver måned, så den ene lille dråpen er HELT sikkert det Jeg håper hoppinga hjelper uansett. En litt tøff og slitsom dag. Bada i badekaret med en gang jeg kom hjem i kveld. Nå skal jeg snart legge meg. Bizzy - god tur til Italia. Så herlig det må bli. Reiser på ferie sjøl neste uke - men ikke før om en uke, så det er iallfall klarhet i situasjonen før den tid. Natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 19. september 2003 Forfatter #68 Del Skrevet 19. september 2003 Det blir rødvin på meg på ferien i neste uke. Dag 2 definitivt. Og da er jeg ganske sikker på at vi traff på EL denne måneden også, sånn ca da. Men syklusene mine kortes tydeligvis ned. Denne var på 30/ 31 dager - så da så. Litt skuffa må jeg innrømme at jeg er. Men sånn er livet. Har alltid egentlig mistenkt at jeg vil komme til å slite med dette. Pessimistisk nå.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. september 2003 #69 Del Skrevet 19. september 2003 Dette var kjipt, Hanni!! Stor trøsteklem fra meg. Skal hoppe litt i boka neste måned også jeg, så får vi håpe det klaffer bedre da. God helg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 21. september 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 21. september 2003 Takk for omtanke, Meta. Det går nok greit. Nå ser det da iallfall ut til at syklusene krabber ned til mer normal lengde, så denne syklusen er det definitivt EL-tester og kanskje også temp hvis jeg orker. Jeg var hos legen i mai bare sånn for å høre - ettersom jeg DA var sikker på at jeg ikke kunne få barn. Men jeg følte meg jo litt teit når jeg satt der og la fram min sak bare på grunn av "mistanke" om dette. Hun sa kom tilbake om et år - selvsagt Men jeg tror at hvis jeg nå tar disse testene og det ikke skjer noe på to-tre måneder, så drar jeg nok til legen igjen. Nå er det iallfall bare 4 dager til vi reiser på ferie og blir borte en uke, og det gleder jeg meg til. Og siden jeg kan, skal jeg drikke masse deilig rødvin! Nå må jeg haste tilbake på kjøkkenet. Jeg baker brød, og mor og far kommer på besøk om en time. De skal se leiligheten min for første gang etter at vi flytta inn. De har bare sett den en gang og da var det malingsspann og rot overalt. Gleder meg til å vise fram. Men brødbaksten, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 22. september 2003 #71 Del Skrevet 22. september 2003 Hei Hanni! Synd at det ikke klaffet for dere denne gangen. Men; bedre lykke neste gang! Kos dere på ferie, drikk masse god vin og spis god mat! Har tro på at det hjelper på frukbarheten! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. september 2003 Forfatter #72 Del Skrevet 22. september 2003 Litt mer glad og optimistisk i dag. Får kanskje EL mens vi er på ferie, og det er jo hyggelig da. Litt bedre tid også. Jeg begynner å glede meg skikkelig til ferie. Det trengs veldig kjenner jeg. Jeg har det ganske bra i dag, begynner å sortere litt hva jeg må gjøre og hva jeg ikke trenger å gjøre. Ganske OK dag på jobben også. ja, ja. Jeg skriver nok litt mer før jeg drar på torsdag... Føles ganske lenge til nå, men plutselig er torsdagen der... hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. september 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 22. september 2003 Må prøve å lage en sånn derre avatar jeg også som alle dere andre har.... prosjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. september 2003 #74 Del Skrevet 23. september 2003 Det er mange som reiser bort eller deler en flaske vin som blir gravid... Kanskje tankene kommer bort fra den evindelige prøvingen og tegnkikking...? Lykke til... :hoppe: Eneste trimmen jeg får om dagen... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 23. september 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 23. september 2003 hihi :D Man kan jo håpe... Vi får se. Skal jobbe med saken uansett. Nå skal vi lage pizza og ha romantisk aften foran tvn Har trent og er ganske fornøyd. to dager til ferie. JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 24. september 2003 Forfatter #76 Del Skrevet 24. september 2003 Reiser i morra og blir borte en drøy uke. Så dette er det siste jeg skriver her på en stund. Gleder meg skikeklig til ferie, og skal snart begynne å pakke. Pakker også ned EL-tester , nå skal ikke den derre EL-en slippe unna uten at jeg har sett'n. Jeg vil ha innflytting i magen snart! Men alle dere her.... kos dere her hjemme. Jeg skal kose meg på ferie. I morra på denne tiden er jeg på flyet og nyter et glass rødvin. Herlig! Må pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2003 #77 Del Skrevet 24. september 2003 Ha en god og fruktbar tur da, Hanni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2003 #78 Del Skrevet 25. september 2003 GOD TUR HANNI!! Håper du kommer hjem med hybelboer! KLem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #79 Del Skrevet 25. september 2003 Ha sex - overse el-tester... Har hørt det med sexen hjelper... Ha en flott tur. Du vet at det er flere her inne som har lykkes på ferie... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei. Nå er jeg tilbake. Har hatt en fin uke, men både mannen og jeg har vært syke - forkjøla og feber - det var jo ikke så kult da. Jeg fikk utslag på EL-test i går morges, så vi får håpe at vi har hatt flaks.... Morsomt med sånne tester. Er egentlig bare glad for at jeg iallfall har EL - mistenkte at jeg ikke hadde det, og jeg har det på akkurat den dagen som forventa også. Det er skikkelig bra :D Håper dere har hatt det bra her inne i uka som har gått. Mannen er fortsatt syk så det blir en rolig helg. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg