Gå til innhold

hannis dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

+

Nå vet du hvordan den skal se ut, ok?!

(bare tilfelle du har misforstått noe...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dårlig ut :evil:

Et meget synlig symptom i dag på at dag 1 blir i morra.

Jeg er lei.... :evil:

Skrevet

Hvilket symptom??

Rød?

Mister jaggu troen på min helg også...

Er du sikker?

Dette er kjipt!

Skrevet

Hei hanni!

Har lest litt i dagboka di og ville bare si hei :hoppe:

og at jeg føler med deg fordi det ikke ser ut til å klaffe for deg denne gangen heller.

Sist prøvde vi i 2 år før jeg ble gravid. Det er frustrerende :-?

Jeg er bare inne i 2pp denne gangen, så foreløbig har jeg ikke lov å klage :wink:

Skrevet

Skal hanni drikke rødvin på jobbfest i kveld?

:enig:

Skal hanni til byen på fridag-fredagen og shoppe klær så hun blir ekstra pen i kveld?

Har hanni stygge ekle menssmerter?

Er hanni på dag 1?

Orker ikke å deppe i dag - men jeg er litt oppgitt og resignert akkurat nå.

Tusen takk for hyggelige hilsener lillen, Veronal og murmeldyret. Hyggelig å hilse på deg murmeldyret :D Det er litt trøst det du sier om at det går til slutt. Jeg skal heie på deg framover

Jeg skal bestille legetime nå tror jeg, og så skal jeg snakke med mamman :enig: Har bestemt meg for det nå - litt også fordi jeg ikke orker mer velment hinting om "det er vel snart på tide" og "nå har den og den kollegaen og vennen blitt bestemor" osv... Mamman er veldig grei å prate med, men jeg må få tillatelse av hannimannen først...

Jeg gleder meg til jul uansett jeg, og så krysser jeg fingre for alle dere andre!!

Skrevet

Teite, dumme mensen :frustrert:

Det var jo ikke det som skulle skje :(

Snakk med mamma du.. Det hjelper ofte :)

:trøste: fra Meta

Skrevet

Takk lillen og meta. Gidder ikke å ødelegge fredagen, bare - det er derfor jeg er positiv. Og så må jeg prøve å sette ting litt i perspektiv føler jeg. Jeg er ikke SÅÅÅ gammel, bare litt... Må prøve å ikke stresse... :wink:

Håper vi får det til snart a.

Nei, nå må jeg gjøre meg ferdig med huslige sysler så jeg kommer meg på shopping snart!!!!

Skrevet

*Koseklem* :klem:

Det var leit, men det ordner seg nok (ja, jeg vet hvor lite slike utsagn egentlig hjelper... men jeg er sikker på at du hopper opp på en blå bølge snart, det har du nemlig fortjent!)

Opp med hodet og slå knock-out på festen :blunke:

Skrevet

Hanni skal kose seg i kveld, i nye klær!

Hurra for positive Hanni!

Skrevet

:klem:

Ha en riktig god helg og kos deg på byn. Drikk masse rødvin og kjøp mange nye klær.

(Jeg har hørt at om man kjøper mange nye klær i smale modeller, så blir man gravid... :roll: )

:blomst_opp:

Magnhild :nisse:

Skrevet

Helgereferat

Festen fredag kveld var morsom. Endte på harrypub på byen, og jeg var hjemme halv fire - alt annet enn edru. Sto opp tidlig :sjokk: lørdag morgen for å dra til svigers :Gjesp: Litt slistomt kan du si. Men OK. Vi kom tilbake i dag, og det var vel i grunnen hele helga. Fikk (omsider) bestilt takkekort i går. Nå prøver mannen å få meg ut av huset på trening. Jeg synes været er stygt, men samtidig tror jeg at jeg har noen sjokoladekilo på kroppen som jeg burde ha sykla av meg.

I går kveld og i dag har jeg vært ganske lei meg :( , men nå skal jeg ringe legen på mandag. Bare redd for at hu skal si at det er for tidlig å finne ut noe mer. Men jeg vil vite....

Skrevet

:klem:

Håper formen er bedre og at legen er positiv og ønsker å hjelpe nå med en gang!!!

Tenker på deg :kyss:

Skrevet

Har vært lenge på jobben - og er sliten og kvalm :roll: og så har jeg utrolig masse jeg må gjøre til i morgen, og så har jeg en avtale nå.... :( Ikke har jeg fått ringt legen heller...

Ja. ja - i morgen blir sikkert en bedre dag.

Maratonpytondag dette - iallfall når formen er dårlig i tillegg.

Noen ganger har jeg skikkelig pytonvondtimagen :evil: sånn som nå. Men det er ikke noe galt...æsj..

Skrevet

Uffda :trøste: For en dustedag du har hatt da! Håper ting har roa seg og at du er hjemme nå, evt på vei hjem.

Takk for hilsen! Jeg har hatt en super fridag ja! Har stooorkosa meg masse :D

Klem :blomst:

Skrevet

Men nå er jeg plutselig erfaren bruker :ler: Det gjorde dagen litt bedre. Droppa avtalen i kveld og skal jobbe en times tid til nå, så rett i badekaret

Skrevet

Gratulerer som erfaren bruker! :ler:

Velkommen i klubben...

Håper du føler deg bedre i psyken og magen snart!

Tenker på deg...

Håper du får legetime!

Skrevet

Takk Lillen og takk Jolie for omtanke! Dere er søte! Føler meg litt bedre.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...