Gå til innhold

hannis dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul, hanni!:nisse:

Lykke til videre med prøvingen din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nisse: Ønsker deg en riktig GOD JUL og et fruktbart nytt år! :nisse:

Jeg blir nemlig helt nettløs i jula, men kommer sterkere tilbake på nyåret!

PS. Vet ikke om 750 kroner er vanlig jeg, har ikke gjort det privat andre steder. Men det er sikkert noen her inne som vet det!

Skrevet

Så flink du er da...bakre frokostrundstykker til mannen og greier. Jommen er han heldig :D Jeg husker at jeg hadde himla lyst til å ta graviditetstest på bryllupsdagen vår (følte det var noe i gjære)..men venta tre dager (for å være sikker på at mensen skulle vært der. Og da var det full klaff. Like greit å vente likevel....men så er ikke jeg en som hadde savnet akevitt da :blunke:

GOD JUL!!!!! :nisse: Kos deg masse hjemme hos mammaen din...og så krysser jeg fingrene for positiv test snaaaart!! :tommel:

Skrevet

Flinke bakekona!!! :ler: Heldig mann du har!

Aldri bra med sykdom i familien, men jeg skjønner godt at det er hyggelig for din familie at dere skal feire med dem i stedet! Håper det blir kjempehyggelig!

Jeg ønsker deg en god jul, Hanni! :blomst:

Skrevet

Vil innom å ønske deg en God jul!

Koselig med jul hos mamman også! :wink:

Men håper det ikke er noe alvorlig i mannens familie...!?

God kone ja! :ler: :D

Krysser fingrene for deg og meg 2. juledag! Tror nok ikke det blir så bra dag for meg, som allerede har fetter Brun på besøk, men som jeg har sagt før; noen må jo klare det!

Kryss-klem

Skrevet

Håper du får en veldig GOOOOD JUL, Hanni. Det syns jeg absolutt du fortjener :D

Klem fra Meta :nisse:

Skrevet

Hei hanni

Jeg har nå sittet her og smuglest litt ... og man får jo så mange blandete følelser ...

Føler med deg for det strevet du har på jakt etter en postiv test , vet hvordan det er ...for meg tok det nesten 1 år fra jeg sluttet på pillene til det var klaff , og jeg syns det var lenge ... Men det som er sikkert er at jo mindre du tenker på det , jo mer sikkert er det at det blir klaff ... Man skal ikke tenke for mye på det ... så kanskje vil julen gi deg masse annet å tenke på og da sitter det ! vi kan jo håpe ihvertfall ... :P

Ellers så virker det jo som at du er lykkelig på alle andre måter og det må man jo være glad for ...

Jeg var på innvendig UL hos smestad gynekologene i Oslo ... de har flere stk , man får raskt time og har åpningstider langt utover kvelden så man slipper å ta seg fri på jobben . Jeg betalte vel også 750 kroner tror jeg .

De er ihvertfall å anbefale .....

så får man bare si tvi tvi !!!!!! og riktig GOD JUL !!!!

God klem fra marre

Skrevet

Ønsker deg en god jul og et riktig godt nytt år!

Klem ny dag

Skrevet

Så koselig med hilsner! Takk alle sammen! Og GOD JUL fortsatt. Jeg har hatt en fin juleferie, er hjemme igjen nå - og har fri enda en uke. Et par tøffe dager har det nok vært. Hadde veldig lyst til å snakke med mamman, men fant liksom ingen rett anledning. Jeg hadde med Clearblue i sekken på juleferie, men jeg fant tegn til mens 1. juledag (strålende julegave), og nå er jeg på dag 2 eller tre. Jeg var skikkelig deppa hele første juledag - og skjulte så godt jeg kunne for familien, men de skjønte nok at det var noe.. ja.ja... Nå er det ett år siden vi slutta med prevensjon (jula i fjor) og et og et halvt år siden jeg slutta med piller. Jeg skulle hatt innflytter nå :( Masse spørsmål i jula også, og kommentarer... kjipt. Jeg må være sosial med mannen. Skriver mer seinere.

Skrevet

Det var skikkelig kjipt å lese...

Men vi får da holde sammen! :wink::cry:

Husk at det er meget stor sjanse for at 2004 blir vårt år...og da skal vi også bli undersøkt, alle og en hver :ler: , og få svar på alt vi lurer på... :wink: Og så skjer det bare...! :P

Cheer up! :P

Skrevet

Så dumt at du fikk mensen da! :trøste:

Vi satser på et veldig FRUKTSOMMELIG 2004 :Nikke:

Nytt år, nye sjanser...

Vi reiser til svigers i kveld, så jeg stakk bare innom for å ønske deg et riktig Godt Nyttår :hoppe:

Skrevet

Takk murmeldyret og lillen.

Nå holder jeg på å forberede nyttårsfest. Det blir moro. Jeg elsker å holde middagsselskaper. Gleder meg til å være sammen med mange gode venner. Mensen er på retur for denne gangen. Jeg vet at mannen og jeg ikke kommer til å befinne oss på samme sted under EL neste syklus - men det er fordi jeg skal på jentetur - og det skal jeg jammen!! Har snakka med mannen om å snakke med mamman, men har lova å vente til etter nyttår. Vi får håpe at 2004 blir et bra år for oss alle, ja. 2003 har vært litt tøft for meg - selv om 2003 var bryllupsåret mitt :D (Akkurat DET var jo veldig hyggelig da)

Godt nyttår til alle som leser her. Håper alle her inne får en hyggelig nyttårsfeiring med eller uten innflyttere i magen.

Skrevet

Har snakka med mamman på telefonen :o :o :o

Mye grining....

men jeg var lei meg i dag. Mamman syntes det var dumt jeg ikke hadde sagt det når jeg var hjemme på juleferie, men jeg klarte liksom ikke da. Veldig godt å få sagt det. Hun skjønte alt sammen.. Det var veldig godt.

Mamman vil gjøre alt som står i hennes makt for å hjelpe :o hmmm..... kanskje litt voldsomt, men jeg er glad for det. Jeg har håp for 2004 - det er iallfall godt å slippe forventninger hjemmefra. Vi har besøk, så jeg får ikke snakka så mye med mannen - men jeg tror jeg har det ganske bra - tross mye grining i dag...

Skrevet

Du skal ha håp for 2004, for det er dette som er året med blått kryss..og stor mage og alt som hører til.. :wink:

selv om mamma'n din nå vet at dere har prøvd å få barn lenge, vil det bli en like stor dag for henne den dagen du forteller henne den store nyheten. Min mamma visste alt, og det var en stor overraskelse for henne alikevel den dagen jeg ringte da jeg stod der med positiv test...

Ellers vurderte jeg homøopati og akunpunktur, kan det være noe for deg da??

Ønsker deg alt godt, blått... :wink: i året som kommer!!!

mange klemmer fra Kipa

Skrevet

Håper du har en fin dag i dag :)

Og så krysser jeg alt jeg har for at det skal klaffe for dere VELDIG snart :)

GODT NYTTÅR!!

Klem fra Meta :blomst:

Skrevet

GODT NYTTÅR til alle som leser. Nyttårsaften ble hyggelig, jeg klarte å koble av og fokusere på å ha det hyggelig. Snakka med enda ei venninne om det (Men det er faktisk deilig å si det - og jeg sparer meg dermed for mange ubehagelige kommentarer og spørsmål). Det var ikke fyllerør altså. jeg drakk ikke så mye i går, men hadde det altså fint. Nå skal jeg snart vaske gulvet, men først tror jeg at jeg skal besøke noen dagbøker og se om det er noe nytt.

Skrevet

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Håper det blir et fantastisk år for dere alle!!

:klem:

Mange nyttårsklemmer fra

Magnhild og Erik

Skrevet

Godt nyttår, Hanni!

Hørtes ut som om det var en lettelse for deg å få snakket med mammaen din - så bra! Kan tenke meg det er godt for henne å vite hva du tenker på, og at du vil involvere henne. Grining kan være bra!

Nå er det et nytt år, og jeg håper det blir et godt et! Og et fruktbart et!

Gjest Mayamor
Skrevet

GODT NYTTÅR.

ØNSKER DEG ET FRUKTBART 2004.

KRYSSER FINGRENE FOR AT DETTE BLIR ET BLÅTT ÅR FOR DEG... :kysse:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Skrevet

Hei hanni!

Det du skriver om å ha prøvd så og så lenge og det å snakke med mamman sin,gir meg skikkelig flashbacks her..

Kjenner så godt til de følelsene.. Og det er herlig å snakke med noen om det,godt for deg at du gjør det. Håper du får blått kryss i 2004 :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...