meta Skrevet 14. april 2004 #701 Del Skrevet 14. april 2004 Det er så FINT å se vesleknøttet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. april 2004 Forfatter #702 Del Skrevet 14. april 2004 Har lagt ut et spørsmål ang svangerskapspermisjon på Gravidforum her på KG. (klarer ikke å lenke til det :oops: ) Er det noen som vet? Jeg lurer veldig veldig på hvor hardt jeg skal søke jobber med mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. april 2004 #703 Del Skrevet 15. april 2004 Flott å høre at allt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. april 2004 #704 Del Skrevet 15. april 2004 Så flott at alt er bra! Jeg var også på ultralyd i dag, det var helt fantastisk synes jeg. Babyen turna rundt og var veldig aktiv! Det så virkelig ut som den storkoste seg der inne! Men er redd jeg må "dra" litt lenger fra deg, Hanni, for legen mente jeg var 13+5 og ikke 12+5! Utfra CRL mål. En uke lenger enn jeg trodde! Han var ganske sikker. Er det ikke utrolig at vi går rundt med disse sprell levende vesenene inni oss? Jeg tenker ikke på noe annet for tida jeg... Håper det ordner seg med fødselspermisjon, kanskje du kan høre med personalansvarlig på jobben din? Hvis du vil fortelle det da. Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. april 2004 #705 Del Skrevet 15. april 2004 Å,du er heldig som skal til Barcelona. Har altid hatt lyst å reise dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 15. april 2004 #706 Del Skrevet 15. april 2004 Lenge siden jeg har vært her inne hos deg nå :oops: Men det er så koselig å lese at det går bra! Gøy å se liv på skjermen da! Hi hi! Ha en fin tur! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 15. april 2004 #707 Del Skrevet 15. april 2004 Så herlig å se den lille Håper du får en flott helg - i visshet om at i magen din bor det et bittelite menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. april 2004 Forfatter #708 Del Skrevet 16. april 2004 La Traviata - vet ikke om du har dratt så mye fra meg - jeg drar nemlig etter. Legen vi var hos antyda at jeg var over 12 uker på vei - altså nesten en uke mer enn jeg trodde. Men hun sa ikke noe bestemt, bare at hu ikke ble overraska om terminen vår ble flytta fram etter UL i uke 19. Nå skal jeg snart ta helg - skal bare ta storrengjøring hjemme og jobbe et par timer. I helga SKAL jeg trene også - det er jammen på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. april 2004 #709 Del Skrevet 16. april 2004 Oi :o Ja det var store babyer!! Jeg har mest lyst til å trykke ut en to kilos baby, men jeg har mest lyst til å få en på fire kilo.. Lar det seg gjøre tro Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. april 2004 #710 Del Skrevet 16. april 2004 Så koselig å høre om ultralyden Det er mange jeg er misunnelig på her inne nå Tror også denne legen din må ha skulka noen studieår. Leve som normalt... :o Ja, da går jo sikkert bekkenløsningen over Håper det ikke blir alt for ille! Ønsker deg ei god helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 17. april 2004 Forfatter #711 Del Skrevet 17. april 2004 I dag kjenner jeg det skikkelig - det med bekkenet :-( Nei, Murmel, jeg tror ikke jeg skal leve som normalt. Har gleda meg til å gå til jordmor - men i går fikk jeg høre litt om henne av en venninne, som ikke var særlig positivt: Jordmora virka visst usikker, var distré og ikke helt til å få tillit til. I og med at jeg har en dustelege, MÅ jeg ha en bra jordmor. Jeg lurer på om jeg skal søke alternativ fødeplass (ABC) for å være sikker på god oppfølging. Jeg er ikke så engstelig av meg helsemessig og mener ikke at jeg skal gå til leger ofte og sånn - men når jeg en sjelden gang er der, vil jeg føle meg trygg. Dette er første gangen jeg gjør dette - og alt jeg vet til nå, har jeg funnet ut på nettet selv. Skal snakke litt med gravide venninner og de med barn for å høre litt. Jeg må foreta meg noe nå, synes jeg. Jeg skal snakke med sjefen på jobben på mandag - legge korta på bordet og håpe det beste. Jeg drømte i natt at det ikke gikk særlig bra, at jeg ikke fikk fornya vikariatet. Men jeg får la det stå til. Da er det "offentlig" til uka - det blir veldig deilig. Selv de videste buksene mine strammer nå.... jeg har én fin bukse med strikk i livet, men må kjøpe et par til i dag. Dette med magen var veldig plutselig. Da jeg i går prøvde en olabukse som jeg til vanlig må bruke belte på (ellers sagger jeg) , og måtte ha strikk i knappen - da tenkte jeg at jeg må shoppe. Kanskje på tide å dra til byen. Prøve å få med mannen. Vi skal bestille sofa på BOLIA i dag - har en vond, gammel, liten IKEA-sofa (Klippan) som jeg får vondt i rompa av å sitte i. Nei, må sminke meg litt og fikse håret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 17. april 2004 #712 Del Skrevet 17. april 2004 Du må være veldig forsiktig med å leve helt normalt når du har bekkenløsning! Da kan du gjøre alt værre. Du har krav på gratis fysioterapi så det kan du bare fortelle legen at du SKAL ha! Jeg har en slik stor ball som jeg sitter på og gjør øvelser på. Det hjelper masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #713 Del Skrevet 17. april 2004 Det kan jo hende du blir fornøyd med jordmora... Man har ofte helt forskjellig oppfattning av leger o.l. Kjemi spiller jo også en rolle...! :-) Men jeg forstår godt hvis du foretar deg noe ja... Hvilken Bolia-sofa skl dere ha? God bedring, bekkenet! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #714 Del Skrevet 17. april 2004 Hva slags butikk er Zara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 17. april 2004 Forfatter #715 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vet, timien - det er derfor legen er udugelig. :-? Jeg tar det opp med jordmora. Og ja, Lillen, jeg gir henne en sjanse - kanskje jeg liker henne godt. Jeg håper det. Lillen - vi har kjøpt en hjørnesofa - Milano 5-seter. Vi er veldig fornøyde. Vi får den brakt hjem om en og en halv måned. Det blir kjempedeilig! Og ZARA er verdens beste klesbutikk - en egentlig spansk kjede. www.zara.es De har hennes og mauritz-priser der, men klærne er kulere og mer holdbare. Jeg kjøper nesten bare olabukser fra zara for eksempel - dvs når jeg reiser. De har Zara i mange land i Europa - også i Danmark, men de åpner jo aldri butikk i Norge, selv om det har gått rykter om det i mange år. Buksejakt i dag var resultatløs. Jeg synes magen vokser minutt for minutt nå.... og buksene med strikk i livet jeg fant var ikke fine :-? Jeg får gå gjennom klesskapet mitt og prøve ut hva jeg kan bruke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #716 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg vil også til Zara! Tror du du kan ta med deg butikken hjem igjen? Og så kan jeg komme til Oslo på ditt Zara House Party...!? Hva med en enkel linbukse? Det er jo så pop nå at det finnes mange forskjellige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 17. april 2004 #717 Del Skrevet 17. april 2004 Vero Moda har visst også noen kule tøybukser med sånn bred 'strikkelinning' og knyting God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. april 2004 Forfatter #718 Del Skrevet 18. april 2004 I dag kunne jeg plutselig bruke olabuksa igjen Det endrer seg visst hele tida. Jeg tror jeg skal gå gjennom skapet og finne fram klær jeg kan bruke til helga - en del vil vel passe. Jeg synes det er alt for tidlig å kjøpe graviklær.... I morra skal jeg si det på jobben, gruer meg litt, men håper at det går bra I dag har jeg ellers gått en lang tur (skulle egentlig trene, men mannen overtalte meg til tur) Jeg vurderer å fryse SATS-medlemskapet mitt, jeg er jo så lat. Men jeg skal prøve å trene en gang denne uka og se hvordan det føles. Dessuten kan jeg jo gå på sånne gravitimer etter hvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. april 2004 #719 Del Skrevet 19. april 2004 Heisann! Hvordan reagerte jobben på nyheten da? Sikkert litt rart å si det, men sikkert litt deilig også! Ingen hemelighet lengre! Ønsker deg en god uke fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. april 2004 Forfatter #720 Del Skrevet 20. april 2004 Har bare delvis fått sagt det på jobben pga sentrale personer som ikke er til stede - kan ikke forklare mer :-? Men i dag må jeg liksom få sagt det på en eller annen måte. Informerte fler venner i går, veldig hyggelige reaksjoner. Kjenner bekkenet mitt fortsatt tydelig om dagen. Sykla en tur i går, det gjorde ikke vondt, så jeg trot ergometersykkel på SATS kanskje kan være en greie. Nå må jeg vel se å få jobba litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg