Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Takk for hilsner, lilletrollet, magnhild og lillen. Det er dag 9 i dag, og EL er på vei - dvs - EL neste helg. Synd vi har bare en eller to sjanser denne syklusen (syltynne sjanser), men nå er det ikke lenge til tirsdag. Hadde jenter på besøk fredag, og drakk nok en del vin. Og jeg tenkte da jeg la meg at jeg nok kom til å være uggen lørdag, men så fyllesjuk har jeg aldri vært!!! Forferdelig lørdag. Fikk ikke gjort noenting, bortsett fra å besøke mamman og pappan på kvelden og drikke farris der. Søstrene mine trodde nok jeg var gravid - selv om jeg sa jeg var fryktelig fyllesjuk. Samma det. I dag føler jeg meg litt sånn dagenderpådagenderpå - litt sliten liksom. Men nå skal jeg jobbe litt og så skal jeg trene - og gleder meg til mannen kommer hjem! (Det som var litt pussig var at mannen var blitt like dårlig som meg i går, selv om han ikke kunne fatte det - jeg tror vi har hatt noe virus eller noe. Veldig ulikt oss begge.)

jaja. Skal prøve å skrive litt i noen av dagbøkene her i dag - har ikke gjort det¨på lenge. Er lei for det, men har fortsatt litt lite overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt forståelig at du ikke reser rundt her inne når du har lite overskudd! :trøste:

Kan hende du har mini-virus du også, så syk som du ble!? :-?

Har dere tid til noen natte-dater denne uken? Da kan det jo klaffe likevel da!? Eller ser dere hverandre ikke i det hele tatt? Sædceller kan jo leve i noen døgn...

Ønsker deg en god dagenderpådagenderpå! :)

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: hehe - det er nemlig slik at vi ikke får lov til noe før etter undersøkelsen tirsdag. Regner med at jeg kanskje har litt smerter tirsdag og ikke orker. Da er onsdag eneste mulighet - for vi ses ikke fra torsdag morgen til søndag kveld - og søndag er dagen etter EL. Men nå har jeg visst dette i over en uke, så jeg er mentalt forberedt. Dessuten regner jeg med at det blir pergotime eller no sånt snart på meg - hvis ikke egglederne er tette da, noe jeg egentlig ikke tror. Har vært flink og jobba en del nå, men har masse igjen. To timer til mannen kommer hjem :hjerter:

Gleder meg, skal lage søndagspizza til i kveld. og så skal jeg prate med mannen om no viktig no. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de proffe folkene snakket om pergotime? :P

Hva er det egentlig?

Er det ikke for å få igang eggløsning da?

Onsdag passer da vel helt fint det!

Men greit å være forberedt på at det kun blir EN dose... :blunke:

Tror du du får vite noe allerede tirsdag?

Jeg beklager at jeg spør og graver nå,

men det er jo så spennende! :P

Og hva skal dere snakke om under pizza-spisingen

om jeg tør spørre? :o :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare veldig kort: Nei, Lillen, de har ikke snakka om pergotime egentlig, men jo litt... dersom de ikke finner noe galt, skal de visst sette meg på hormonkur for å stimulere EL (selv om jeg har dette, så effekten var visst litt diskutabel) - og jeg regner med at det er pergotime som jeg har hørt så mye om. De ser visst det meste tirsdag ja. Så jeg får vite med en gang - og så er det kanskje laprascopi neste? Aner ikke egentlig hva som skjer da... Det jeg snakka om mannen med er en sånn PM-ting. Kan ikke skrive her. det var imidlertid ikke så veldig :hjerte: heller litt :forvirra: så jeg har ikke sovet så mye i natt... jaja, beklager å ikke kunne stille nysgjerrigheten deres her Lillen og Murmel. Må jobbenå....go mandag til alle som besøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Dere altså...

Må jobbe veldig mye mandag -onsdag denne uka, så det blir ikke mye tid akkurat. Men vi skal jo forsøke.. Sliten nå, men lenge igjen av dagen. Må snart rive meg løs herfra og dra hjem og jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

En kjappis har da vel alle tid til vel... :wink:

Fortell - fortell...

Her er vi ikke nysgjerrige nei... :lol:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanni!

Går det bra med deg?

Håper undersøkesen i dag ikke var så altfor ubehagelig og at alt ser bra ut!!!

Tenker på dere!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen dere. Undersøkelse er overstått. Det gjorde bare litt vondt. Men resultatet var ikke så bra :( Den høyre egglederen er tett - og da hjelper det jo lite om jeg hadde eggløsning i høyre eggleder sist, det er jo ikke no vits. Den venstre er riktignok helt fin. Men jeg lurer på hva som skjer nå. Det var liksom bare fakta. Røntgenlegen visste ikke hva som kunne eller burde gjøres. Jeg vet jeg skal være glad for at en eggl funker, men jeg er lei meg likevel. Kanskje jeg aldri har eggløsning i venstre eggleder som faktisk funker? Prøver å lese litt på snartgravid og se om jeg finner ut noe der. hvis det er noen som veit noe om dette, er jeg svært takknemlig for svar.... Trist hanni :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Hanni.. Har ikke så masse å si, men vil bare sende deg en stor klem.. Dette var leit! Håper virkelig at det ordner seg for deg allikevel til slutt.

Meta :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanni!

Ikke hyggelig å lese at de fant en tett eggleder, men nå får du vel henvisning videre til laparaskopi hvor de kan åpne tette eggledere, legger ved en link til en artikkel om temaet på Barn i magen sidene;

Lykke til vennen! Og fortsett prøvingen!!!! Det er jo ganske så sansynlig at du har el på høyre og venstre side annenhver gang!

Stoor klem fra meg :klem2: :klem: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste:

...men: Heia Hanni og venstre-egget!! :hoppe:

Er det ikke en stor sannsynlighet for at det løsner et venstre-egg til helgen!? Håper du ikke har smerter idag, og at dere kan kose dere litt ikveld...siden dere ser lite til hverandre for tiden! :blunke:

+ Jeg synes du er litt negativ nå! :riste:

Det er den høyre egglederen som er tett!

Det er ingen vits i tenke stygge tanker om den venstre! :fy:

Det Bizzy skriver virker jo veldig positivt! :Nikke:

det vil si at du ikke behøver å leve med en tett eggleder... :P

Ha en fin og produktiv dag, vennen! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lillen og bizzy. Dere er veldig søte. Jeg har det ganske bra altså, men jeg ble litt sjokkert over at det faktisk var noe i veien. :roll:

Jeg er likevel ganske spent på hva som skjer nå.... I følge Pernille som er ekspert på snart gravid, så er det visst ikke gitt at el kommer annenhver gang på høyre og venstre side... nei, jeg tror nok det blir laprascopi på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er litt av et sjokk å får høre at noe faktisk er feil! Gruegleder meg til våre resultater foreligger (mine er nok allerede klare, men jeg er så feig så feig :roll: ).

Men lov meg at du fokuserer på det positive da! Det ER bare halvparten som er tett, den andre halvdelen fungerer perfekt! :D Og det er nok til tenner i tapeten og hæler i taket det!

Ikke gi opp! Ikke mist håpet! Og siden du nå ikke aner om EL kommer eller ikke framover, så er det jo en perfekt anledning til å bare glemme alt som heter sykluser og i alle fall ikke stresse bort en eggfesting :blunke:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å lese at de fant noe galt - men det positive er jo at du nå vet HVA som er grunnen, og som bizzy sier, få åpnet den egglederen som er tett. Og hvem vet - det kan jo hende det kommer et super-venstreegg i mellomtiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...