Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp:

ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !!

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var fuglen fløyet ja.... :roll: Men jeg kan vel øsnke deg en riktig god påske allikevel :Nikke: Så håper jeg du får det bra!

Stor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fløyet er jeg nok ikke.. Er hos foreldrene mine nå, men trenger litt PC-ferie også. Jeg oppdaterer om en uke - da er jeg hjemme fra fjellet igjen. Imponert over flott mage, meta! Sånn vil jeg også ha. Jeg har nok bare lurt dere med begynnende mage. Våkner egentlig hver morgen med relativt flat mage. Men nå er kvalmen så og si borte, og jeg begynner å bli mer våken. I dag er jeg 10+0 - endelig. Bare to uker igjen til tolv...

Fortsatt god påske til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor påskeklem til deg Hanni :klem2:

Håper du får en kjempefin påske og at magen snart ser sitt snitt til å ploppe ut :wink:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg kjente ikke igjen dagboksiden.

Din dagbok var havnet på side 2...

Ville bare ha deg fram igjen på side 1...

Er bare en aller raskest tur innom (bare nå ble den litt lenger...) :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake, endelig :-)

I dag er jeg 10 + 6, tida flyr. Bare en uke igjen til magiske tolv. Da jeg kom hjem fra ferie i dag, syntes jeg at buksene mine stramma litt mer enn vanlig. Nå skjer det noe altså... Skal til legen onsdag, det blir spennende. Skal ringe og bestille UL til uka også. Påska ellers har vært fin og svært avslappende. Har sovet masse og spist masse og nesten ikke vært kvalm. Hele slekta på begge sider er underretta om begivenhetene. Vordende oldeforeldre ble svært fornøyde, det ble mannens foreldre også som endelig fikk vite det. Deilig å ikke lyve om vin og sånn. Om en uke skal alle vennene få vite også : ) Nå må jeg ordne påskelammet til i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg har blitt superaktiv bruker!! Det har jeg ikke sett før nå.

Det var stille her inne nå... mange som er på påskeferie fortsatt. I dag er jeg 11+0. Fin og rolig søndag. Gått lang tur og slappa av hjemme. Burde ha jobba litt før jeg starter igjen tirsdag, men jeg tror jeg bare dropper det. Trenger en feriedag til. I dag har jeg ikke sovet på dagen heller. Vi har planer om å se to filmer på TV i kveld, tviler på at det går men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke igjen! :-D

Er du så gravid for tiden, at du må sove på dagen? Det må da være slitsomt... :-( Jeg håper du i det minste har fått samlet litt energi i ferien... :Nikke:

Hyggelig å lese at du har hatt en fin påske ihvertfall!

:klem:

Du hadde ikke fortjent noe annet...

:D

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake på jobb. Egentlig helt greit. Takk for hilsen, Lillen. Godt å se deg tilbake på nett igjen :klem2:

Jeg er ikke såååå trøtt egentlig nå lenger. Men i natt har jeg bare sovet fem timer, så vi får se i dag :roll: Klarer jo ikke å legge meg i tide selv om jeg skal tidlig opp igjen plutselig. Nå ser jeg smålubben ut.... Folk som ikke vet, vil kanskje si at jeg har lagt meg ut litt.... Og det er jo sant. Men nå begynner magen altså å komme. Morsomt. Skal ringe Volvat i dag ang UL. Nå er jeg veldig nysgjerrig.... Uff, jeg har lest så mange skrekkhistorier i det siste om at det går galt og sånn... jeg må ikke lese sånt. Det går jo sikkert bra med meg :wink:

Hanni må jobbe (11+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Lykke til på ultralyd i dag. :klem:

Er en gravid er det alltid så mange skrekkhistorier som vandrer.

Skal en på ferie - er det jammen skrekkhistorier knyttet til akkurat det stedet...

Skal du kjøpe bil...

Skal du ha konfirmasjon...

Osv.

Slik er bare livet - tror jeg.

Det går nok bra... :kyss:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Når blir det ultralyd da?

Jeg har venninner som jobber på Prematuravdelingen på sykehuset. Man kan bli direkte vettskremt av å høre om alle syndromer o.l som finnes. Nå var det ikke meningen å skremme deg mer da. Men å minne deg på at deg går bra de aller fleste gangene :wink:

Koselig å få mage! :rosasmil:

Kommer det magebilder av deg også snart?

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg tør å legge ut magebilder, Murmel. Dessuten sleit jeg så lenge med å få til forrige avatar. Nå synes jeg virkelig at det synes - plutselig. Men kan nok bruke vanlige klær en god stund til. Har to sett størrelser på buksene mine - noen veldig trange - for å få opp selvtilliten på trøtte dager (ikke nå, men til vanlig) og noen beltebukser, de bruker jeg uten belte nå - og det funker ypperlig. Tenkte ellers å kjøpe litt klær på NoaNoa, der har de jo type omslagsklær og lit romslige klær. Er relativt slank fra før, så klærne der pleier å være i største laget for meg - men de er skikkelig fine da.

Fikk ikke bestilt UL i går, skal ringe i dag.I dag skal jeg til dummelegen. Men bare blodtrykk, prøver osv regner jeg med. Kjente beinet mitt igjen i dag tidlig - sånn iling nedover høyrebeinet. Kanskje det er bekkenløsning som kommer tilbake for fullt nå - håper ikke :roll: Må jobbe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legerapport:

Alt så bra ut - alle prøver fine. Blodtrykket var bra og jeg har bare gått opp 400 gram :wink: de siste 4 ukene. Det er jo ikkeno... og etter en fetepåske også, uten trening.

Legen kunne ikke høre fosterlyd - det skuffa meg litt - men nå har jeg lest på snartmamma at uke 12 er veldig tidlig og at det er mulig at legen ikke finner den så tidlig. Så jeg er ikke så stressa egentlig. Men jeg fikk ultralyd allerede i kveld på Røde kors, så da finner vi jo ut om vi trenger å bekymre oss eller ikke ganske fort. Jeg gleder meg.

Jeg nevnte det med bekkenløsningsmerter igjen, men legen sier "lev som normalt" hele tida - han er virkelig rar. Nå skal jeg dit ikke før i midten av juni . heldigvis. Til jordmor 11.mai, så ul 1.juni og så til legen 15.juni (puh!) Mye dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det legen kunne sjekke ser bra ut :Nikke:

Han høres unektelig ut som om han skulket et år eller to på legestudiene.... :roll: Kan tenke meg at du gleder deg til å kunne gå til jordmor :D Mulig du får litt mer vettuge svar der :wink:

Superspennende med ultralydtime i kveld :hoppe: Skulle ønske jeg (dvs mannen :oops: ) hadde fått ordnet med internett-tilgang i dag jeg så jeg kunne sjekket opp på deg i løpet av kvelden :wink:

Lykke til i kveld!

Stor klem fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-rapport:

Den lille fekta med armer og bein. Det var absolutt liv, og vi kunne se fingre og tær. Det var veldig veldig gøy å se. Legen mente at jeg var litt lenger på vei enn 11+3 - hun anslo ca 12 uker - i følge utviklinga. Det så ut som om han (jeg kaller den han) var ca 10 cm eller noe. Det var skikkelig fint å se. Og veldig, veldig rart :wink:

Nå er jeg glad :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...