Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Kan tenke meg det var godt å svi av 4000,- Godt å ha en reise å se frem til da :wink:

Høres ut som det går bedre med deg, og det er bra!

Sjønner godt det er litt surt å gå glipp av en måned med prøving. Men kanskje det er akkurat det du trenger for å slappe av mer :-? . Gynekologen min sa at mange blir gravide når de begynner med utredning, evt med en gang de er ferdig utredet (ikke jeg da, men...)

Satser på at dere er en av de!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det, Murmeldyret. I dag har jeg det ikke noe særlig bra. Litt usikker på hvorfor, men jeg gruer meg liksom til ny uke. Har lyst til å hoppe over hele uka. Mannen reiser på tur fra fredag til søndag. Heldigvis skal jeg være sammen med mamman og pappan på lørdag og med venninner fredag, men jeg gruer meg likevel. Egentlig gruer jeg meg litt til de neste ukene - de blir veldig travle - blant annet reise med jobben, men alt går jo :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ha så sinnsykt vondt i magen? :o Jeg må ha spist noe jeg ikke tåler. Dette er ikke menssmerter. Så vondt at jeg nesten spyr. Jeg kan gå fra jobben halv to - tror jeg må hjem da og legge meg på sofaen. Ikke bra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD BEDRING, Hanni!

Det der hørtes ikke noe særlig ut.

Kan det være stress-relatert?

Du har jo ikke hatt det så bra,

men tantebesøk og sånt! :cry:

Håper en ettermiddag på sofaen gjør deg godt!

:trøste:

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænkju, Lillen.

Litt bedre nå, har ligget på sofaen i 4 timer i strekk, sett møkktv og sovet litt. Mannen kom hjem og laget kjøttkakemiddag, det var fint. Jeg er slapp, det er mannen også, så vi kan ha fått i oss noe kanskje. Burde ha jobba i kveld, jeg skal tenke på om jeg skal gjøre det. Hvis ikke jeg gjør det i kveld, flytter jeg jo bare jobben til seinere i uka :roll:

Jeg har helt forferdelig med kviser for tida - blitt verre i løpet av de siste månedene - sånne store som gjør dritvondt. Jeg trodde jeg hadde en muskelknute på ryggen i går, men det var en monsterkvise. Skal bestille time til hudlege. Hadde aldri kviser da jeg var tenåring, men når jeg nærmer meg 30, da skal de liksom innfinne seg. Forbaska dårlig gjort :evil: Sikkert stress og usunn mat, men likevel. Jeg vil behandle med sterk medisin som etser dem bort i en fei!

Jeg lurer på om de tar gravitest på sykehuset før røntgen for å være helt sikre på at jeg ikke er gravid.... Jeg tror forresten jeg skal prøve å finne mer info om undersøkelsen. Har også bare hørt om innvendig UL, blodprøver (dette er jeg da ferdig med) og laprascopi. Laprascopi har ikke legen sagt noe om. Men hvis det er med røntgen man finner ut om egglederne er tette, hvorfor er ikke den undersøkelsen da mer vanlig. hmmm. jeg må søke litt på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Til dem med svake et eller annet:

Hopp over mitt innlegg... :oops:

Da vi begyndte som prøvere (for leeeenge siden)...

endte jeg opp som en hormonbombe... :-?

Fikk bl.a en liten kvise på innsiden av låret.

Den vokste seg DIGER og ble målt til 16 cm i diameter... :o

Jeg hadde over 40 i feber, flammerød rundt hele "herligheten",

hadde problemer med å gå og ble skikkelig syk...

Måtte inn på legevakten og skjære i den.

Festlig:

Lege + sykepleier og 3 andre som skulle se "vidunderet..."

Der lå jeg uten truse (a la reklamen for Dr. Greves intimvask...) :flau:

Festlig... :roll:

Lykke til med prøvingen...

Krysser alt vi har for deg... :kyss:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o :o :o :o WHAT!!!???

16cm!!! Går det an? Men du, Mayamor. Fikk du vite om dette hadde sammenheng med prøving eller om det var tilfeldig? Blir man hormonbombe før man blir gravid da? Denne må jeg gruble litt på. Har iallfall bestilt time til dyr hudlege (mannen skulle betale, han vil ha kvisefri kone :roll: ) Må nok jobbe for å få time på en fridagfredag, tør ikke be om mer jobbfri nå uten å si no. Og jeg KAN ikke si noe ettersom jeg går i vikariat - da graver jeg min egen grav :roll: Ærlige hanni sliter litt der, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jolie. Pressa meg på trening i ettermiddag, trene gikk greit, men sovna på sofaen etterpå. Til tross for to kaffekopper. Skulle tru jeg var gravid... men det er jeg jo ikke, heldigvis holder den forbanna mensen på å forlate meg. Til gjengjeld har jeg sikkert fått den der fuglesykdommen alle snakker om:roll: Hypokonder? Neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og furter litt. Har masse å gjøre, men er svært ineffektiv. Er i mye bedre form i dag, men det har vært en litt dårlig dag. Gleder meg til å komme hjem og kanskje rekke å se siste episode av Nikolai og Julie i kveld. I morra skal jeg treffe venninne på kafe. Det blir veldig hyggelig - og så reiser mannen på jobbtur fredag :cry: Det er ikke så hyggelig for meg, men gøy for han som skal stå på ski og alt. Jeg er glad det snart er helg og at det snart er tirsdag, så jeg får tatt den undersøkelsen. Skal til hudlege på fridagfredag, mannen spanderer som sagt - alt for å få en pen kone :wink: Men han mener at det ikke er kviser jeg har på ryggen, men utslett, så det kan vel være greit å undersøke.

Nei, jeg måmå jobbe litt. Men lurte på om jeg skulle ha en date med sjokoladeautomaten på jobb først :sjarmor: Jeg tror det.... Appelsinen jeg spiste var så forbaska kjedelig, og sjokkis er så moro :kul:

Dessuten trente jeg i går (har lagt på meg etter jul, men mannen synes det er bare bra, så da så. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanni! :D

Sjokolade-dater er veldig veldig gode. De hjelper t.o.m på humøret, ihvertfall midlertidig :ler:

Skulle nå egentlig bare innom en tur for å sjekke formen din :wink:

Nedtelling til tirdag skjønner jeg...

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og hilser på!!

Spennende med undersøkelsen på tirsdag. Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med dere!

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, var daten med sjokoladeautomaten på jobben bra :blunke:

Har hatt date med sjokoladekjeksen jeg :oops: Fint å styrke seg på når man er lei og trist :lol: også toppe det hele med en kopp kakao! Også jeg som har vært så sunn og gått litt lange turer hver dag og spist sunt denne uken.... Var kanskje på tide med litt reparering da :ler:

Du får prøve å kose deg i helgen selv om mannen skal på jobbtur, kan jo være et godt tidspunkt til å gjøre noe bare for deg selv!!

Lykke til med undersøkelsen på tirsdag :tommelsmil:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Glemte jo å si at jeg gikk på pergotime...

Det var pga den jeg hadde masse ekstra hormoner i kroppen...

Lykke til på tirsdag...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til doktor kvisekiller i morra. Håper han får bukt med det der. Og så er det ikke lenge til tirsdag. Håper jeg får hormoner selv om de kanskje ikke finner noe. Egentlig hørtes det sånn ut på Fertilitetssenteret på Omnia.

Jeg er ikke noe flink til å skrive i dagbøker for tida, har ikke helt overskudd til det. Mye som påvirker meg på privatfronten for tida - familie, jobb og venner - litt for personlige ting til å skrive om her. Men etter forholdene har jeg det bra. Takk for hyggelige hilsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: 5 minutter hos en hudlege for å få vite at jeg har kviser, og resept på en teit salve (jeg kan jo ikke ta noe tabletter i forhold til et evt svangerskap). Dette kosta 600 kroner - mer enn 100 kroner minuttet - 50 kroner for å ta av seg jakka sette seg i en stol :o

Da jeg sa at jeg kanskje skulle begynne med hormoner pga utredning ovs, lo han og sa at da fikk jeg mer kviser. "Plager det deg"? GRRRR... Mannen betaler denne moroa - men likevel. Bortkasta tid og penger.

Ellers er freidagfredagen bra. Har trent på Sats, vaska hus og nå skal jeg spise litt og så MÅ jeg prøve å jobbe et par timer før jeg får venninner på besøk. Mannen dro akkurat på jobbtur for helga. Gleder meg til å være aleine hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan sveisan!

Kanskje vi kan ta en prat på msn i helga en gang? :D

Det er fint med en alene-helg sikkert... da får du slappet ordentlig av!

Ikke no særlig med en lege som ler av kviser,

må jeg si! :roll: Håper kremen virker...

Husk: noen får fin hud av å bli gravid også! :P

Og hve bryr seg egentlig; så lenge det popper ut

en elsket baby! :hjerte:

Synes det er på tide at tanta finner seg en annen leir...

Pleier du å ha mensen så lenge?? :-?

GOD HELG!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG VENNEN!!! :kyss:

Håper du får kost deg

skikkelig og slappet godt av

slik at du er klar for ny uke!!

Klem Magnhild

:blomst_opp:

Lenke til kommentar