hanni Skrevet 4. august 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg er visst ikke helt på nett med dette med lutealfaser og sånn.... men takk for info, Jolie. Dag 23? Av 41? Tror EL er like rundt hjørnet. Typisk om det er i helga da mannen og jeg skal drikkes ut - tror vi da... - er bare en helg igjen før bryllupet så... Hadde vært moro å teste positivt like etter bryllupet da. Snakk om god timing i så fall Men, vi tar det som det kommer foreløpig Nå skal vi prøve å slappe av noen dager. jeg må skrive tale. og så har jeg bursdag på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. august 2003 #22 Del Skrevet 5. august 2003 HAr du også bursdag på torsdag?? DEN fine dagen du har da!!! :D Ellers så må jeg jo bare gratulere med ny leilighet. Sant det er deilig!!! Også bryllup da! Åhhh tenk om det ikke var nesten et og et halvt år til jeg skulle gifte meg. MEN; tror jeg ville vært litt stresset da. Bare med tanke på alt det jeg må tenke på nå, gjør meg helt svimmel. Oghvis jeg skulle ha arrangert bryllup også, tror jeg at mannen hadde dratt fra meg ganske fort... Men uansett; lykkelykke til med alt dere skal igjennom nå da, så satser vi på to blå eller blått kryss noen uker etter bryllupet!! Mange klemser Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. august 2003 #23 Del Skrevet 7. august 2003 GRATULERER MED DAGEN! Håper du får en fiiiin dag!!! Mange klemmer fra Magnhild 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. august 2003 #24 Del Skrevet 7. august 2003 En bursdagsjente til blandt jentene "våre" i dag? GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2003 #25 Del Skrevet 7. august 2003 GRATULERER MED DAGEN!!! Flytting er noe skikkelig pes, det eneste som er verre er å pusse opp. Vi har også holdt på med den slags siden midten av juni - helt forferdelig. Men nå begynner vi også å se slutten på det. Så jeg føler virkelig med dere som holder på. Jeg håper bursdagen blir bra, og lykke til i utdrikningslaget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 8. august 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 8. august 2003 Takk Matahari, Magnhild og Mayamor!!! Hadde en fin bursdag. Var ute hele dagen i det fine været. I dag er det masse jeg må ordne. Bare en uke til bryllupet. Tror jeg har EL sånn ca nå forresten - eller jeg har egentlig ikke peiling, kanskje det har vært. Ja, ja. Skal drikkes ut i morra - så det er vel like greit om ikke noen flytter inn i magen enda. Jeg er visst en sånn kvasiprøver, jeg - foreløpig da. Selv om jeg sa at vi skulle prøve på ordentlig fra denne måneden, men vi stresser liksom ikke noe med det. Kanskje like greit. Men nå må jeg stikke til byen og ordne alt jeg skal ordne. Ha en fin fredag, alle som stikker innom og leser dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 10. august 2003 Passer seg kanskje ikke i en graviditetsdagbok - men jeg er jo ikke gravid enda - så: Jeg ble drukket ut i går. Skikkelig. og er rimelig uggen i dag. Klokka er halv to, og jeg vurderer å få ned noe mat nå. 6 dager igjen til bryllup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. august 2003 #28 Del Skrevet 10. august 2003 Så bra at du hadde et gøyt utdrikningslag da!!! Det er alle forundt! :blunke: Jeg håper på det selv også, men er redd for drikkepresss. Da står jeg i mot og blir bare sur og retten. Men forloveren min vet om dettte, så jeg renger med at det går greit. Uansett så er det leeeeenge til så jeg stresser ikke noe med det! Og så spennende det er at du skal giftes snart da! Hvordan er kjolen din da?? *spent* *nysgjerrig* Håper formen ble bedre utover kvelden i alle fall!! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #29 Del Skrevet 12. august 2003 4 dager igjen til bryllupet nå... Dagen derpå pleier å bli med en slik "dette-var-siste-gang-jeg-drakk-følelse"... Så er den glemt til - neste gang... Lykke til med forestående bryllup førstkommende lørdag. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. august 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 12. august 2003 Bryllupsnerver som gjør at jeg er kvalm om morgenen???? :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. august 2003 #31 Del Skrevet 12. august 2003 Lykke til med den store dagen på lørdag! -Nyt den alt du kan, den går så fort og da er det deilig å sitte igjen med masse vakre minner... Og kvalm om morgenen, det vet vi jo alle hva kan bety... :blunke: Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. august 2003 #32 Del Skrevet 12. august 2003 Skriver nå, så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer... (Er så hektisk å skulle oppdatere seg når man har vært borte en stund ). Lykke til! Håper dere får en fantastisk dag! Var på bryllup selv i helgen, og tror det var en fin, men slitsom dag for paret. Så pass på hverandre...og la evt andre bli slitne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. august 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 12. august 2003 Takk!!!! Dere er så søte. Jeg lover å skrive i dagbøkene deres senere, men litt hektisk nå for tiden - så jeg rekker ikke å lese så mange. kvalm ja....hmmmm..... kanskje jeg bare må teste før lørdag :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. august 2003 #34 Del Skrevet 13. august 2003 3 dager igjen til bryllup :o Så kjempespennende da! Krysser fingrene for at det ikke bare er bryllupsnerver som gjør deg kvalm om morgenen, men også en liten spire :D Ville bare ønske deg lykke til på den store dagen!!! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. august 2003 #35 Del Skrevet 13. august 2003 Har du testet deg nå da? Er overhodet ikke utålmodig... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. august 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 13. august 2003 Har ikke testa nei, Mayamor men sleit med frokosten i dag også. De siste to syklusene mine har vært på 41 dager, og det er bare dag 32 nå... Mannen minner meg på at jeg faktisk tror jeg er gravid hver måned, men aldri vært kvalm før da. Jeg er faktisk aldri aldri kvalm. Men har vært kvalm siden lørdag (utdrikningslaget) - sleit lenge med å få ned båed mat og drikke - men jeg var jo litt oppspilt og nervøs hele dagen også. TRor kanskje jeg venter med å teste til neste uke og ser om det er bryllupsnerver. Jeg holder dere på pinebenken litt til (men er lett påvirkerlig) Må få i meg litt lunsj mens jeg er sulten og har lyst på mat. Begynner på ny jobb i morra. Skummelt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. august 2003 #37 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Hanni. Jeg vil bare ønske deg til lykke med dagen på lørdag. Skjønner godt at du er spent, det var jeg også da jeg skulle gifte meg i fjor. Det er en stor begivenhet. Sørg for å nyte dagen der og da, den er så altfor fort over Nå lurer du kanskje på hvem jeg er som blander meg inn i dagboka di, men det har seg sånn at jeg er 99.9% sikker på at vi kjenner hverandre i virkeligheten. Jeg leste et innlegg om en rød brudekjole og da ringte det en bjelle. Så måtte jeg lese litt mer og alt stemmer med den jeg kjenner i hvertfall. Jeg har tenkt litt fram og tilbake hva jeg skulle gjøre og det mest redelige er vel å si fra ( jeg ville hvertfall satt pris på at noen som gjenkjenner meg sier fra). Som du ser av brukernavnet mitt prøver jeg å være mest mulig anonym her inne og det er ikke mange i min omgangskrets som vet at jeg vanker her. Gubben vet det da, men han har ikke interesse av det Men nå lurer du sikkert fælt på hvem jeg er og jeg må vel gi deg noen hint uten å avsløre meg selv for mye. Vi utøver en hobby sammen og jeg sørger for at folk kommer seg inn på våre arrangementer. Jeg hadde også den oppgaven du har nå, før deg. Tror nok du klarer det nå, eller??? Uansett, håper dere får en flott dag på lørdag og tvi tvi med babylaginga. :D HIlsen anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. august 2003 #38 Del Skrevet 13. august 2003 Ååh! Lykke til på lørdag! Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det jeg, og hvordan har ikke du det da? Som er den som skal gifte deg! Lykke lykke :D Dag 32, og hm.. du er lettpåvirkelig? Test! Tenk om du produserer hcg tidlig? Med tanke på at du har førtidagers-sykluser, så blir jo 32 dager tidlig.. Test, test test! Vi er jo bare sååå nysgjerrige alle her inne :D Igjen: lykke til på lørdag! Håper dere får en flott dag! Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. august 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 14. august 2003 Anonyma :oops: Ja, ja - vi ses vel om ikke så lenge da... Skjønner slevsagt hvem du er :D , men det er bare koselig det altså. Prøver å være anonym ja - men er ganske sikker på at noen av venninnene mine har avslørt meg også, men de sier ikkeno... kremt... ja, ja - nå vet du mer enn de fleste om at vi faktisk har tenkt å få barn da. Vi sier til alle at vi skal vente et år eller no - og det er for å unngå mas. Jeg vil jo helst bare si det til alle egentlig. men men... Hyggelig med hilsen i dagboka mi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. august 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 14. august 2003 Jolie... har bestemt for å ikke teste, men tar testen med meg så kanskje. Er kvalm nå også - men sikkert også usannsynlig stressa og spesielt ettersom jeg fant ut at alt jeg hadde skrevet på talen min i går var sletta og etter at jeg ikke finner studiebeviset mitt og må betale dyr billett på toget hjem :evil: Men, nå skal jeg sette meg på toget og roe meg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg