bizzy Skrevet 20. februar 2004 #541 Skrevet 20. februar 2004 Åhh, såå spennende!!! Krysser fingrene for at gårsdagens spotting var festetegn!!!!! Det hadde vært utrolig artig om det var deres tur denne gangen God tur hjem!
hanni Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #542 Skrevet 21. februar 2004 Hmmm. fortsatt ikke noen mens. Ikke utslag på test. Får vente et par dager. Drikker bare litt rødvin på festen i kveld for sikkerhets skyld...
hanni Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #543 Skrevet 22. februar 2004 Vet dere hva eller? Jeg tror jammen det var hannis tur denne gangen... Svak skyggestrek i går (som jeg ikke turte å fortelle om), sterkere skyggestrek i dag. Og strek er strek, ikke sant ? *Hanni tygger folat*
Veronal Skrevet 22. februar 2004 #544 Skrevet 22. februar 2004 G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*!*!*! Kjempehyggelig!!
Kaktus Skrevet 22. februar 2004 #545 Skrevet 22. februar 2004 Så fantastisk! GRATULERER!!! Sånn går det når man tar seg en tur utenlands og nesten gir opp håpet!
~Capricorn~ Skrevet 22. februar 2004 #546 Skrevet 22. februar 2004 Gratulerer! Stor klem fra Capricorn
lillen Skrevet 22. februar 2004 #547 Skrevet 22. februar 2004 Er det mulig? GRATULERER!!!! Nå ble jeg glaaaad! :D Tror ikke jeg skal ha sex neste syklus. Virker som det er det som er det nye trikset FANTASTISK! Velkommen hjem!
hanni Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #548 Skrevet 22. februar 2004 Takk! Jeg tror vel egentlig ikke på det selv.... Jeg er også litt sånn, Lillen: Mildest talt sjokkert. Skal ta en ny test i morra tidlig for å være helt sikker før jeg ringer legen. Jeg har liksom hatt en følelse i magen siden fredag om at jeg kanskje var gravid. Veldig rart. Har ømme og litt større pupper enn vanlig, ellers ingen forskjell. Jeg prøver å ikke tenke så mye på dette her i tilfelle det går galt. Jeg synes nok det er litt for godt til å være sant, men jeg synes det er litt stas... Satt og smånippa til et rødvinsglass i hele går og hadde plutselig slutta å festrøyke Vakte nok noen mistanker, men samma det. Ingen spurte iallfall.
meta Skrevet 22. februar 2004 #549 Skrevet 22. februar 2004 Oi.. Dette var jo utrolig spennende!!!!!!!! Gratulerer! :-)
jolie Skrevet 22. februar 2004 #550 Skrevet 22. februar 2004 Oi! Så morsomt! Og velfortjent :D Gratulerer så mye med liten spire i magen - strek er strek
murmeldyret Skrevet 22. februar 2004 #551 Skrevet 22. februar 2004 :o :o :o Er det virkelig sant! Gratulerer så mye! Jeg er så glad på dine vegner!!! Det var bare en liten utredning som skulle til, så slappa du så godt av at egget festet seg Jippi!!! Stor klem fra Murmeldyret! :klem2:
hanni Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #552 Skrevet 23. februar 2004 Tusen takk Veronal, Kaktus, Capricorn, Lillen, Meta, Jolie og Murmeldyret! Jeg skjønner det virkelig ikke helt. Men tankene spinner rundt oppe i hodet mitt... Sier til meg selv at jeg må takle det hvis det går galt. (Tenker så mye på at mamman min hadde en SA før hun fikk meg - selv om sånt ikke har noe å si - jeg vet det) Tok en kontrolltest i dag tidlig. Krysset er helt tydelig, litt svakt - men jeg er helt klart gravid. Skal ringe legen etterpå - bare lurer på om jeg skal ringe doktor idiot som er fastlegen min eller Rødekors - der legen min har ferie. :klø: Hva skjer egentlig på en sånn første legetime? Jeg vil iallfall få greie på hva jeg skal ha i meg/ikke ha i meg av mat + hvordan jeg kan trene. Jeg har tenkt litt på hva jeg har gjort annerledes denne syklusen i forhold til andre - vet ikke om det har noe å si men: - Har ikke vært full (drukket rødvin og sånn, men vært forsiktig) - Har trent mindre hardt en vanlig - bare kondis, ikke apparater. Musklene mine svinner hen... :ekstra kul: - Har festrøyka MYE mindre enn vanlig (kanskje 5 røyk hele syklusen fordelt på tre kvelder rett før EL (åja - kanskje ikke så bra da ) - Fått pergotime i medisinskapet Jeg lurer veldig på det med trening. Hva jeg må unngå og sånn. Jeg har hørt at man ikke kan bruke apparater og ta sit ups.... Men er løping og sånt greit? Kan jeg trene aerobic? Nå høres jeg ut som en treningsnarkoman - det er ikke riktig altså, men jeg trener 2-3 ganger i uka, og det vil jeg gjerne fortsette med... Jeg håper jeg har starta en blå bølge her nå. Jeg håper at flere av dere andre følger etter.
bizzy Skrevet 23. februar 2004 #553 Skrevet 23. februar 2004 GRATULERER HANNI Dette var gode nyheter det!! Nå ble jeg kjempeglad altså!!! Også så morsomt at det klaffer for en av oss som har slitt litt, fikk en ordentlig god følelse av at du nå har startet en blå bølge for oss Ble helt surrete jeg nå
magnhild Skrevet 23. februar 2004 #554 Skrevet 23. februar 2004 Nå skjønner jeg ingenting!! Men GRATULERER!!!! Det er så morsomt at det har lykkes for dere!!! Håper på at en ny bølge har startet her nå. Og at den nesten bare tar med seg de som har slitt litt!! Det er bare rettferdig!!! så moro!!!
Eliza Skrevet 23. februar 2004 #555 Skrevet 23. februar 2004 TJOHOOO! Endelig din tur! GRATTIS HANNI! Jeg har nemlig fulgt med deg selv om det er lenge siden jeg har lagt igjen noen hilsen... Du kan trygt fortsette og trene det du har lyst til så lenge det ikke føles ubehagelig. Men jeg ville ha unngått mye hopping og for tung løfting (selv om legen min sa at det ikke innebar noen risiko å løfte tungt). Du skal ikke ta situps rett opp, men kan gjerne ta skrå situps. Ellers synes jeg bare du skal tygge folat, spise sunt og NYTE GRAVIDITETEN! Prøv å ikke bekymre deg for SA. Det er ikke arvelig, så selv om din mor hadde en, så er ikke risikoen for at du skal få en noe større. Det går nok helt fint! Husk at kun 15% av alle graviditeter ender i abort, så da er det faktisk 85% sjanse for at det skal gå bra!
Kipa Skrevet 23. februar 2004 #556 Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer så mye, dette var hyggelige nyheter!! masse lykke til, håper du får et topp svangerskap- med null plager!! Klem fra Kipa
havsulen Skrevet 23. februar 2004 #557 Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer, Hanni! Alltid hyggelig når noen lykkes, men spesielt når det skjer for noen som har slitt og vært lei seg og bekymret. Så fantastisk! Håper du får et flott svangerskap. Nyyyyyt tiden! Jeg er plutselig i 2. trimester, enda jeg synes jeg testet positivt nettopp...
hanni Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #558 Skrevet 23. februar 2004 Så koselig med hilsner Magnhild, Eliza, Bizzy, Kipa og Havsulen!!! Så søt du er som blir surrete, Bizzy. Nå er det din tur!!! Jeg har fri denne uka, og får virkelig nok tid til å tenke over dette her Ringte legen i stad. Har fått time om 3 uker (må be meg fri fra jobb enda en gang ) Ellers skal jeg nok greie meg. Hun som jeg snakka med på legekontoret sa det samme som deg, Eliza: at jeg skulle fortsette å trene, spesielt ettersom kroppen min var vant til det. Jeg tror jeg kommer til å sykle og steppe mest - kondistrening, og så lar jeg apparatene være. Kanskje trene noe aerobic. Har snakka med mamman etter testen, har vært flink å ikke si det. Skal besøke mamman og pappan fredag - og må nok forklare hvorfor jeg ikke vil ha rødvin allerede da. Skal besøke svigerforeldre i helga også, så regner med at nyheten fortelles der også... Det blir hyggelig. Nå skal jeg ta meg en tur til byen og gjøre litt hyggelige ting for meg selv. Gå på kaffebar, kjøpe meg en genser - sånne småting. I ettermiddag skal vi ha venner på middag. Det blir koselig. Nei nå går jeg meg en tur.
bizzy Skrevet 23. februar 2004 #559 Skrevet 23. februar 2004 Så deilig med en uke fri da! Høres innmari fint ut å bare slappe av å kose seg med den lille hemmeligheten Kos deg i dag, og skjemm deg selv ordentlig bort, kanskje du kunne fått to gensere Imponert over at du ikke fortalte mamman med en gang, men de får kanskje vite når du kommer på besøk? For en utrolig koselig nyhet å komme med
Lilletrollet Skrevet 23. februar 2004 #560 Skrevet 23. februar 2004 Hei hei hei.......har ikke vært våken jeg altså.....har ikke fått med meg dette. Stor klem fra Lilletrollet
Fremhevede innlegg