bizzy Skrevet 20. april 2004 #721 Del Skrevet 20. april 2004 Barcelonatur hørtes ganske så fantastisk ut Håper du får byttet lege!! Hva med å ta svangerskapskontrollene på RødeKors klinikken eller volvat... Vil jo koste endel i forhold til gratis, men vil tro du får endel bedre oppfølgning enn det den legen du bruker nå ser ut til å ha kapasitet til Stor klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 Forfatter #722 Del Skrevet 20. april 2004 Hei Bizzy. Har lurt litt på det der med røde kors, ja... Det er kanskje verdt det - iallfall hvis jordmora også er håpløs. Men det skal sies, at når det gjelder leger, ER jeg ganske kresen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. april 2004 #723 Del Skrevet 20. april 2004 Syns nå at når det gjelder legen er det lov å være kresen!! Det er jo tross alt en veldig viktig funksjon de har Litt forskjell å få en frisør som gjør feil, slik at håret blir f.eks. rosa (been there...), når en lege gjør feil..... har det brått muligheten til å bli litt mer alvorlig... (been there....., men ble fanget opp i tide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 Forfatter #724 Del Skrevet 20. april 2004 Takk bizzt, du har egentlig rett. Det jeg funderer litt på nå er hvorfor han ikke informerte meg om ulike alternativer når det gjelder fødeplass... han bare spurte hvor jeg ville føde, og det visste jeg jo ikke - og da søkte han på nærmeste sykehus vanlig fødeavd. bare. Men jeg visste jo ingen alternativer.... skal undersøke litt i dag. Har halv dag fri i dag og torsdag - veldig deilig. Skal jobbe hjemme noen timer nå da. Men det er OK. ER forresten 12 + 3 i dag i følge menstermin. Men er utrolig spent på om terminen flyttes framover da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. april 2004 #725 Del Skrevet 20. april 2004 Hei hanni. Så en liten mage i går ja :-) Men hadde nok ikke lagt merke til det om jeg ikke visste det. Du fortalte det kanskje til flere i går? Eller er det fortsatt hemmelig på mandager? Er litt misunnelig på Barcelona-turen din, hadde vært deilig det nå. Ha en fin uke og god tur. Vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 Forfatter #726 Del Skrevet 20. april 2004 hehe, anonyma... moro at du så mage - men ikke så lett å se, nei. Noen av vennene mine ler høyt når jeg sier jeg har fått mage... Jeg sa det ikke til noen i går kveld, nei, men en jeg snakka med kikka fælt på magen min. Jeg fortalte det til så mange i går ellers - venner og kollegaer - derfor måtte jeg ha en pause fra det å si det bort. Men det er ikke hemmelig lenger egentlig. Gleder meg til Barcelona, ja *pakke solkrem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. april 2004 #727 Del Skrevet 20. april 2004 Håper du får en fin tur,hanni! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 21. april 2004 Forfatter #728 Del Skrevet 21. april 2004 Har fått sagt fra på jobben. NÅ er jeg letta nå! Aner ikke hva som skjer, men det var bare så stor lettelse å få sagt det. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. april 2004 #729 Del Skrevet 21. april 2004 Deilig å få sagt det tenker jeg, så slipper du å grue deg til den "jobben" fremover :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. april 2004 Forfatter #730 Del Skrevet 22. april 2004 Fant endelig to bukser på Vero MOda i går, så kan jeg ta meg litt godt ut i Barcelona. NÅ tar jeg helg, skal trene og kanskje ta en liten bytur før jeg pakker koffeten. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. april 2004 #731 Del Skrevet 22. april 2004 Reisefeber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. april 2004 #732 Del Skrevet 22. april 2004 Oi! Jeg visste ikke at du skulle reise så snart!! :o Jeg ønsker deg en fantastisk tur! Håper du får gjort alt du hadde tenkt, at dere får nydelig vær, og at det blir masse avslappning og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. april 2004 Forfatter #733 Del Skrevet 22. april 2004 Jepp. Blir henta 05.45 i morra tidlig - oioioi så tidlig jeg må opp da. Nå er det klær overalt. Jeg må rydde og pakke ferdig. Jeg trente i dag for andre gang denne uka - og er strålende fornøyd. 40 min kondistrening i dag på SATS. Det skal jeg fortsette med! Kanskje prøve to ganger i uka så lenge jeg orker - og ellers skal jeg prøve å gå litt turer. Blir litt shopping i Barcelona, så jeg pakker gode sko Men hvor i huleste er reiseforsikringa mi? Jeg må visst lete litt, jeg.... ønsker alle som titter innom en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2004 #734 Del Skrevet 22. april 2004 Innom med go-helg , og en ikke-så-rent-lite-missunelig-på-reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. april 2004 #735 Del Skrevet 22. april 2004 God tur og god helg! :klem2: Håper du koser deg kjempe masse på tur! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 26. april 2004 Forfatter #736 Del Skrevet 26. april 2004 Har kost meg masse. Har shoppa ganske mye også. Fant en fin hvit linbukse med strikk i livet, og en del topper og sånn. Kjøper litt vanlige klær jeg. De er jo fine neste år og de Det var godt å komme seg vekk litt. Nå er det deilig å være hjemme. Jeg er nå 13 + 2 - men innbiller meg at jeg er lenger da Plutselig synes jeg tida går sakte. Liten mage er helt tydelig. Mannen ser den veldig klart når som helst på døgnet. Jeg synes det er litt stas da. Nå skal jeg lage middag. Skriver mer seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. april 2004 #737 Del Skrevet 27. april 2004 Det er jo kjempestas med liten babymage :D Min har blitt litt stor nå, men jeg er fortsatt ganske så stolt jeg :rosasmil: Syns du nettopp testet positivt jeg.. Tiden går faktisk ganske fort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. april 2004 #738 Del Skrevet 28. april 2004 Gleder meg til å se liten babymage jeg, litt skummelt også.., men blir nok koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. april 2004 #739 Del Skrevet 28. april 2004 Så bra at du har hatt en fin tur! :rosasmil: Gravide mager er flotte! Jeg er en sånn som får så lyst å ta på :oops: (men som styrer meg så godt jeg kan) Husker en tråd om irriterte gravide som opplevde at alle ville ta på magen deres. Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 28. april 2004 Forfatter #740 Del Skrevet 28. april 2004 Første gang noen tok på magen i dag. Jeg synes det bare var hyggelig, for det var en kollega som var veldig glad på mine vegne. Tror ikke sånn "ta på magen" kommer til å plage meg så mye faktisk. I dag kjøpte jeg endelig nye bh-er med litt bedre plass i (PUH!) Men så leser jeg på gravideforumet at man ikke skal bruke BH med spiler :evil: Det er i så fall 400 kroner ut av vinduet ettersom jeg ikke kan bruke de BH-ene etterpå.... jeg tror jeg lar det stå til, gitt. Fredag skal jeg til frisøren og freshe meg opp litt - farge, stripe osv. Må bli kul når jeg får kul på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg