murmeldyret Skrevet 5. mars 2004 #601 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei Hanni! Kjedelig dilemma du har med fastlegen din. Tranger man rekvisisjon fra fastlege for å gå til gynekolog nå? Jeg vet det var sånn tidligere, men trodde dette var opphevet... :-? Håper du får det bedre etterhvert! Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. mars 2004 #602 Del Skrevet 5. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg jeg. Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mars 2004 #603 Del Skrevet 6. mars 2004 Heisan! Håper du og knøttet får en FIN helg Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #604 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har hatt en fin og fryktelig lat helg. Var hjemme alene, og har for det meste sittet i en stol eller sovet føler jeg. Trøtt Fredag fortalte jeg det til søstrene mine, de ble veldig glade - og veldig overraska -ettersom de ikke visste om prøvinga. Lørdag var jeg på fest og drakk Munkholm, det gikk fint. Hadde da alliert meg med søster som hjalp til med luringa. Har vært masse på kafe og spist i helga - har ikke råd - men det gjør ikke noe. Nå er jeg utrolig blakk - men det var jo bare å vente :-? Ellers kjente jeg fredag etter trening en smerte på høyre side i korsryggen - sånn iling - som ilte nedover beinet mitt og førte til at jeg halta :o Sånn kjente jeg noen ganger utover dagen, men nå er det borte igjen. Rart. Jeg er ennå ikke kvalm - men litt uvel noen ganger - spesielt når jeg er sulten - kjenner ikke forskjell på om jeg er sulten eller kvalm da... Jeg synes magen min har blitt litt hard å ta på liksom, ellers selvsagt ingen forandring der i gården. Alt for tidlig - men gleder meg skikkelig til jeg ser det selv. Nei, jeg dro jo tidlig på jobb for å jobbe... Takk for alle hyggelige hilsner. hanni (6 + 1) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. mars 2004 #605 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei Hanni! Så hyggelig å lese at du har fortalt søstre! Det må være fint å ha noen allierte... Jeg skjønner godt at du ikke kjenner forskjell på sult og kvalme. Det gjør ikke jeg heller, men som regel betyr det bare at jeg er utrolig sulten... Men så går det over igjen, og da glemmer jeg å spise! Håper DU ikke glemmer...og at du spiser godt! Og cafe-mat er ofte dyrt, men kjempegodt... *slurp* Ha en fin uke, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. mars 2004 #606 Del Skrevet 8. mars 2004 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #607 Del Skrevet 9. mars 2004 Lurer på om jeg begynner å bli kvalm Sleit lenge med å komme meg opp i dag, og jeg følte meg skikkelig uvel. Ikke direkte kvalm, men uggen. Det har jeg vært de siste tre kveldene også. Mulig jeg blir så trøtt at jeg føler meg dårlig. jaja.... Hyggelig med hilsner, Lillen og Capricorn. Tusen takk! Nå har jeg omsider kommet meg på jobb - da får jeg vel jobbe litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #608 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå er jeg 6 + 3 - det går fort mot uke 7, og det er jeg glad for. Det ser ut som om jeg må holde det hemmelig på jobb fram til uke 15-16. Klarer jeg det da? Synes (ja, faktisk) at magen allerede har vokst litt. Jeg er ganske tynn fra før da, så jeg har regna med at det blir forandringer for å si det sånn. Pappan min er fryktelig ivrig etter å kunne fortelle alle vennene sine at han skal bli bestefar, så det spørs hvor lenge han kan vente (han sliter faktisk mer enn meg ) Sleit litt med at jeg var uvel i dag også, og brukte lang tid på å lage maten jeg skulle spise. Nå er det nesten bare en uke til legetime. hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. mars 2004 #609 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er i uke 18 nå, og skulle kanskje klart å skjule det, med vide gensere og heftige bortforklaringer. Må du, så må du. Det er jo frekt hvis noen spør deg uten at du har tatt opp temaet selv. Du velger selv når graviditeten din skal bli samtalemne, synes nå jeg. Mine foreldre synes også det var verre enn oss å ikke kunne fortelle. Hyggelig med kommende besteforeldre som er så engasjerte, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. mars 2004 #610 Del Skrevet 10. mars 2004 Bare innom for å ønske en god dag! Så spennende tider det er for deg nå!! Må være rart å være gravid! Gleder meg sånn til det blir min tur! Lykke til med den kommende legetimen og alt som skal gjøres av undersøkelser da... Går nok bra! Ha en fin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #611 Del Skrevet 11. mars 2004 Skikkelig kvalm i dag tidlig, lukta middag fra i går på kjøkkenet, og det var fælt. Fikk i meg litt yoghurt. Da gikk det litt bedre. Huff. Jeg har funnet ut at det er dumt å sove på ettermiddagen, for da får jeg rett og slett ikke sove på kvelden. Må huske på det framover og aktivisere meg selv på kveldene. Kanskje jeg skal prøve å trene litt igjen snart? Har vært utrolig sløv i det siste. En uke til legetime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. mars 2004 #612 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare innom og sier hei... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mars 2004 #613 Del Skrevet 11. mars 2004 Syns det er LOV å være litt sløv i starten jeg.. Jeg spydde på gåtur fordi jeg syns det ble litt slitsomt Det er ikke så enkelt å opprettholde et normalt liv når hormonene går bananas.. Men om noen uker blir det sikkert bedre :enig_animasjon: Jeg er mye bedre nå og kan være litt sosial igjen. Det er kjekt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 12. mars 2004 #614 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei Hanni Er på en liten rundtur her inne for å ønske alle sammen en flott helg, og nå er turen kommet til deg Ha en riktig god helg !! Skal straks igang med for helga, kan ikke si at jeg gleder meg så veldig, men det må jo gjøres . Og det er jo ikke så lett å få gjort noe når man har en liten en som vil ha oppmerksomhet helst hele tida, og en 2,5 åring som er " høy" på druer. Tror vi har et sånt arvelig avhengighetsforhold her i heimen, jeg er avhengig av sjokolade :oops: og Emil av druer, sånne grønne uten stein. Aner ikke hvor mange kilo det går med i løpet av en uke, men det føles som om jeg handler druer HVER dag. Får vel trøste meg med at druer er billig for tiden, verre er det med sjokoladeforbruket mitt :oops: Jeg får si som Jon Eikemo: I morgon skal eg byrja eit nytt og betre liv............trur eg !! Jaja, jeg får vel sette igang her, hybelkaninene tar snart overtaket her Helge :klem2: fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. mars 2004 #615 Del Skrevet 12. mars 2004 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. mars 2004 #616 Del Skrevet 12. mars 2004 Ha en fin helg Håper du slipper å være så veldig kvalm da Klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. mars 2004 #617 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei! Håper formen din blir bedre, og at du slipper alt for mye kvalme. Har du fått skiftet lege forresten? Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #618 Del Skrevet 15. mars 2004 Å være uten nett hjemme er skikkelig kjipt! Men nå er jeg på jobb da. I dag var det ikke sjans på frokost. Og jeg var superglad for at jeg hadde smurt matpakke i går kveld - etter tips fra mamman. Ble kvalm av å åpne kjøleskapet for å hente den ut da... Har ikke kasta opp eller noe enda, men det blir ikke bedre og bedre hver dag som går akkurat. Jeg blir kvalm generelt en 3 timer etter jeg har spist - og det går bare over hvis jeg spiser - noe som ikke er så fryktelig enkelt. Men håper det går bedre etterhvert. Denne uka blir en veldig stresseuke - og sånn blir neste også. Det er litt dumt egentlig, men jeg får ikke gjort noe med det, dessverre. Torsdag sleit jeg skikkelig, for jeg blei fryktelig sliten på jobben og stressa så mye at jeg ikke rakk å spise hele dagen (ikke min skyld - det var bare ikke mulig). Dette resulterte i kraftig hodepine, så jeg var totalt ubrukelig resten av dagen. (Hadde antydninger til slik hodepine dagen før også) Ringte legen fredag og lurte på om jeg kunne gjøre noe med det. De sa at jeg ikke kunne ta smertestillende, men at jeg godt kunne få sjukemelding :o Jeg er sjokkert over hvor enkelt det var. Vil selvsagt ikke sykmelde meg, så da får jeg bare prøve å slappe litt mer av innimellom. Tror det kommer når jeg stresser. Jeg får prøve å jobbe litt nå. Har masse å gjøre. Tusen takk for hilsner, murmeldyret, capricorn, Kipa, Pludre, meta og Mayamor! Jeg har ikke bytta lege enda, Murmeldyret. Den egentlige legen min - som er OK - har jo bare permisjon et halvt år til eller noe, og da forsvinner jo vikarlegen igjen. Jeg tror jeg skal holde ut i stedet på å gamble på ny fastlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #619 Del Skrevet 15. mars 2004 Forresten - dersom det er noen erfarne og kloke sjeler innom: jeg får av og til en plutselig smerte nedafor korsryggen på høyre side som forplanter seg nedover hele beinet slik at jeg nesten må halte. Veldig vondt. det kommer når jeg går fort og mye. Er det noe skummelt. Mamman sa huffamei og sa at det minna om bekkenløsning. Har mamman rett? Må spørre legen på fredag. Vil ikke ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. mars 2004 #620 Del Skrevet 15. mars 2004 hanni skrev: Mamman sa huffamei og sa at det minna om bekkenløsning. Har mamman rett? Må spørre legen på fredag. Vil ikke ha det... Det kan høres ut som begynnende bekkenløsning. Ta det med ro og snakk med legen din!! Ha en fin uke Hanni!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg