Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2004 #421 Del Skrevet 18. januar 2004 Krysser fingrene for deg... xxxxxxxxxxxxxxx Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #422 Del Skrevet 18. januar 2004 Lærer stadig noe nytt av deg, Lillen, og av deg, murmeldyret :D Jeg har ikke kjent noenting noen steder ER litt pessimistisk nå. Ble ikke slalom, men en del vin - bare sunt håper jeg Takk for F'en, Bizzy. Du er et gull. Og takk for X'ene, Mayamor - du er også et gull :D Har altså hatt det ganske bra på hyttetur, men tenker mye på neste helg og evt. testing. Jeg gruer meg. Jeg kan forresten ringe sykehuset fredag allerede, for hvis lørdag blir dag 1, så merker jeg jo det fredag. Litt pessimistisk hanni som ikke føler seg noe rar noe sted, men som fryktelig gjerne vil at egget skal ha festa seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. januar 2004 #423 Del Skrevet 18. januar 2004 Heisann Hanni! :D Veldig bra tegn at du ikke kjenner noen tegn eller symptomer. Det var sånn jeg hadde det da jeg ble gravid Derfor tror jeg jo egentlig at det vil bli sånn denne gangen også. Når jeg kjenner denne dumme mensmurringen, så vet jeg egentlig at det er lite håp. Men såre brystvorter skal være et sikkerstikk, så fremt du ikke bruker å ha det da. Jeg hadde ikke det engang, men mange av mine venninner hadde det som eneste graviditets symptom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #424 Del Skrevet 18. januar 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. januar 2004 #425 Del Skrevet 18. januar 2004 Oi, oi, oi, oi så spennende da!!! :o Og så ei hel uke igjen å vente da... Krysser alt jeg har av lemmer for at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #426 Del Skrevet 18. januar 2004 Takk for kryssing. Jeg finner det jo ut fredag, murmeldyr - for det er da jeg evt får menstegn som alltid er rimelig sikre - 5 dager å vente bare. Evt test på lørdag, for da skal jeg på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. januar 2004 #427 Del Skrevet 19. januar 2004 Sånn, da har du fått oppdateringen din :blunke: og venter på oppdatering her jeg da Også krysser jeg selvfølgelig det jeg kan og håper på superblått kryss på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. januar 2004 #428 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er spennende... Pleier du ikke å ha noe såre brystvorter? 8) 4 dager til du får svaret... Vet du hvilken dag du hadde el på, eller var det bare "en gang den uka"? Tror egentlig det er ganske vanlig å ikke ha tegn før ikm. det kan man jo tenke seg selv; det er jo såvidt hormonene har begynt å øke! Krysser alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #429 Del Skrevet 20. januar 2004 Lillen - har hatt EL lørdager tidligere (jmf positive tester fredager), derfor regner jeg med at det var forrige lørdag. Stemte bra med tegn ellers. Bizzy - her kommer oppdateringa: Jobb hele dagen i går, kjedelig mandag :blunke: Ingen nye tegn i det hele tatt. Bare mageproblemer, men det er ikke så uvanlig uka før mens for meg - faktisk vanlig. Grrruuuusomt sinna i dag tidlig. Men måtte le da jeg fyrte meg opp overfor mannen for at han kom borti meg omtrent. (Han tråkka på sekken min, og jeg ropte fornærma "Kutt ut, du a!" - skikkelig barnslig - han gjorde det jo ikke med vilje akkurat) Ja - lite nytt fra hanni som snaaaaart skal starte arbeidsdagen - men det var så mange morgenfugler her inne på KG som skrev innlegg nå, at jeg har problemer med å komme i gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2004 #430 Del Skrevet 20. januar 2004 Bare innom å heier litt jeg!!!! heia heia heia heia heia heia heia heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #431 Del Skrevet 20. januar 2004 Takk Bizzy. Hjemme alene i kveld. Sliten og trøtt. Har sett masse dritt på tv nå og spist masse tullemat. Har vondt i en jeksel - hmmmm håper det ikke er noe galt. Vet jeg får tannlegeinnkalling snart, ikke så glad i å gå til tannlegen... Sitter med litt dårlig samvittighet for at jeg burde ha jobba i kveld. Og så litt dårlig samvittighet for lite overbærenhet på jobben i dag (PMS ja ) Har bare lyst til å ligge mere på sofaen, jeg... kanskje jeg skal sove litt? Jeg gruer meg til slutten av uka. Kommer til å bli fryktelig skuffa denne gangen, det føler jeg på meg - og jeg vet ikke om mannen fikser en sånn skuffelse (dvs reaksjon fra meg) nå. Jeg skriver nok litt her inne ja... Bestilte forresten klær fra HM for over en uke siden, og de sa det skulle ta en uke. Jeg er så utålmodig etter de lekre sommertoppene jeg har bestilt (Jeg som er blåfrossen og går med tre lag med fornuftige og ikke pene klær om vinteren ) Nei, nå skal jeg ta en leserunde. Er ikke så flink til å skrive overalt, men jeg leser hos mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. januar 2004 #432 Del Skrevet 20. januar 2004 Hormonelle humørsvingninger Tretthet Vondt i tennene I tillegg til såre brystvorter... Tja, det kan jo høres ut som en diagnose GRAVIDITET! Jeg vet godt at fallhøyden er stor. Å få mensen nå vil være en fryktelig nedtur. I know, I know :-? Men det er jo litt gøy å ta helt av også da Spennende!!! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 21. januar 2004 #433 Del Skrevet 21. januar 2004 Spennende! Krysser fingrene for at det er fullklaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 21. januar 2004 #434 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei Hanni, nå må du ikke være pessimistisk! :D Jeg vet det er mange som føler det på kroppen når de er blitt gravid (søstra mi sa foreks. at det var en følelse som ikke var til å ta feil av), men jeg tror nesten de fleste ikke kjenner noe spesielt. Da jeg ble gravid var kroppen min dørgende stille. Ikke et vondt noe sted, ikke no strekking, ingen ømhet i pupper...ingenting. Jeg har aldri følt meg så lite gravid som den måneden, for å si det sånn. Men likevel: det blå krysset var ikke noe å ta feil av! Krysser fingre for deg på fredag jeg... SPENNENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #435 Del Skrevet 21. januar 2004 takk la Flaca, Murmeldyret og Kaktus. Jeg håper jo veldig da. Litt mensmurring har jeg kjenner jeg.. :evil: Men det kan jo være bra også. Skal prøve å ikke bli så skuffa fredag, men jeg vet at jeg blir det. Blir ingen fridagfredag heller. Har tatt på meg ekstra jobb - kanskje ikke helt lurt... (Finner vanligvis ut i lunsjen ca 12 fredager) Rolig dag på jobb i dag. Kino i kveld med god venninne. Gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. januar 2004 #436 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette er spennende Hanni!!!!!!! Jeg håper du er den som starter "vinnerrekka" i HJuBeL planen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. januar 2004 #437 Del Skrevet 21. januar 2004 Angrer på at jeg fant opp det ordet... L er jo sist! Kos deg ikveld, Hanni! Slapp av... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #438 Del Skrevet 22. januar 2004 sikre menstegn (heeelt sikre - orker ikke å gå i detalj) Veldig nedfor akkurat nå. Skal være på jobb fra nå til klokka 21 i dag - gruer meg skikkelig. Orker ikke å skrive mer akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 22. januar 2004 #439 Del Skrevet 22. januar 2004 :trøste: Har ikke tid til å skrive så mye nå, men ville bare gi deg en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. januar 2004 #440 Del Skrevet 22. januar 2004 Å nei Dumme tanta Sender masse klemmer til deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg