lillen Skrevet 22. januar 2004 #441 Del Skrevet 22. januar 2004 ÆSJ! :trøste: Vi er nok i samme båt... Men vi får fortsette å håpe, og bli utredet. Det kommer til å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. januar 2004 #442 Del Skrevet 22. januar 2004 Så dumt, Hanni! Må være vanskelig å jobbe så lenge i dag, ja! Ingen mulighet for å slippe unna? Ta så godt vare på deg selv som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #443 Del Skrevet 22. januar 2004 Takk for trøst. Ingen mulighet, nei, Havsulen. Hadde det vært det, hadde jeg utnytta den. Helt klart nå at dag 1 blir i morgen, så da ringer jeg sykehuset. Ganske trist og fryktelig skuffa hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 22. januar 2004 #444 Del Skrevet 22. januar 2004 Fysj, så dumt Hanni. Er du 100% sikker på tante i anmars altså? :-? Trøsteklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. januar 2004 #445 Del Skrevet 22. januar 2004 Kjenner følelsen når man bare at Tanta er i anmarsj. Er alltid like nedtur. Trøsteklem fra Capricorn :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 22. januar 2004 #446 Del Skrevet 22. januar 2004 :trøste: Sender deg noen gode klemmer,ikke noe kjekt dette. Tenker på deg! Store klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. januar 2004 #447 Del Skrevet 22. januar 2004 Stoooor trøsteklem Hanni :trøste: Har jo en viss ide om hvordan du har det, og har vondt av deg nå!! Håper du kommer inn på sykehuset fort, og at det blir litt ekstra fart på hjelpen!! Krysser fingrene for dere Og det er bare å ta kontakt i min dagbok eller på pm dersom du ønsker å snakke eller skrive med noen! Glad i deg hannivennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #448 Del Skrevet 22. januar 2004 Takk for klemmer og hilsner. Har lyst til å gråte masse hele tida nå, dette var en stor nedtur - litt på grunn av ting jeg ikke kan skrive her. Er fortsatt på jobb, men er alene her nå, så jeg tenkte å surfe litt på nettet. Jeg får bruke i dag til å komme over det, og i morgen til å prøve å være positiv igjen (Ja, særlig...) Gjett om jeg skal monstershoppe i helga og powertrene og drikke masse rødvin - på TRASS! Tegnene til mens har blitt tydeligere og tydeligere i løpet av dagen. Må vel ringe mamman, som dessverre er litt for oppdatert på syklusen akkurat nå. Orker ikke at de går og håper kanskjekanskje... Men jeg kan ikke ringe fra jobb, for da griner jeg bare her - og det går jo ikke. Vanskelig dag dette, jenter. Bra jeg har nettvenner som dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. januar 2004 #449 Del Skrevet 23. januar 2004 Super-Kjempe-trøste-klem Nå må du skjemme deg selv ordentlig bort! Gjør ting du liker og som ellers gjør deg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #450 Del Skrevet 23. januar 2004 Litt travelt nå, men ville bare oppdatere. Ringte Rikshospitalet. Har fått time tirsdag 3.februar. De godtok merkelignok at jeg sa at dag 1 er i morgen - jeg VET jo det. Det er en litt omfattende røntgen der jeg får kateter opp i egglederne (det må da gjøre veldig vondt...). Og så må jeg ta Ibux på forhånd (jada, men legen sa at jeg måtte det - det er bare 2 tabletter) pga infeksjonsfare. Må ta fri fra jobben resten av den dagen også. Lurer på hva jeg skal si på jobben når jeg igjen må ha fri for å gå til legen Nå må jeg jobbe - men oppi all skuffelsen er jeg glad for å ha fått time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. januar 2004 #451 Del Skrevet 23. januar 2004 Å så spennende da, også så fort!!!!!!! Håper det ikke er så ubehagelig som det hørtes ut for!!! Får ta med deg mannen så du kan skvise hånden hans dersom det blir ille, er jo greit at han får trent seg litt før dere plutselig er midt i en fødsel :blunke: Du kan jo si til jobben at du fikk henvisning til en spesialist av noe slag, og har fått time da og da! Det pleier å fungere greit! Jeg har diktet opp en historie om at jeg har mye magesmerter og har vært hos legen for videre sjekk av dette, og at jeg har fått rekvisisjon til videre utredning på kvinneklinikken :blunke: Er jo nesten riktig Har kvinnelig sjef som er meget interessert i hvem, hva, hvor så da er det den enkleste måten å gjøre det på. Slipper spekulasjoner og forklaringsproblemer! Foreløpig i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 23. januar 2004 #452 Del Skrevet 23. januar 2004 Så bra at det gikk fort å få time, nå trengte du en oppmuntring! Jeg skulle ønske du kunne dele fortvilelsen med mannen. Det med at han synes du overreagerer, kan det være en reaksjon på at du er lei deg for noe han ikke kan gjøre noe med? At han føler seg maktesløs fordi han ikke kan hjelpe deg? Mange menn som er sånn, i hvert fall, de liker best å føle at de har kontroll. Bare lurer. Håper du har noen å snakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. januar 2004 #453 Del Skrevet 23. januar 2004 God helg Hanni!! Håper dere klarer å kose dere masse!! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. januar 2004 #454 Del Skrevet 23. januar 2004 Kjære Hanni! :trøste: Vet akkurat hvor vondt du har det nå. Bare gråt og få det ut. Man trenger det iblandt også. Det går jo litt bedre igjen om noen dager :-? . Kjempebra at du har fått time så raskt! Jeg vet desverre ikke så mye om akkurat den undersøkelsen. Stooor klem fra Murmeldyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2004 #455 Del Skrevet 24. januar 2004 :klem2: Håper dere får koooost dere litt i helgen !? Tenker på deg ! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2004 #456 Del Skrevet 24. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #457 Del Skrevet 24. januar 2004 kost og kost.... Takk for søte hilsner Murmeldyret, jinx, bizzy og havsulen. Pga den undersøkelsen kan man visst ikke risikere at jeg er gravid, derfor kan vi ikke gjøre noe tull før etter undersøkelsen... Det er 1 og en halv uke til. Denne syklusen som begynte i går eller i dag regner jeg derfor som sjanseløs ettersom jeg to dager etter undersøkelsen (og dagen før EL) reiser på seminar med jobben. Når jeg kommer hjem dagen etter er mannen på guttetur- så det var det. Men nå vet jeg det på forhånd. Har det etter forholdene bra. Har monstershoppa i dag og bestilte impulstur til Berlin i går til mannen og meg. (Tur i mai). Svidd av 4000 jeg absolutt ikke hadde i løpet av et døgn. Det var HERLIG!!!! Nå er jeg blakk som ei rotte i 3 uker - men det var verdt det! Fikk pakke fra hennes og mauritz i går også - noe litt rart, men noe som var OK. Nå skal jeg snart på fest. Hjelper venninna mi litt som skal ha festen med å bake rundstykker og sånn. I går vaska jeg huset og kjøpte friske blomster, og så lagde jeg god mat og vi drakk bryllupsrødvinen vår til. Siste helga mannen og jeg har sammen på 3 uker nå, men det er OK. Nå skal jeg legge meg i badekaret og gjøre meg pen til i kveld. Håper jeg greier det. (Vet det er mye gravide damer på festen, jeg er iallfall tynnere enn dem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2004 #458 Del Skrevet 24. januar 2004 Så spennende med undersøkelsen da!! Dette blir bra! Det blir spennende å høre! Håper du hadde det hyggelig på fest! Det er deilig å kunne gå ut å tenke på andre ting!!! Store klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 25. januar 2004 Takk for hilsen Lilletrollet. Bra fest, litt for gøy i følge formen i dag. Men det gjør ingenting. Denne søndagen blir ganske sløv føler jeg på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. januar 2004 #460 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei Hanni! Ville bare stikke innom og si hei! Lykke til videre med prøving i neste periode.. Håper det klaffer for dere snart! :klem2: fra en med-prøver :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg